Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Szumowo w 2018r.

Gmina Szumowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-305 Szumowo, ul. 1 Maja
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 476 80 11 , fax. 86 476 80 12
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szumowo
    ul. 1 Maja 50
    18-305 Szumowo, woj. podlaskie
    tel. 86 476 80 11, fax. 86 476 80 12
    REGON: 450670290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug-szumowo.pbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Szumowo w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Szumowo, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego nr XXXII/280/16 z dnia 19.12.2016 roku w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podlaskiego na lata 2016 - 2022 oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szumowo. 2. Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 3. Wyposażenie nieruchomości, o których mowa w pkt.1 w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych na zasadach określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy, w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza zostanie uznane za wniesione jeśli wpłynie na rachunek zamawiajacego do dnia 27.09.2017 r. do godziny 15:30. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach:: a) w pieniądzu, wadium w formie pieniądza należy przelać na rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szumowie 85 8770 0004 0000 0677 2000 0040 z dopiskiem na przelewie "WADIUM" i oznaczyć „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie gminy Szumowo w 2018r. ” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359) 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: - potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę, - potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp - w formie oryginału dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Szumowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zezwolenia na zbieranie odpadów i zezwolenia na przetwarzanie odpadów oraz - na podstawie właściwych przepisów w zakresie gospodarki odpadami, jak również złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP. 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach. 3) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub wpis do właściwego rejestru podmiotów transportujących odpady. 4) zaświadczenie o wpisie do właściwego rejestru dotyczącego zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony druk oferty – Załącznik Nr 1; - wypełniony druk oświadczenia – Załącznik Nr 2; - wypełniony druk oświadczenia – Załącznik Nr 3; - wypełniony druk wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy)- Załącznik nr 10; parafowany projekt umowy - Załącznik nr 8; wypełniony druk oświadczenia dotyczącego podwykonawców (jeżeli dotyczy) – Załącznik Nr 11; dowód wniesienia wadium, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, należy dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa dla osoby lub podmiotu występującego w imieniu tych podmiotów, - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga ! 1) Jeżeli Wykonawca, w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, korzysta z zasobów innych podmiotów, winien przedstawić Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach