Przetargi.pl
Ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8882040 do 41 , fax. 022 8882048 lub 49
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
    ul. Obozowa 43 43
    01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8882040 do 41, fax. 022 8882048 lub 49
    REGON: 01531445100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie wraz z wykonaniem elewacji budynku administracyjnego przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie zgodnie z projektem budowlanym (stanowiącym załącznik 1 do opisu przedmiotu zamówienia SIWZ), przedmiarem robót (stanowiącym załącznik 2 do opisu przedmiotu zamówienia) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącym załącznik 3 do opisu przedmiotu zamówienia). Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 798.691,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 2.160,00 zł (słownie: dwa tysiące sto sześćdziesiąt złotych), w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 2) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 4) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ. 5) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. 6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji robót budowlanych wartościowo i rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia w zakresie umów zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał minimum dwie należycie zrealizowane roboty budowlane rodzajowo odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. prace ociepleniowe wraz z wykonaniem elewacji) o wartości nie mniejszej niż 130.000,00 zł brutto każda. 7) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym: A. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156 poz. 1118 z późn zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578), B. wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz załączył dokumenty potwierdzające posiadanie przez wyżej wymienioną osobę: - uprawnień budowlanych, o których mowa w pkt. A, - wpisu na listę właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w pkt. B. UWAGA: Zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, z zastrzeżeniem, że zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył: 1) Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 2) Dokumenty zawarte w § 1.1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcie postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać roboty budowlane zgodnie wymaganiami SIWZ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót odnosiły się wprost do robót wymienionych w wykazie. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz powinien zawierać osoby zgodnie z wymaganiami SIWZ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć: a) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymaganiami SIWZ. b) Aktualne zaświadczenie (z określonym w nim terminem ważności) o przynależności do właściwej miejscowo izby inżynierów budownictwa wydane przez tę izbę (art. 5 ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych). W przypadku uprawnień budowlanych, o których mowa w ppkt. 4 a), uzyskanych po 01.01.1995r. do oferty należy załączyć również: c) Dokument potwierdzający wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. UWAGA: Zgodnie z przepisami art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, z zastrzeżeniem, że zakres uprawnień musi odpowiadać zakresowi robót objętych zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach