Przetargi.pl
Ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul.Grójeckiej 95

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-379 Warszawa, ul. Białobrzeska 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6581903 , fax. 022 6581903
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
    ul. Białobrzeska 11 11
    02-379 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6581903, fax. 022 6581903
    REGON: 14070016300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul.Grójeckiej 95
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona targowiska Banacha w Warszawie Targowisko Banacha usytuowane jest na działkach ewidencyjnych o numerach 60 61 62 oraz 1 2 3 z obrębu 2 03 09 które obejmują ulice Grójecką Banacha Metrykantów Archiwalną i cześć ul Skorochód-Majewskiego od strony Archiwalnej Powierzchnia targowiska liczy około 15000 m2 Targowisko Banacha podzielone jest na dwie części handlowe zlokalizowane po dwóch stronach obiektów Hali Banacha tzw część przemysłową ul Grójecka Banacha Metrykantów oraz część spożywczą ul Grójecka Archiwalna część ul Skorochód Majewskiego od strony ul Archiwalnej Na terenie targowiska znajdują się parterowe obiekty handlowe o konstrukcji stalowej namioty kwiatowe miejsca handlowe z zadaszeniem i bez w ilości około 700 sztuk Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną oraz częściowo w instalację wodno kanalizacyjną podziemną oraz instalację wodną napowietrzną biegnącą nad dachami obiektów handlowych zabezpieczoną na okres zimowy izolacją termiczną oraz wyposażoną w kabel grzejny na całej długości wraz z termostatami Obiekt objęty jest ochroną całodobową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy, b posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. c Wykonali zrealizowali min 3 usługi ochrony świadczone nieprzerwalnie przez 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania ofert na sumę nie mniejszą niż 300 000,00zł. d Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla osoby),uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. f Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu zbiorowego),uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. g Koncesja MSW i A na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), h Wykaz zamówień ochrony obiektów. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, minimum 3 referencje,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ i Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł, j Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach