Przetargi.pl
OCHRONĘ OBIEKTÓW I MIENIA GZK W ŻOŁĘDOWIE.

Gminny Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Żołędowo, ul. Jastrzębia 62
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3813672 , fax. 052 3813781
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny
    Żołędowo, ul. Jastrzębia 62 62
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3813672, fax. 052 3813781
    REGON: 09003390800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzk-zoledowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONĘ OBIEKTÓW I MIENIA GZK W ŻOŁĘDOWIE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Usługa ochrony obiektów i mienia Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie ul. Jastrzębia 62, 86-031 Osielsko Zakres i wymogi świadczenia ochrony: 1. Ochrona obiektu i mienia będzie realizowana - od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 - w dni ustawowo wolne od pracy - całą dobę Usługa ochrony będzie realizowana w okresie 24 m-cy tj. 01.01.2010 - 31.12.2012 2. Ochrona obiektu i mienia może być realizowana tylko przez wyspecjalizowaną koncesjonowaną firmę ochroniarską. 3. Wszyscy pracownicy ochrony realizujący usługę muszą być pracownikami zatrudnionymi na umowę o pracę oraz stanowić oddział ochrony zgodny z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 1 godzinnym wyprzedzeniem) zawiadomieniu Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. 4. Wykonawca będzie posiadał grupy interwencyjne, które mają za zadanie wsparcie ochrony - czas dojazdu do 15 minut. 5. Wykonawca zainstaluje na własny koszt w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia obowiązywania umowy, w obiekcie elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów i będzie monitorował pracę pracowników ochrony( min. 4 czytniki) oraz czytnik otwierania i zamykania głównej bramy Zamawiającego rejestrujący godziny otwierania i zamykania , a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony i otwierania bramy udostępni Zamawiającemu w formie załącznika rejestru przekazywanego zawsze do faktury. Podstawowe zadania i obowiązki wykonawcy usług ochrony: Zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się osób nieupoważnionych Zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektu Zabezpieczanie śladów i dowodów przestępstw przeciwko mieniu dokonanych na terenie obiektu posesji oraz niezwłocznie powiadamianie Zamawiającego i uzgodnieniu ze Zamawiającym - organów ścigania oraz udzielania wyjaśnień Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń Zamawiającego Obsługa centralki systemu sygnalizacji i monitoringu Prowadzenie ewidencji pracowników pozostających / pracujących poza godzinami i dniami pracy/ Wpuszczanie na teren zakładu po godzinie 15 i w dniu ustawowo wolne od pracy pracowników posiadających ważne legitymacje służbowe Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie lub osoby wcześniej wskazane przez Dyrektora Gminnego Zakładu Komunalnego w Żołędowie Ciągłe i aktywne przebywanie pracowników ochrony w Obiekcie podlegającym Dokonanie obchodu obiektów. Obchody należy wykonywać w odstępach czasowych co 1h zegarową Sprawdzenie zamknięć zewnętrznych obiektu Natychmiastowe działanie pracowników Wykonawcy w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia znajdującego się na terenie strzeżonego Obiektu Prowadzenie na bieżąco ewidencji zdarzeń w Książce Służb wraz z powiadamianiem Zamawiającego Przyjmowanie zgłoszeń i wszystkich informacji związanych z działalnością GZK w Żołędowie ( m.in. awarie wod-kan, zgłoszenia dróg) w dni robocze po godzinie 15:00 a w dni ustawowo wolne od pracy przez całą dobę, rejestrowanie każdego zgłoszenia i powiadamianie odpowiednich służb pracownicy ochrony powinni wykonywać swoje czynności w stroju służbowym ( w mundurze )Wykonawcy z logo firmy wraz z identyfikatorem imiennym zgodnie z art. 20 i 21 Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114 poz. 740) Sprzątanie terenu wokół budynku , z uwzględnieniem n/w zadań i wymagań: a) utrzymanie porządku i czystości chodników, parkingów, położonych na terenie obiektu Zamawiającego - poprzez zbieranie śmieci, zamiatanie, zmywanie zanieczyszczeń, b)koszenie trawników, c)likwidacja i łagodzenie negatywnych skutków zimy, utrzymanie komunikacyjności i bezpieczeństwa dróg dojazdowych, parkingów oraz schodów poprzez: oczyszczanie ze śniegu, lodu i błota, posypywanie materiałem ciernym / piasek, sól / schodów i likwidacja / z zachowaniem ostrożności i wymogów bhp/ sopli lodowych i nawisów śnieżnych z zadaszeń i drzew, d)wykonywanie dekoracji flagami obiektu związanych z uroczystościami i świętami państwowymi, e)niezbędny sprzęt (np. kosiarka, łopaty) i materiały (np. piasek, sól) do wykonania zadania zabezpiecza Zamawiający. Zadanie 2 Usługa ochrony w formie monitringu dwóch stacji uzdatniania wody w miejscowości Niemcz i Żołędowo. 1. Podłączenie pod swój system monitorowania w celu szybkiej reakcji grup interwencyjnych. Czas dojazdu w przypadku alarmu do 15 minut. 2. Konserwacja nie rzadziej niż raz na kwartał i naprawa w przypadku uszkodzenia nie z winy Zamawiającego na koszt Wykonawcy urządzeń i systemów alarmowych zainstalowanych u Zamawiającego. 3. Monitorowanie całodobowe systemu alarmowego 4. Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji patrolu interwencyjnego 5. Podejmowanie natychmiastowych czynności ochrony obiektu z którego nadszedł sygnał alarmowy 6. Informowanie zamawiającego o każdych nieprawidłowościach w działaniu systemów alarmowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący zał. Nr 1 do formularza oferty. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu przetargowym. 4) aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 4 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2 i 3 oraz 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. 6.2. Warunki szczegółowe Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) informacja o osobach, które będą wykonywać zamówienie - wykaz osób na formularzu zgodnym z treścią zał. Nr 4 do formularza oferty- Potencjał kadrowy. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji tej osoby. Do wykazu powinny być dołączone aktualne dokumenty stwierdzające, iż wskazana przez Wykonawcę osoba posiada wymagane uprawnienia licencję I stopnia oraz aktualne badania okresowe. 2) wykaz wykonanych prac, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu stanowiącym zał. Nr 3 do formularza oferty - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę. 3) kopia koncesji MSWiA potwierdzające uprawnienia na prowadzenie działalności z zakresu ochrony osób i mienia 4) kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach