Przetargi.pl
Oczyszczanie terenów miasta Lęborka podzielonego na 6 sektorów w okresie od 1 czerwca 2009r. do 31 maja 2012r.

Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8622670 , fax. 059 8622670
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
    ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 3
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8622670, fax. 059 8622670
    REGON: 77159161000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie terenów miasta Lęborka podzielonego na 6 sektorów w okresie od 1 czerwca 2009r. do 31 maja 2012r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oczyszczanie terenów w granicach administracyjnych miasta Lęborka podzielonego na 6 sektorów w okresie od 1 czerwca 2009r. do 31 maja 2012r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania usługi określa załącznik Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZASADY WNIESIENIA WADIUM: 1.1 Dla uznania ważności oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione na cały okres związania z oferta ( tj. od dnia 08 maja 2009 r. do dnia 6 lipca 2009r. ) 1.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości jak niżej: dla sektora I - 28.700,00 zł dla sektora II - 14.300,00 zł dla sektora III - 25.300,00 zł dla sektora IV - 15.200,00 zł dla sektora V - 9.200,00 zł dla sektora VI - 4.400,00 zł 1.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a.pieniądzu, b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręcznie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 1.4 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Lęborku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 na konto nr 97116022020000000127024923 Bank MILLENNIUM o/Lębork. do dnia 8 maja 2009r. do godz. 1000. 1.5 Przez określenie wniesienie wadium rozumie się wpłynięcie wadium na konto Zamawiającego, a nie dokonanie przelewu kwoty wadium w jakimkolwiek oddziale bankowym lub Urzędzie Pocztowym. 1.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym. 1.7 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej kopercie. Załącznikiem do oferty dotyczącym dowodu wniesienia wadium będzie kserokopia gwarancji. 2. ZWROT WADIUM: 2.1 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 2.1.1 upłynął termin związania ofertą, 2.1.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 2.1.3. Zamawiający unieważnił przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2.2 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy : 2.2.1 który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, 2.2.2 który został wykluczony z postępowania, 2.2.3 którego oferta została odrzucona. 2.3 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie punktu 2, pkt 2.1.2 i 2.1.3. jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym, przez Zamawiającego. 2.4.Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 2.5 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. UTRATA WADIUM: 3.1 Zgodnie z art. 46 pkt 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana : 3.1.1 odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3.1.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3.1.3 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki wymagane od Wykonawców: 1.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 póź. zm.) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów ( Dz.U. z 2006 Nr 87, poz. 605) .: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki powyższe są spełnione, gdy Wykonawcy: - wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem CPV nr 90600000-3 i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wartość usług należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych sektorów, tj: -sektor I - 240.000,00 zł -sektor II - 120.000,00 zł -sektor III - 210.000,00 zł -sektor IV - 130.000,00 zł -sektor V - 80.000,00 zł -sektor VI - 40.000,00 zł W przypadku składania ofert na poszczególne sektory, łączna wartość winna odpowiadać sumie dla każdego sektora - dysponują lub będą dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności (*) (*) Pisemnie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych d do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca wskazał te osoby, którymi będzie dysponował. - posiadają niezbędną do wykonania zamówienia bazę techniczną, narzędzia i urządzenia, - którymi dysponuje lub będzie dysponował (**) Wykonawca tj.: -ciągniki lub inne pojazdy z przyczepami do wywozu zebranych nieczystości -zamiatarkę samochodową do zamiatania ulic, -zamiatarkę chodnikową -pełny zestaw do oczyszczania ręcznego - wózki z miotłami, grabiami, łopatami -pozostały sprzęt potrzebny do wykonania zamówienia. (**) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli Wykonawca wskazał te narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z terenu miasta Lęborka lub oświadczenie o jego uzyskaniu przed podpisaniem umowy - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.2 Wniesienie wymaganego wadium 1.3 Przyjęcie terminu ważności oferty przez 60 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia wymienionego w rozdziale VI punkt 1.12 1.4 Od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wymaga się spełniania art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia wszystkich powyższych warunków. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 1.5 Przyjęcie projektu umowy na oczyszczenie miasta stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1, 3,4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 póź. zm.) - wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ . 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 póź. zm.) - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ . 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.4 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 1.5 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nich czynności (*). (*) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ. 1.7 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (*). (*) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. 1.8 Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, usług lub w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem CPV nr 90600000-3 i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wartość usług należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych sektorów, tj: -sektor I - 240.000,00 zł -sektor II - 120.000,00 zł -sektor III - 210.000,00 zł - sektor IV - 130.000,00 zł - sektor V - 80.000,00 zł - sektor VI - 40.000,00 zł - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ. 1.9 Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów z terenu miasta Lęborka lub oświadczenie o jego uzyskaniu przed podpisaniem umowy . 1.10 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . Ponadto oferta powinna zawierać: 1.11 Dowód wniesienia wadium. 1.12 Oświadczenie o ważności oferty przez okres 60 dni. 1.13 Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. 1.14 Oświadczenie Wykonawcy, że całość zamówienia zostanie wykonana bez udziału podwykonawców. 1.15 Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ. 1.16 Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy na oczyszczanie miasta stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1.17 Wykonawcy tacy zamiast dokumentów określonych w punkcie 1.5 niniejszego działu składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: a) nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalegają oni z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec nich zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument nie może być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.18 Jeśli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.lebork.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach