Przetargi.pl
Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a i cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej w Koninie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a i cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część 1. Ochrona obiektów i obszarów targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada 7a w Koninie, na którym w godzinach określonych przez Regulamin targowiska przebywają ludzie. Pracownicy wykonujący obowiązki wynikające z umowy zobowiązani są posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia. Pracą zespołu kieruje kierownik. Pracownicy ochrony pełnią służbę w mundurach z emblematami agencji i widocznym napisem o treści OCHRONA wyposażeni w urządzenia łączności bezprzewodowej służące do komunikowania się między sobą oraz kierownikiem zespołu. część 2. Ochrona obiektów i obszarów cmentarza komunalnego przy ul. Staromorzysławskiej w Koninie, realizowana w godz. od 16:00 do 6:00 dnia następnego w dni powszednie, w wolne soboty i dni świąteczne w formie regularnych czterech patroli prewencyjnych. Zakres wykonywanych czynności polega na wykonywaniu podjazdów dwuosobowych grup pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje, którzy wykonują obchody terenu cmentarza i zaplecza. W przypadku wykrycia przez grupę patrolową aktów wandalizmu lub przestępstwa pracownicy ochrony podejmą działania zatrzymania sprawców i powiadomienia odpowiednich służb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustalono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej. Posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą a dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą się wykonaniem 3 usług ochrony obiektów i patroli prewencyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie i ilości określonej w poniższym zestawieniu: - sprzęt łączności bezprzewodowej dla każdego pracownika bezpośrednio zatrudnionego do wykonania przedmiotu umowy, - środek transportu do dyspozycji grupy interwencyjno patrolowej, - wyposażenie ochrony osobistej, - elektroniczny system kontroli wartownika, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zatrudniają pracowników posiadających min. licencję ochrony fizycznej pierwszego stopnia, dysponują grupą patrolowo interwencyjną lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dot. warunku pkt 1. 2. Załącznik nr 2 - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą a dnia 22-08-1997r o ochronie osób i mienia - dot. warunku - pkt 1. 3. Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 usług ochrony obiektów i patroli prewencyjnych o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia każda, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w obiekcie lub obiektach stanowiących jeden kompleks - dot. warunku - pkt. 2. 4. Załącznik nr 4 - dokumenty - dla min. 3 usług ochrony potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane z należytą starannością. W każdym z wymaganych dokumentów musi znajdować się jasna i nie budząca żadnych wątpliwości informacja, iż wykonawca wykonał w obiekcie lub obiektach stanowiących jeden kompleks, usługi w zakresie ochrony i patroli prewencyjnych - dot. warunku - pkt. 2. 5. Załącznik nr 5 - wykaz sprzętu technicznego koniecznego do wykonania prac objętych zamówieniem tj.: sprzęt łączności bezprzewodowej, środki transportu, wyposażenie ochrony osobistej, elektroniczny system kontroli wartownika lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu technicznego - dot. warunku - pkt. 3. 6. Załącznik nr 6 - wykaz pracowników, z określeniem ich funkcji przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie ich uprawnień zawodowych w zakresie ochrony fizycznej z podziałem na wartowników i grupa patrolowo interwencyjna lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dot. warunku - pkt. 4. 7. Załącznik nr 7 - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. -dot. warunku - pkt. 5. 8. Załącznik nr 8 -. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych - dot. warunku część pkt. 1.1,1.2,1.3,1.4, 1.5. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pod rygorem jej odrzucenia. 1. . Załącznik nr 9 - oświadczenie o akceptacji treść wzoru umowy przekazany w materiałach przetargowych. 2. Załącznik nr 10 - informacja o części zamówienia jaką zamierza zlecić Wykonawca podwykonawcom. 3. Załącznik nr 11 - pełnomocnictwo do podpisania oferty - składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna lub gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika nie wykazanego w rejestrze firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach