Przetargi.pl
Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : 1) Ochrona terenu oraz obiektów znajdujących się na Targowisku Gminnym w Tuszynie przy Al. Jana Pawła II 70 w tym hal targowych wraz z przyległymi parkingami( Wykaz mienia podlegającego ochronie wg załącznika nr 11 do niniejszej specyfikacji). Działania ochronne obejmują : 1.1.Działania ochronne przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, w tym : a) ochrona obiektów znajdujących się na Targowisku przed włamaniami, kradzieżami, uszkodzeniami itp., b) stałe patrolowanie terenu w celu zapewnienie bezpieczeństwa handlującym i kupującym, c) stałe patrolowanie parkingów ze zwróceniem uwagi na ochronę zaparkowanych pojazdów, d) niezwłoczne powiadamianie o sytuacjach niebezpiecznych i zagrożeniach odpowiednich jednostek Policji lub Straży Miejskiej poprzez sprzęt szybkiej łączności oraz współdziałanie z tymi służbami, e) pomoc przy ewentualnych akcjach ratowniczych, f) podejmowanie działań przez grupę interwencyjną. 1.2Działania porządkowe w czasie funkcjonowania Targowiska, a) wpuszczanie na Targowisko pojazdów uprawnionych zgodnie z informacjami z Referatu Targowisk, b) kierowanie ruchem wewnętrznym na terenie Targowiska, c) zwracanie uwagi osobom handlującym w miejscach objętych zakazem (w tym w przejściach między wiatami), d) zapewnienie drożności dróg przeciwpożarowych i ewakuacyjnych, e) zwracanie uwagi posiadaczom pojazdów parkujących poza wyznaczonymi miejscami tzn. na drogach ewakuacyjnych, w przejściach, na stanowiskach handlowych ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pod wiatami, f) zwracanie szczególnej uwagi na zachowanie ładu i porządku oraz przestrzeganie Regulaminu Targowiska, a także przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych, g) eliminowanie gier hazardowych h) otwieranie i zamykanie wjazdów oraz wejść w godzinach zgodnych z funkcjonowaniem targowiska. 1.3Obowiązki dodatkowe : a) prowadzenie rejestru zdarzeń - książki służb, b) informowanie na bieżąco lub najpóźniej do 900, jeśli zdarzenie miało miejsce w godzinach nocnych, kierownika Referatu Targowisk o wszelkich interwencjach na Targowisku pracowników ochrony, telefonicznie lub w postaci notatki służbowej, c) informowanie odpowiednich służb o konieczności odśnieżenia Targowiska, a w sytuacjach szczególnych - pomoc przy odśnieżaniu, d) prowadzenie rejestru oraz wydawanie talonów obiadowych kierowcom autokarów 1.4Inne wymagania a) wykonawca będzie świadczył usługi, o których mowa w pkt. 1 przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, b) wykonawca zapewni do obsługi Targowiska w godzinach jego funkcjonowania, tj.: niedziela od 9:00 do 17:00 , wtorek/środa od 22:00 do 4:00 , sobota od 7:00 do 11:00 minimum 4 pracowników ( w tym nie mniej niż 1 licencjonowany) oraz poza godzinami funkcjonowania 1 pracownik w godzinach 6:00 do 18:00 2 pracowników w godzinach 18:00 do 6:00, c) grupa interwencyjna Wykonawcy posiadająca radiowóz, będzie stacjonowała na terenie Targowiska, d) z podstawowej obsługi wymienionej w pkt 1.4 b) wykluczeni są pracownicy posiadający grupę inwalidzką.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 ZŁ ( jeden tysiąc zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach