Przetargi.pl
Ochrona Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych w okresie 01.01.2010 - 31.12.2010

Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 04-459 Warszawa, ul. Gwarków 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6790076 w. 410 , fax. 022 6790076
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych
    ul. Gwarków 9 9
    04-459 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6790076 w. 410, fax. 022 6790076
    REGON: 01482571200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zusok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona Zakładu Unieszkodliwiania Stałych Odpadów Komunalnych w okresie 01.01.2010 - 31.12.2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje kompleksowe strzeżenie obiektów i mienia ZUSOK przed kradzieżą z włamaniem, kradzieżą powodującą zniszczenie lub utratę mienia Zamawiającego i jego Podwykonawców, znajdującego się na terenie Zakładu, utrzymanie sprawnej oraz nadzorowanie instalacji alarmowej zainstalowanej w pomieszczeniu magazynowym oraz w pokoju nr 1 w bud. nr 18 oraz podejmowanie wszelkich działań związanych z jej funkcjonowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości odpowiadającej kwocie: 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. przedstawią wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia objętego niniejszym postępowaniem z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, c. posiadają koncesję MSWiA na świadczone usługi ochrony, d. posiadają min. 5 własnych załóg interwencyjnych na terenie Warszawy, e.wymagane min. 1 doświadczenie w ochronie zakładu zatrudniającego min. 100 osób w ciągu ostatnich 3 lat, f. ubezpieczenie OC delictu i kontraktu z tytuły prowadzonej działalności gospodarczej w okresie wykonywania usługi przewidująca sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000.000,00 zł. Złożenie przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 13 będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi treść tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie i miejscu wskazanym w Części VI pkt 26 i formie określonej w Części IV SIWZ następujące dokumenty: 1. Wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom). 2. Informacji określonej w pkt 22.5 niniejszej specyfikacji w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż podstawowa stawka podatku od towarów i usług. 3. Dokumentów i oświadczeń: a. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b. dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c. wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia objętego niniejszym postępowaniem z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie, d. wykaz sprzętu, który użyje Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia, e. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tzn. lista pracowników ochrony z licencją I-go stopnia przewidzianych do zatrudnienia na terenie ZUSOK (Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do dokumentów stwierdzających nadanie licencji poszczególnym pracownikom), f. parafowany regulamin służby ochrony osób i mienia - zał. nr 5 do SIWZ, g. upoważnienie do reprezentowania firmy - jeżeli dotyczy, h. koncesja nadana przez MSWiA na ochronę mienia, i. oświadczenie o posiadaniu nie mniej niż 5 własnych załóg interwencyjnych na terenie Warszawy oraz zdolności przybycia załogi interwencyjnej w terminie 10 minut od zgłoszenia - zał. nr 6 do SIWZ, j. polisa ubezpieczeniowa OC delictu i kontraktu z tytuły prowadzonej działalności gospodarczej w okresie wykonywania usługi, przewidująca sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000.000,00 zł - należy dostarczyć po zawiadomieniu o wyborze oferty do dnia podpisania umowy. Polisa będzie załącznikiem do umowy stanowiącym jej integralną część. k. potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zusok.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach