Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg
- Adres: 07320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 297 455 118
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
ul. Przedszkolna 1
07320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
tel. 029 6448000, 6442985, fax. 297 455 118
REGON: 54170100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Małkinia Górna w 2018 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Charakterystyka Gminy Małkinia Górna -powierzchnia gminy wynosi 134km², -liczba miejscowości – 27, -szacunkowa liczba mieszkańców wg złożonych deklaracji – 9 294, -szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych – 2566 2. Przedmiot zamówienia Odbiór i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Małkinia Górna. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa: -Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289); -Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz.1987); -Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2017 r. poz. 519 ze zm.); -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r., poz. 19); -Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla Mazowsza; -Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Małkinia Górna przyjętym uchwałą Rady Gminy Nr 83/XV/15 w dnia 12 listopada 2015 roku; -Uchwałą Nr 82/XV/15 z dnia 12 listopada 2015 r. w sprawie ustalenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną opłatę; -Innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ – Opis - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 18 grudnia 2017 roku do godz. 10⁰⁰. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego. 1. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej – Oddział Małkinia nr rachunku 24 8923 1021 0100 0169 2001 0011, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w Urzędzie Gminy Małkinia Górna. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy umieścić o oznaczonej kopercie i załączyć do oferty. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, oświadczenia do SIWZ, zobowiązania innych podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( o ile dotyczy) – wymagany oryginał; pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia ( o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art.98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1796 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, o której mowa w art.24 ust. 1 .pkt.23 pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy-Miasto Płock – Sektor VI zamówienie uzupełniające
Dodano: 2024-07-04 - Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-12 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
Dodano: 2024-06-10 - Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 19 05 03 kompost nieodpowiadający wymaganiom (nienadający się do wykorzystania) z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie sp. z o.o. w ilości 4800 Mg
Dodano: 2024-05-21 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Suchożebry poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne, zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
Dodano: 2024-05-20 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Gołymin-Ośrodek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych
Dodano: 2024-05-09 - „Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych, odpadów segregowanych, odpadów ulegających biodegradacji i innych odpadów z terenu IF PAN”
Dodano: 2024-05-08 - Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 pochodzących z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
Dodano: 2024-04-04 - Usługi Zagospodarowanie odpadu o kodzie 17 09 04
Dodano: 2024-04-02 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radzanów oraz z PSZOK.
Dodano: 2024-03-25