Przetargi.pl
Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku ogłasza przetarg

  • Adres: 42-582 Rogoźnik, ul. Węgroda 59
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2877519, 2877872 , fax. 032 2877885
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku
    ul. Węgroda 59 59
    42-582 Rogoźnik, woj. śląskie
    tel. 032 2877519, 2877872, fax. 032 2877885
    REGON: 27628737000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa oczyszczania pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Powiatu Będzińskiego. Zadanie obejmuje 3 części, tj.: - Część I - Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Miasta Będzin. - Część II - Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Miasta Czeladź. - Część III - Oczyszczanie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie Miasta Wojkowice. Zakres usługi obejmuje: - Oczyszczanie jezdni przy krawężniku - polegające na odspojeniu zanieczyszczeń z krawężnika i jezdni na szerokości 0,5 m, a następnie usunięciu i utylizacji tych zanieczyszczeń. - Oczyszczenie ze śmieci pasa drogowego - polegające na zebraniu, wywozie i utylizacji śmieci z pasa drogowego. - Wycinka krzewów z pasa drogowego - polegające na wycięciu, wywozie i utylizacji krzewów z pasa drogowego. - Zgrabienie trawników, wywóz zgrabionej trawy, utylizacja trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - Część I - Miasto Będzin: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy), - Część II - Miasto Czeladź: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy), - Część III - Miasto Wojkowice: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100 groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonana należycie. Za wykonanie porównywalnych usług uważa się wykonanie sprzątania dróg/ulic o długości dla poszczególnych części nie mniejszej niż: - Część I - Miasto Będzin - 30 km, - Część II - Miasto Czeladź - 20 km, - Część III - Miasto Wojkowice - 10 km. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero -jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 1.1.a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.b. Aktualne zaświadczenia: - właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz - właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.1.c. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 Ustawy (karalność osób wskazanych w wymienionym przepisie), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (karalność podmiotów zbiorowych, tj. osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej - nie dotyczy osób fizycznych oraz spółek cywilnych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.1.a. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (usługi porównywalne w rozumieniu określenia podanego powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.2.1.b. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.3.1.a. Polisę, a w przypadku jej braku, inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 zł. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą: 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 2.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.3. Zaleca się dołączyć dowód wniesienia wadium: kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 2.4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku złożenia wadium w postaci niepieniężnej - zgodnie z punktem 2.1 rozdz. XV SIWZ. 2.5. Wycena wartości usługi, przygotowana w oparciu o wzór stanowiący załącznik nr 4 (I, II, III) do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdz. XVIII SIWZ. 2.6. Zaakceptowany (tj. parafowany na każdej zapisanej stronie) wzór umowy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. Odstępstwa co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) Rozdział XI pkt 1.1 lit. a SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. b) Rozdział XI pkt 1.1 lit. b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Rozdział XI pkt 1.1 lit. c SIWZ - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Rozdział XI pkt 1.1 lit. d SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy znajdujące się w punkcie 3.1 lit. a-d niniejszego rozdziału, odnoszące się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do SIWZ (załączniki nr 1-4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach