Przetargi.pl
OCHRONA POWIETRZA REGIONU OPOLSKIEGO POPRZEZ ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI SOLARNYCH I POMP CIEPŁA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-118 Lisięcice, Klisino 100
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4857593 , fax. 077 4857594
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100 100
    48-118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 077 4857593, fax. 077 4857594
    REGON: 00029337300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps-klisino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA POWIETRZA REGIONU OPOLSKIEGO POPRZEZ ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI SOLARNYCH I POMP CIEPŁA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OCHRONA POWIETRZA REGIONU OPOLSKIEGO POPRZEZ ZAKUP I MONTAŻ INSTALACJI SOLARNYCH I POMP CIEPŁA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI PRACAMI TERMOMODERNIZACYJNYMI W BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE Prace polegają na wykonaniu instalacji solarnych i instalacji pozyskiwania energii cieplnej geotermalnej za pomocą pomp ciepła oraz wykonanie prac termomodernizacyjnych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i w podległych zakładach (Klisino, Branice, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce i Głubczyce) na podstawie projektów. CZĘŚĆ I - Wykonanie instalacji solarnych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i w podległych zakładach (Klisino, Branice, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce i Głubczyce) na podstawie projektów. - dostawa i montaż na dachu kolektorów solarnych do podgrzewania wody użytkowej, - dostawa i montaż zestawów montażowych do instalowania solarów na dachu oraz kompletów baterii solarów, - wykonanie niezbędnych prac budowlanych koniecznych przy montażu urządzeń na dachu, polegających na zabezpieczeniu pokrycia przed uszkodzeniem, - rurociągi miedziane, izolacja rurociągów, zawory przelotowe, - zestaw pompowy solarny, - dostawa i montaż kompletnego sterownika elektronicznego do układu solarnego, - próba szczelności urządzeń i instalacji i inne. - wykonanie niezbednych prób i rozruchów instalacji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej w formie protokołów, instrukcji i schematów, - wykonanie niezbędnych prac remontowych w pomieszczeniu kotłowni. Prace wynikają z konieczności montażu podgrzewacza CWU oraz prowadzenia rurociągów instalacji solarnej. Niezbędne przeróbki instalacyjne do spięcia dwóch systemów instalacji, - demontaż rurociągów, - wymiana rur stalowych, - i inne Szczegółowe informacje znajdują się w projektach i przedmiarach robót dotyczące poszczególnych budynków. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie Klisino 100, 48-118 Lisięcice - budynek główny (zamek) - budynek wielofunkcyjny Dom Pomocy Społecznej w Klisnie filia Branice ul. Szpitalna 18, 48-140 Branice Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Boboluszki Boboluszki 71, 48-140 Branice Budynek męski Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce Dzbańce 1, 48-140 Branice Budynek główny Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Bliszczycach Bliszczyce 76, 48-140 Branice Budynek główny Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Głubczyce ul. Dworcowa 10, 48-100 Głubczyce CZĘŚĆ II - Wykonanie instalacji pozyskiwania energii cieplnej geotermalnej za pomocą pomp ciepła w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie (filia Dzbańce i Bliszczyce) na podstawie projektów. Wykonanie instalacji pozyskiwania energii cieplnej geotermalnej za pomocą pompy ciepła zasilającej w wodę grzewczą instalację centralnego ogrzeweania oraz instalację produkcji ciepłej wody użytkowej dla potrzeb budynków w DPS Dzbańce i DPS Bliszczyce. - wytyczanie i naniesienie tras kanałów rury dolnego źródła - wykopy jamiste wykonane koparkami, - wiercenie otworów dla sond pionowych, - dostawa i montaż wyposażenia studni, - dostawa i montaż rurociągów, - dostawa i montaż sond, - podłączanie instalacji, - próba szczelności, - dostawa i montaż naczynia wzbiorczego przeponowego, - dostawa i montaż zawórów bezpieczeństwa, - dostawa i montaż pomp ciepła, - dostawa i montaż bufora wody grzewczej, - dostawa i montaż automatyki, - dostawa i montaż skrzynek i zabezpieczeń, - dostawa i montaż przewodów instalacji elektrycznej, - wykonanie niezbędnych prób i rozruchów instalacji wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej w formie protokołów, instrukcji i schematów, - wykonanie badań skuteczności zerowania oraz izolacji oporności z wykonaniem protokołów oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji dla odbioru przez UDT, - izolacja rurociągów otulinami termicznymi - i inne. Szczegółowe informacje znajdują się w projektach i przedmiarach robót dotyczące poszczególnych budynków. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce Dzbańce 1, 48-140 Branice Budynek główny Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Bliszczycach Bliszczyce 76, 48-140 Branice Budynek główny CZĘŚĆ III - Termomodernizacja budynków polegająca na wymianie okien, drzwi i ociepleniu ścian w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie (filia Dzbańce i Bliszczyce) na podstawie projektów. - roboty rozbiórkowe, - ocieplenie ścian zewnętrznych, - oceplenie stropodachu, - wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa, - malowanie tynków zewnętrznych, - stolarka okienna, - roboty blacharskie (rynny dachowe, zbiorniczki przy rynnach), - osadzanie podokienników, Szczegółowe informacje znajdują się w projektach i przedmiarach robót dotyczące poszczególnych budynków. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce Dzbańce 1, 48-140 Branice - budynek główny, - pawilon, Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Bliszczycach Bliszczyce 76, 48-140 Branice Budynek główny UWAGA!!! Na prowadzenie robót budowlanych/montażu instalacji solarnych/montażu pomp ciepła w budynkach w Klisinie i Branicach posiadamy pozwolenie Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Budynki w Klisinie i Branicach wpisane są do rejestru zabytków. W związku z powyższym kierować robotami budowlanymi oraz wykonywać nadzór inwestorski przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków mogą osoby, które spełniają wymagania określone w ust. 1 oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. (Dz. U. 2011, Nr 165, poz. 987 w sparwie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych) - dotyczy prac prowadzonych w Klisinie i Branicach. Odpowiednie uprawnienia budowlane i odbyta co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zostaną zweryfikowane przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. Warunki wykonania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych zasadami bhp, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z ofertą i umową. Jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego. d) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków zamawiającego oraz specyfikacji, e) prace powinny być wykonane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy. f) dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, g) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Plan ma uwzględniać specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ sporządza się na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, h) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonywania zamówienia, i) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, j) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, k) wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty a w przypadku zawarcia umowy do wykonania zamówienia. l) wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót i wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z jej zapisami i gotowości odbioru końcowego, na 15 dni przed terminem zakończeniu robót. 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych. 3.3. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. CZĘŚĆ I - Wykonanie instalacji solarnych w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie i w podległych zakładach (Klisino, Branice, Boboluszki, Dzbańce, Bliszczyce i Głubczyce) na podstawie projektów. CZĘŚĆ II - Wykonanie instalacji pozyskiwania energii cieplnej geotermalnej za pomocą pomp ciepła w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie (filia Dzbańce i Bliszczyce) na podstawie projektów. CZĘŚĆ III - Termomodernizacja budynków polegająca na wymianie okien, drzwi i ociepleniu ścian w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie (filia Dzbańce i Bliszczyce) na podstawie projektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093320005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 ust. 1 Pzp jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: Dla części I: 16 000.00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 20.02.2013 roku do godz. 08:45 Dla części II: 30 000.00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) do dnia 20.02.2013 roku do godz. 8:45 Dla części III: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) do dnia 20.02.2013 roku do godz. 8:45 8.2. Wadium winno obejmować cały okres zawiązania z ofertą. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) 8.4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr konta 73 1020 3714 0000 4902 0012 8355 do dnia 20.02.2013 r. do godz. 08:45 (jest to termin, do którego wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego). Zamawiający za datę wniesienia wadium uważa datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na konto zamawiającego w określonym terminie). Za skuteczność operacji (przelewu) odpowiada wykonawca. 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Będą one zwrócone wraz z ewentualnymi odsetkami po potrąceniu kosztów prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 8.7. Pozostałe formy wadium (gwarancje i poręczenia) powinny być zdeponowane w kasie zamawiającego do dnia 20.02.2013 roku do godz. 08:45 8.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a Pzp. 8.9. Wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps-klisino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach