Przetargi.pl
Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ochrona obiektów i obszarów targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7 w Koninie, na których w godzinach określonych przez Regulamin targowiska przebywają ludzie, realizowanej w formie ochrony aktywnej tj. a. w dni powszednie przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 15:00 do godz. 07:00 dnia następnego, b. w soboty przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 07:00 do godz. 07:00 dnia następnego, c. w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy przez jedną osobę posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia od godz. 07:00 do godz.07:00 pierwszego dnia powszedniego po ww dniach. 2. Pracą zespołu kieruje kierownik. Osoby ochrony pełnią służbę w mundurach z emblematami Wykonawcy i widocznym napisem o treści OCHRONA wyposażeni w urządzenia łączności bezprzewodowej służące do komunikowania się między sobą oraz kierownikiem zespołu. 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: a) stała obserwacja obiektów i urządzeń objętych ochroną, poprzez obchody chronionego terenu i TV przemysłową (monitoring), zgodnie z opracowanym harmonogramem obchodów ustalonym przez Zamawiającego. b) ochrona przed włamaniem do obiektu objętego ochroną, a w szczególności: - ustalanie uprawnień do przebywania na obszarach lub w obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości; - wezwania osób do opuszczenia obszaru lub obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obszaru lub obiektu albo stwierdzenia zakłócenia porządku, c) przeciwdziałanie aktom przestępczym, a w szczególności: - stosowania środków przymusu bezpośredniego, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie; - ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia pracowników Zamawiającego, osób wykonujących pracę zarobkową oraz kupujących na terenie chronionego obiektu, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji, d) stała kontrola zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych obiektu, e) stała kontrola oświetlenia zewnętrznego obiektu oraz jego ogrodzenia, f) stała kontrola stanu zagrożenia pożarowego, a w przypadku zaistnienia zdarzenia powiadomienie Państwowej Straży Pożarnej w czasie nie dłuższym niż 3 minuty Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie, g) stały kontakt z kierownictwem obiektu lub osobą przez niego upoważnioną, h) stały kontakt z dowódcą zabezpieczenia obiektu, i) kontrola ruchu samochodowego i towarowego na terenie obiektu chronionego- w godzinach pracy targowiska ustalonych w Regulaminie targowiska, j) uruchamianie procedur alarmowych w sytuacji zagrożenia, k) informowanie kierownictwa obiektu o powstałych nieprawidłowościach, m) w przypadku zaistnienia włamania, kradzieży lub dewastacji natychmiastowe zawiadamianie Policji. n) podejmowanie działań w przypadku zakłóceń porządku własnymi grupami interwencyjnymi - czas o) przybycia grupy i reakcji do 15 min ( o ile nie wystąpią uzasadnione przeszkody wydłużające) lub za pomocą wezwanych stosownych organów, - podejmowanie działań minimalizujących straty materialne spowodowane zaistnieniem awarii sieci i instalacji wod-kan oraz instalacji elektrycznej, a w szczególności: p) znajomość lokalizacji zaworu głównego sieci wodociągowej i głównego wyłącznika energii elektrycznej, r) natychmiastowe powiadamianie Kierownika lub Majstra Targowiska o zaistniałym zdarzeniu, s) wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki jakie mogą wyniknąć z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie. 4. Na czas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zainstaluje na terenie chronionego obiektu elektroniczny system kontroli pracy wartownika składający się z min. 7 punktów kontrolnych i 1 czytnika. Montaż systemu nastąpi w terminie 7 dni od daty przejęcia obowiązków. 5. System, o którym mowa w pkt. 4 stanowi własność Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dobowych wydruków z centrali systemu dokumentujące godziny i częstotliwość realizowanych obchodów w cyklu siedmio dniowym oraz na każde żądanie Zamawiającego. 7. Wykonawca opracuje Regulamin pracy wartownika, który należy umieścić w widocznym miejscu w pomieszczeniu portierni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustalono

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach