Przetargi.pl
Oczyszczanie nawierzchni jezdni na drogach powiatowych na terenie miasta Reszel samojezdną zamiatarką mechaniczną

Gmina Reszel ogłasza przetarg

  • Adres: 11-440 Reszel, Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
    Rynek 24
    11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
    REGON: 51074361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminareszel.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie nawierzchni jezdni na drogach powiatowych na terenie miasta Reszel samojezdną zamiatarką mechaniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sprzątania i zamiatania ulic. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) pracę samojezdnej zamiatarki mechanicznej wyposażonej w szczotki walcowe, zbiornik na zmiotki i wodę, wraz z obsługą operatorską – szacunkowy czas pracy – 100 godz.,2) wywiezienie lub zutylizowanie zebranego podczas zamiatania piasku oraz innych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego,(regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie), 3) skrapianie wodą nawierzchni ulic w przypadku powstania pylenia w trakcie zamiatania, 4) podstawianie sprzętu określonego w ust. 1 w miejscu i w terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca okaże aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach