Przetargi.pl
Oczyszczanie Miasta

Miasto i Gmina Olkusz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61 , fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Olkusz
    ul. Rynek 1 1
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, fax. 32 626 01 03, 626 02 34
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z systematycznym sprzątaniem terenów należących do Gminy Olkusz w 2015 roku. Kompleks zadań objętych zamówieniem jest wypełnieniem obowiązków związanych z utrzymaniem czystości i porządku na drogach publicznych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Olkusz, nałożonych na Zamawiającego zgodnie z postanowieniami art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Dz. U. z 2013 poz. 1399 z późn. zm.). Usługi systematycznego sprzątania terenów należących do Gminy Olkusz a) Wykonawca będzie zobowiązany do: Cotygodniowej (co 7 dni) kontroli i usuwania śmieci (tj. papierów, szkła, niedopałków papierosów, puszek, opakowań z tworzyw sztucznych, worków foliowych, śmieci pochodzących z gospodarstw domowych i firm, odchodów zwierzęcych, gruzu itp.) z terenów objętych umową zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. zebrania, załadowania i transportu odpadów pochodzących z wykonanych prac do miejsca unieszkodliwiania lub odzysku, przekazania odpadów do unieszkodliwiania lub odzysku podmiotowi posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania lub odzysku odpadów wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 ze zm.), zabezpieczenie sprzętu i środków niezbędnych do wykonania prac (w tym worków na śmieci - koszty zakupu worków pokrywa Wykonawca w ramach wynagrodzenia), b) Prace winny być wykonywane w sposób zapewniający bezpieczne poruszanie się po terenie objętym zamówieniem. c) Wywóz odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Ustawy o odpadach i Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. d) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac złoży Zamawiającemu harmonogram sprzątania w formie elektronicznej, lub papierowej (lub za pomocą faxu) w celu późniejszej weryfikacji realizowanych usług, e) W przypadku gdy sprzątanie w dniu przewidzianym w wykazie jest nie możliwe bądź przypada na dzień świąteczny, sprzątanie przenosi się na dzień wcześniejszy, f) W zakres prac wchodzi również kontrola (w terminie ustalonym przez Zamawiającego) terenów ujętych w zamówieniu, mająca na celu sprawdzenie wykonywania w/w prac. Kontrola z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. g) Sprzątnie działek należących do Gminy Olkusz prowadzone będzie w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2015 roku, a w razie konieczności wynikającej z warunków atmosferycznych również w późniejszym terminie, lecz nie później niż do 31.12.2015r. h) Zabrania się wjeżdżania pojazdami mechanicznymi o masie całkowitej przekraczającej 3,5 t na chodniki. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu prac. Zakres ten może ulec zmianie w przypadku wystąpienia konieczności objęcia utrzymaniem dodatkowych terenów (do 4 000,0 m2) będących własnością Gminy, nie wyszczególnionych w zamówieniu, co nie będzie uwzględniane w rozliczeniu miesięcznym Wykonawcy i nie spowoduje zwiększenia jego wynagrodzenia. j) Każda jednostka sprzętowo-transportowa Wykonawcy, a także jego pracownicy wykonujący czynności w ramach przedmiotu zamówienia, powinni być oznakowani emblematem (nadrukiem) zawierającym logo Wykonawcy, k) Wszystkie w/w zobowiązania Wykonawca wykona w ramach wynagrodzenia umownego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906110003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 600,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach