Przetargi.pl
Oczyszczanie miasta i gminy Prudnik

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2012-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie miasta i gminy Prudnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie gospodarki komunalnej letniego i zimowego oczyszczania terenu miasta i gminy Prudnik. Zakres i charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1.1. Bieżące utrzymanie czystości ulic , chodników, parkingów, placów, alejek parkowych i przystanków komunikacji miejskiej poprzez : a) mechaniczne lub ręczne zamiatanie w okresie od wiosny do jesieni : - w strefie I minimum 4 razy w tygodniu - w strefie II minimum 2 raz w tygodniu - w strefie III minimum 2 raz w miesiącu - w strefie IV minimum 1 raz w miesiącu Prace polegające na oczyszczaniu centrum miasta w soboty należy prowadzić w sposób zapewniający czystość również w godzinach popołudniowych b) wykonanie pozimowego oczyszczania ulic poprzez : - zebranie materiału uszorstniającego z całej powierzchni ulic, chodników, placów, parkingów alejek parkowych i przystanków komunikacji miejskiej, - wywiezienie i składowanie urobku na składowisku odpadów komunalnych, c) wykonanie polewania ulic w okresie wiosenno - letnim wykazanych w strefie I oczyszczania mechanicznego i ręcznego - na zlecenie zamawiającego, terminy polewania ulic ustali każdorazowo zamawiający, d) w przypadku wystąpienia zachwaszczenia - wykonanie minimum 3 krotnego oprysku (w okresie wegetacyjnym) środkiem chwastobójczym - chodników, placów oraz poboczy ulic wykonanych z kamienia, luźnego żwiru, kostki granitowej, kostki betonowej lub płyt. Termin oprysku oraz miejsce (stanowiące własność Gminy Prudnik) ustali każdorazowo zamawiający. Potwierdzenie wykonania nastąpi po widocznych śladach działania środka. Wykaz dróg, ulic, chodników i placów, ich powierzchnię i częstotliwość oczyszczania stanowi załącznik Nr 8 do SWIZ. 1.2. Bieżące opróżnianie koszy ulicznych i parkowych oraz wywóz i składowanie zgromadzonych odpadów na składowisku odpadów minimum 3 ( trzy)krotne w tygodniu. Zalecane dni tygodnia : poniedziałek , środa , sobota . Ilość koszy parkowych - 188 w tym 10 na odchody zwierzęce i 19 koszy Ogródek Jordanowski Ilość koszy ulicznych - 233 Rozmieszczenie koszy na terenie miasta określa załącznik Nr 9 do SIWZ. 1.3. Konserwacja koszy ulicznych poprzez : a) bieżące wykonywanie przeglądu wszystkich koszy i ich naprawa a w przypadkach ich przemieszczenia w wyniku wybryków chuligańskich lub zdarzeń losowych ponowne ich ustawienie w miejsca pierwotne. (przez naprawę należy rozumieć takie zabiegi naprawcze w tym lakierowanie, których wartość nie przekracza 30 % wartości nowego kosza), b) w okresie od wiosny do jesieni minimum czterokrotne mycie całych koszy w miesiącach: kwietniu, czerwcu, sierpniu i październiku. Wykonanie czynności naprawczych musi być zgłoszone zamawiającemu i przez niego każdorazowo potwierdzone. 1.4. Konserwacja wszystkich wiat oraz utrzymanie czystości przystanków komunikacji na terenie miasta Prudnika oraz wsi poprzez : a) coroczne jednokrotne wykonanie przeglądu wszystkich wiat i ich weryfikacja w zakresie remontów i konserwacji w terminie do końca kwietnia, b) w okresie od wiosny do jesieni minimum czterokrotne mycie całych wiat przeszklonych w miesiącach: kwietniu, czerwcu, sierpniu i październiku c) wykonywanie bieżących napraw (poza wymianą rozbitych szyb) i malowanie konstrukcji wiat komunikacji miejskiej. Usterki stwierdzone w wyniku przeglądu zgodnie z pkt. a należy usunąć do końca maja d) w przypadkach wystąpienia silnego zabrudzenia , na zgłoszenie zamawiającego , mycie pojedynczych wiat. e) minimum raz w miesiącu zbieranie nieczystości z terenu przystanków komunikacyjnych na terenach wiejskich oraz minimum raz w tygodniu zbieranie nieczystości z przystanków komunikacyjnych na terenie miasta, opróżnianie koszy przy przystankach komunikacyjnych na terenach wiejskich minimum dwa razy w miesiącu. Wykaz przystanków komunikacji miejskiej określa załącznik Nr 10 do SIWZ. 1.5. Utrzymanie ulic chodników, placów, parkingów, alejek parkowych i przystanków komunikacji miejskiej w okresie zimowym poprzez : a) odśnieżanie ulic, chodników, placów, parkingów i przystanków komunikacji miejskiej , b) zwalczanie śliskości i gołoledzi poprzez stosowanie materiałów uszorstniających zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) wywożenie śniegu z parkingów w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu , która utrudniać będzie parkowanie , d) wywóz nadmiaru śniegu z ulic, chodników, placów, alejek parkowych i przystanków komunikacji miejskiej w przypadku nagromadzenia się takiej ilości śniegu , która utrudniać będzie ruch pieszy lub kołowy. Wykaz dróg , ich powierzchnia i strefy utrzymania stanowi załącznik Nr 11 do SIWZ. UWAGA ! ! ! w sytuacji braku opadów śniegu Wykonawca prowadzić będzie utrzymanie czystości jak w okresie letnim zgodnie z podanym harmonogramem 1.6. Obsługa placu handlowego poprzez : a) wywożenie kontenera KP-7 ze zgromadzonymi odpadami w dniach: poniedziałek , środa , piątek , sobota i w razie potrzeby - przy wzmożonym ruchu, okresy przedświąteczne - na zgłoszenie zarządzającego placem handlowym , maksymalnie 4 (cztery) razy w tygodniu b) wywóz śniegu z placu handlowego, jeżeli jego zaleganie utrudniałoby w znacznym stopniu możliwość prowadzenia działalności w porozumieniu z Wydziałem Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa UM w Prudniku 1.7. Obsługa imprez organizowanych przez gminę i przy jej współudziale poprzez : a) wywiezienie i ustawienie we wskazanych miejscach przenośnych szaletów, b) codzienne ich opróżnianie , mycie i dezynfekcja, c) ustawienie odpowiedniej ilości pojemników na śmieci ; L-110; PA-1100, KP-7 - ilość i rodzaj w zależności od wskazań organizatora imprezy, d) bieżące opróżnianie wystawionych pojemników i składowanie ich zawartości na składowisku odpadów, e) sprzątanie terenu w trakcie imprezy i po jej zakończeniu i składowanie zebranych śmieci na składowisku odpadów komunalnych. Szczegółowy wykaz planowanych imprez stanowi załącznik Nr 12 do SIWZ . 1.8. Bieżące oczyszczanie - minimum 1 raz w miesiącu słupów ogłoszeniowych rozmieszczonych na terenie miasta Prudnika. Załącznik Nr 13 do SIWZ. 1.9. Zapewnienie funkcjonowania dwóch kabin sanitarnych przy Cmentarzu Komunalnym w Prudniku w miesiącach od kwietnia do listopada. Ustawienie toalet oraz ich serwisowanie w zależności od potrzeb 1.10. Bieżące usuwanie konarów i drzew z terenów gminnych uszkodzonych w wyniku zdarzeń atmosferycznych ( np. wiatrołomów ) , które stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi 1.11. Ustawienie czterech straganów na imprezy: Wystawa Twórców Ludowych i Rzemiosła Artystycznego Pogranicza Polsko-Czeskiego oraz Targi Przedsiębiorczości i Rzemiosła Inter-Region, a także demontaż po zakończeniu imprez i przechowywanie straganów w okresie pomiędzy ww. imprezami. W trakcie trwania imprezy i po jej zakończeniu sprzątanie nieczystości z całego terenu przyległego do hali wystawowej. 1.12. Zapewnienie utrzymania czystości w centrum miasta, w niedziele i święta poprzez wprowadzenie dyżurów, podczas których będzie istniała możliwość wezwania ekipy sprzątającej w sytuacjach wyjątkowych ( silne wiatry, wandalizm, wzmożony ruch turystyczny), a także podczas organizowanych imprez (załącznik Nr 12 do SIWZ). Zgłoszenie zapotrzebowania odbywałoby się do godziny 10.00 przez pracownika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. 1.13. Jeżeli w związku z przebudową wystąpi wyłączenie terenu, który utrzymywano to Wykonawca otrzyma polecenie wyłączenia tych terenów z obsługi i w zamian Zamawiający może zlecić, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego do utrzymania inny teren o tej samej lub podobnej powierzchni na terenie miasta lub Gminy Prudnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach