Przetargi.pl
Oczyszczanie Miasta - ustawianie opróżnianie kontenerów na odpady

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32300 Olkusz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1
    32300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie Miasta - ustawianie opróżnianie kontenerów na odpady
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z oczyszczaniem Miasta i Gminy Olkusz w 2017 i 2018 roku (tj. ustawianie i opróżnianie kontenerów na odpady). Kompleks zadań objętych zamówieniem jest wypełnieniem obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminie, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z postanowieniami art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Dz. U. z 2016 poz. 250 ze zm.). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ustawienie i opróżnianie kontenerów na odpady. a)Wykonawca będzie zobowiązany do: - ustawienia jednego kontenera typu KP-7 o pojemności 7m3 przy ul. Osieckiej (na targowisku), opróżniania, transportu i przekazania odpadów komunalnych z częstotliwością dwa razy w tygodniu w dniach ustalonych przez Zamawiającego. - ustawienia trzech kontenerów typu SK-1100 o pojemności 1,1 m3 oraz trzech pojemników o pojemności 1,5 m3 każdy na segregowane odpady (papier, szkło i plastik) przy ul. Kościelnej (za budynkiem Urzędu Miasta i Gminy) w Olkuszu, opróżniania, transportu i przekazania odpadów komunalnych z częstotliwością raz w tygodniu w dniu ustalonym przez Zamawiającego. Wywóz odpadów z trzech pojemników na odpady segregowane odbywać się będzie z częstotliwością zapewniającą ich nie przepełnianie się, jednak nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie. Pojemniki powinny być opisane zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów, tj. - Papier - pojemnik koloru niebieskiego oznaczony napisem papier, - Szkło - pojemnik koloru zielonego oznaczony napisem szkło, - Plastik - pojemnik koloru żółtego oznaczony napisem metale i tworzywa sztuczne, - ustawienia dwóch kontenerów o pojemności 120 l przy ul. Floriańskiej (przy budynku Punktu Informacji Turystycznej) w Olkuszu, transportu i przekazania odpadów komunalnych z częstotliwością raz w tygodniu w dniu ustalonym przez Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość, (w szczególności w okresie letnim) na zgłoszenie telefoniczne lub mailowe, zwiększenia częstotliwości wywozu kontenerów z ulicy Floriańskiej (przy budynku Punktu Informacji Turystycznej) i z ulicy Kościelnej (za budynkiem Urzędu Miasta i Gminy) poza ustalonym harmonogramem, nie więcej niż jeden dodatkowy wywóz w tygodniu. - przenoszenia kontenerów na miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Olkusz bez dodatkowego wynagrodzenia. - utrzymywania czystości w obrębie kontenerów w trakcie odbioru. - Wykonawca jest zobowiązany także do zebrania odpadów leżących obok pojemników, kontenerów jeżeli jest to wynikiem jego działalności. Wykonawca jest zobowiązany również zebrać odpady leżące obok pojemników i kontenerów jeżeli spowodowane jest to przepełnieniem pojemników lub kontenerów w związku z nieterminowym odbiorem odpadów z przyczyn zależnych jak i niezależnych od Wykonawcy. - utrzymania kontenerów i pojemników w należytym stanie spełniającym techniczne wymogi bezpieczeństwa, higieny i ochrony środowiska, - dezynfekcji i mycia wszystkich kontenerów raz w miesiącu (w okresie od 1 marca do 30 kwietnia oraz od 1 października do 30 listopada) dwa razy w miesiącu (w okresie od 1 maja do 30 września), - wykonania wszelkich prac związanych z przedmiotem zamówienia do godziny 10.00 z wyłączeniem odbioru odpadów segregowanych, które należy odebrać do godziny 6.30 od poniedziałku do piątku lub do godziny 10.00 w pozostałe dni tygodnia. - zebrania, załadowania i transportu odpadów pochodzących z wykonanych prac do miejsca unieszkodliwiania lub odzysku, - przekazania odpadów do unieszkodliwiania lub odzysku podmiotowi posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz. U. 2016 poz. 1987), b) Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się po terenie objętym zamówieniem. c)Wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Ustawy o odpadach i Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. d) Usługa ustawienia i opróżniania kontenerów będzie obowiązywała od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2018 roku. Natomiast pojemniki należy ustawić we wskazanym miejscu do dnia podpisania umowy. e) Zabrania się wjeżdżania pojazdami mechanicznymi na tereny zielone. f) Zabrania się wjeżdżania pojazdami mechanicznymi o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t na chodniki. g) Kontenery są własnością Wykonawcy. W przypadku kradzieży bądź uszkodzenia kontenerów Wykonawca zobowiązany jest w trybie natychmiastowym do ustawienia nowych kontenerów o tych samych parametrach. h) Każda jednostka sprzętowo-transportowa Wykonawcy, a także jego pracownicy wykonujący czynności w ramach przedmiotu zamówienia, powinni być oznakowani emblematem (nadrukiem) zawierającym logo Wykonawcy, i) Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego zapewnienia sobie sprzętu i materiałów eksploatacyjnych do wykonania zadania, w ramach wynagrodzenia, j)Wszystkie w/w zobowiązania Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia zawartego w umowie. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach