Gmina Tuszyn ogłasza przetarg
- Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
- Data zamieszczenia: 2012-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4 2/4
95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
REGON: 59064830400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym wTuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami (Wykaz mienia podlegającego ochronie wg załącznika nr 11 do niniejszej specyfikacji ). Działania ochronne obejmują w szczególności: Działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym: a) ochrona obiektów znajdujących się na Targowisku przed włamaniami, kradzieżami, uszkodzeniami itp.,b) stałe patrolowanie terenu w celu zapewnienia bezpieczeństwa handlującym i kupującym, c) stałe patrolowanie parkingów ze zwróceniem uwagi na ochronę zaparkowanych pojazdów,d) niezwłoczne powiadamianie o sytuacjach niebezpiecznych i zagrożeniach odpowiednich jednostek Policji lub Straży Miejskiej poprzez sprzęt szybkiej łączności oraz współdziałanie z tymi służbami, e) pomoc przy ewentualnych akcjach ratowniczych, f) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną. Działania porządkowe w czasie funkcjonowania Targowiska: a)wpuszczanie na Targowisko pojazdów uprawnionych zgodnie z informacjami z Referatu Targowisk, b) kierowanie ruchem wewnętrznym na terenie Targowiska, c) eliminowanie handlu w miejscach do tego nie wyznaczonych, d) zapewnienie drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych,e) zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie ładu i porządku oraz przestrzeganie Regulaminu Targowiska, a także przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych. Obowiązki dodatkowe: a) prowadzenie rejestru zdarzeń - książki służb, b) informowanie na bieżąco lub najpóźniej do 9:00, jeśli zdarzenie miało miejsce w godzinach nocnych, kierownika Referatu Targowisk o wszelkich interwencjach na Targowisku pracowników ochrony, telefonicznie lub w postaci notatki służbowej, c) informowanie odpowiednich służb o konieczności odśnieżenia Targowiska, a w sytuacjach szczególnych - pomoc przy odśnieżaniu, d) zapewnienie ochrony punktu kasowego na Targowisku w dni poboru opłat, tj. ostatni poniedziałek, wtorek i środa każdego miesiąca ( 3 dni w miesiącu) , w godzinach: poniedziałek i wtorek 8:00 -13:00, środa 0:00 -5:30. Inne wymagania: a) Wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt. 1 przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, b) Wykonawca zapewni do obsługi Targowiska w godzinach jego funkcjonowania, tj.: niedziela od 9:00 do 17:00 , wtorek/środa od 22:00 do 5:00,minimum 4 pracowników ( w tym nie mniej niż 1 licencjonowany) oraz poza godzinami funkcjonowania 1 pracownika w godz. 6:00 - 18:00 i 2 pracowników w godzinach od 18:00 - 6:00, c) grupa interwencyjna Wykonawcy posiadająca radiowóz, będzie stacjonowała na terenie Targowiska, d) w przypadkach stanu zagrożenia życia i zdrowia ludzi oraz zagrożenia naruszenia mienia do działań przystąpi grupa interwencyjna Wykonawcy. Czas przystąpienia grupy interwencyjnej do działań nie może przekroczyć 1 minuty od telefonicznego zgłoszenia zagrożenia przez patrol Wykonawcy lub upoważnionych pracowników Referatu Targowisk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000,00 zł (jeden tysiąc zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną