Przetargi.pl
Oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Wyszyńskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 113 840 , fax. 774 113 845
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu
    ul. Wyszyńskiego 23
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 113 840, fax. 774 113 845
    REGON: 53142223000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne dróg (ulic) powiatowych z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - dotyczy miasta Brzeg, zadanie nr 2 - dotyczy miasta Lewin Brzeski, zadanie nr 3 - dotyczy miasta Grodków, przy użyciu zamiatarki mechanicznej z wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości nawierzchni jezdni, opróżnianie koszy. Szczegółowy wykaz ulic objętych zamówieniem oraz częstotliwość usługi zawierają załączniki nr 7, 8, i 9 do SIWZ dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.zdpbrzeg.pl. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, tj. kierowcy pojazdów mechanicznych (samochody, zamiatarki) oraz osoby wykonujące czynności przy opróżnianiu koszy. Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG, a także osób wykonujących usługi transportowe i sprzętowe. Stosownie do art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę (zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych) wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli, czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Podwykonawstwo. 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 4. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90612000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów (o kodach: 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 odpady z oczyszczania ulic i placów) zgodnie z art. 9b i art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.), - aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.), lub zezwolenie na transport odpadów, wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady (o kodach: 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 odpady z oczyszczania ulic i placów), - zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce zbierania odpadów (o kodach: 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 odpady z oczyszczania ulic i placów). W przypadku bezpośredniego wywozu odpadów na składowisko nie jest wymagane posiadanie przez ubiegającego się o zamówienie zezwolenia na zbieranie odpadów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1 musi być spełniony przez min. jednego z Wykonawców w całości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta (zał. nr 1) 2) formularz cenowy (zał. nr 2/1, 2/2) 3) 3)pełnomocnictwo do podpisywania oferty / reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach