Urząd Miasta i Gminy Dolsk ogłasza przetarg
- Adres: 63-140 Dolsk, Plac Wyzwolenia 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 2825001 , fax. 061 2825510
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Dolsk
Plac Wyzwolenia 4 4
63-140 Dolsk, woj. wielkopolskie
tel. 061 2825001, fax. 061 2825510
REGON: 00052817800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki okiennej w Przedszkolu Samorządowym w Wieszczyczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymianę stolarki okiennej, ocieplenie ścian płytami styropianowymi, tynkowanie i malowanie ścian zewnętrznych. Szczegółowy opis przc znajduje się w załączniku do SWIZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w sprawie spełniania przez wykonawcę warunków określonych w art.22. ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru w załączniku Nr 3 do SWIZ. 2. Aktualny odpis z włściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniejniż 65 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaswiadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, Oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wtstawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku Nr 3 i 4 do SIWZ oraz na podstawie treści pozostałych oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonymi w dziale IV SIWZ wg kryterium spełnia/nie spełnia. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z zastrzeżeniem postanowień działu IX SIWZ. W przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający ma prawo żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Uwaga: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w dziale IV SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobligowani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączenia stosownego dokumentu potwierdzającego to pełnomocnictwo do składanej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania do wglądu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dolsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń w budynku nr 1/5912, WKU Kalisz Plac Św. Józefa 5
Dodano: 2016-07-27 - Malowanie pomieszczeń w budynkach nr: 2, 4, 5, 7, 16, 27 oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku nr 23 w kompleksie 2321 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-15 - Remont budynku nr 26 w m. Jarocin
Dodano: 2016-04-14 - Budowa budynku gospodarczo-garażowego
Dodano: 2016-04-14 - Remont sali audytoryjnej z powiązanymi funkcjonalnie przyległymi pomieszczeniami
Dodano: 2016-03-10 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-08-19 - Budynek Nr 11/0925 - roboty budowlane w budynku nr 11 w JW. Powidz
Dodano: 2015-07-29 - Budynek nr 19 - roboty budowlane (wymiana drzwi, naprawa dachu krytego papą, naprawa elewacji, malowanie pomieszczeń) w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-07-15 - Budynki nr 3, 4, 5, 25 - malowanie pomieszczeń w JW 3918 Jarocin
Dodano: 2015-06-17 - Opracowanie projektu budowlanego oraz realizacja zadania pn. Dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb użytkowników, wykonanie oznakowania oraz aranżacja przestrzeni wokół budynku Sądu Okręgowego w Poznaniu przy ul. Hejmowskiego 2
Dodano: 2015-06-16