Przetargi.pl
OCHRONA PANELAMI ANTYWŁAMANIOWYMI OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZASOBACH ODDZIAŁU TERENOWEGO BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W WARSZAWIE

Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 3261900, 3261908 , fax. 0-22 3261909
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Terenowy Biura Agencji Mienia Wojskowego
    ul. Nowowiejska 26A 26A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 3261900, 3261908, fax. 0-22 3261909
    REGON: 01245670700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Mienia Wojskowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA PANELAMI ANTYWŁAMANIOWYMI OBIEKTÓW BĘDĄCYCH W ZASOBACH ODDZIAŁU TERENOWEGO BIURA AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ochronie panelami antywłamaniowymi (zamontowanymi na okna i drzwi) obiektów będących w zasobach Oddziału Terenowego Biura Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie. Numer postepowania 221/ZP/09
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać Koncesję na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p.- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (jeśli dotyczy) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p.- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na czas wykonywania umowy tj. od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r. - polisy ubezpieczeniowej, potwierdzającej jego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie czynności związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy. Druk stanowiący dowód wykupienia polisy OC (lub potwierdzoną kopię) Wykonawca dołączy do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z powodów określonych w art. 24 ustawy, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3. SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 4) Dokumenty potwierdzające spełnianie ogólnych warunków określonych w rozdziale IV pkt.1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach