Przetargi.pl
Ochrona parku zabytkowego przy Zespole Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Karłuszowiec
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    Karłuszowiec 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 3813786, , fax. 32 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona parku zabytkowego przy Zespole Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie zabytkowego parku znajdującego się w obszarze zespołu pałacowo – parkowego przy ul. Legionów 35 Tarnowskich Górach, wpisanego do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr A/1481/92 z dnia 06.08.1992 r. (teren Zespołu Szkół Artystyczno – Projektowych w Tarnowskich Górach). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Usunięcie 35 sztuk drzew, 12 sztuk krzewów oraz wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na 87 sztukach drzew i wykonanie cięć pielęgnacyjno – sanitarnych i formujących 10 sztuk krzewów w tym: a) usunięcie drzew suchych, zamierających i zagrażających bezpieczeństwu ludzi, zrębkowanie gałęzi oraz wywóz całości urobku, pocięcie usuniętych drzew na kawałki długości 1,5m i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) frezowanie pniaków po usuniętych drzewach, c) usunięcie krzewów, których przypadkowy dobór gatunkowy niezgodny jest z historycznym założeniem parkowym, zrębkowanie gałęzi oraz wywóz całości urobku, d) wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno - sanitarnych, technicznych, formujących, korekt koron z dopuszczeniem redukcji masy korony i montażu wiązań oraz wykonanie cięć pielęgnacyjno- sanitarnych i formujących krzewów, e) uporządkowanie terenu po wykonanej usłudze. 2) Szczegółowy zakres usług zawiera: a) załącznik nr 1 do treści istotnych postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ zawierający zestawienie drzew przeznaczonych do pielęgnacji wraz z szczegółowym zakresem usług, zestawienie krzewów przeznaczonych do pielęgnacji wraz z szczegółowym zakresem usług, zestawienie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z szczegółowym zakresem usług, b) plan sytuacyjny z zaznaczonym wykazem drzew i krzewów określonych w lit. a) przedstawiony w postaci graficznej stanowiący załącznik nr 2 do treści istotnych postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Obmiary drzew i krzewów ujęte w lit. a) należy przyjąć do 10% większe ze względu na fakt, iż inwentaryzacja drzewostanu wykonana została w 2016 roku (zaleca się dokonanie wizji w terenie). 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (tj. Dz. U. z 2018., poz. 917) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności polegające na: 1) usuwaniu drzew, zrębkowaniu gałęzi, pocięciu usuniętych drzew na kawałki długości 1,5m i składowaniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2) frezowaniu pniaków po usuniętych drzewach, 3) usunięciu krzewów, zrębkowaniu gałęzi, 4) wykonaniu zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno - sanitarnych, technicznych, formujących, korekt koron z dopuszczeniem redukcji masy korony i montażu wiązań oraz wykonaniu cięć pielęgnacyjno- sanitarnych i formujących krzewów, 5) uporządkowaniu terenu po wykonanej usłudze. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 8 lat, na montaż wiązań wzmacniających osłabioną konstrukcję korony drzew, licząc od dnia podpisanego przez Zamawiającego, Wykonawcę, kierownika prac i przedstawiciela Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach bezusterkowego protokołu końcowego odbioru wykonanych prac. W okresie obowiązywania gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do jej usunięcia na własny koszt. 5. Prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod nadzorem kierownika prac Wykonawcy, który musi posiadać kwalifikacje do kierowania pracami konserwatorskimi, doświadczenie i być obecny na terenie parku przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty, o których mowa w rozdziale IV, ust. 2 SIWZ (o ile dotyczy), 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 oraz pkt 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający, zgodnie z dyspozycją art. 24aa ustawy, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeśli Wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach