Przetargi.pl
Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 i w budynku w Policach, ul. Tanowska 8

Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4603577 , fax. 091 4603578
  • Data zamieszczenia: 2011-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
    pl. Żołnierza Polskiego 16 16
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4603577, fax. 091 4603578
    REGON: 32049277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 i w budynku w Policach, ul. Tanowska 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza Polskiego 16 i w Policach, ul. Tanowska 8. 1A Bezpośrednia ochrona fizyczna osób, obiektu i mienia Sądu w Szczecinie przy pl. Żołnierza Polskiego 16. Ochrona będzie odbywała się poprzez: 1. całodobową ochronę fizyczną obiektu i mienia sądu (jeden pracownik ochrony całodobowo we wszystkie dni tygodnia oraz dodatkowo dwóch pracowników ochrony w poniedziałki w godzinach od 800 do 1800 i pozostałe dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 800 do 15.30. 2. pracownicy ochrony powinni posiadać co najmniej licencje pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej, 3. strzeżenia mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, 4. ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, 5. powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, 6. dokonywanie obchodu budynku co najmniej dwa razy w godzinach nocnych zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), 7. po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt, 8. sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, 9. ochrona samochodów znajdujących się na wewnętrznych podwórzach sądu, 10. zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, 11. gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, 12. sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki, 13. udostępnianie pomieszczeń sądu w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia Kierownika Oddziału Gospodarczego Sądu, lub Kierownika Oddziału Administracyjnego Sądu, 14. pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., 15. prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, 16. powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, 17. prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, 18. niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, 19. gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń, 20. prowadzenie szatni dla interesantów sądu, 21. oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, 22. oferent na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w przenośny wykrywacz metali. 23. oferent ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, 24. pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zleceniodawcę, 25. pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek ppoż i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego. 1B Opis obiektu Sądu przy pl. Żołnierza Polskiego16: a. budynek główny biurowy składa się z ośmiu kondygnacji, b. budynek dwukondygnacyjny, podpiwniczony na dziedzińcu A c. budynek jednokondygnacyjny na dziedzińcu B d. budynek techniczny na dziedzińcu nr A e. dwa dziedzińce ogrodzone na tyłach budynku głównego z miejscami parkingowymi, f. działka na której znajdują się wyżej wymienione budynki ma powierzchnię 0,4325 ha, g. łączna powierzchnia użytkowa chronionego obiektu wynosi 8190,06 m2, h. ruch osobowy odbywa się poprzez jedno wejście w dni robocze w poniedziałek w godzinach 700-1800, od wtorku do piątku w godzinach 700-1530 w budynku znajdują się także po dwa wejścia od każdego dziedzińca oraz jedno wejście zamknięte dla ruchu osobowego od strony pl. Żołnierza Polskiego 16 (wyjście ewakuacyjne), i. na dziedzińce od strony pl. Żołnierza Polskiego 16 prowadzą dwie bramy, które są otwierane przy pomocy specjalnych pilotów wydawanych dla osób upoważnionych do wjazdu na teren dziedzińca przez Sąd, dodatkowo na dziedzińcu A znajduje się szlaban obsługiwany wyłącznie przez osoby upoważnione. j. na dziedzińce od strony ul. Małopolskiej prowadzą dwie bramy, które są zamknięte dla ruchu (klucze znajdują się na portierni u pracownika ochrony), będą one otwierane szczególnych przypadkach przez pracownika ochrony na zlecenie upoważnionego pracownika Sądu. 2A Całodobowa ochrona obiektu i mienia poprzez monitoring części budynku użytkowanej przez Sąd Rejonowy przy ul. Tanowskiej 8 w Policach. Ochrona będzie odbywała się poprzez: a. podłączenie lokalnych systemów monitorujących sygnały włamania i napadu w chronionych obiektach do stacji monitorowania alarmów (nadajnik jest własnością Wykonawcy). b. całodobowe monitorowanie i rejestrowanie sygnałów, c. wysłanie patrolu interwencyjnej do chronionego obiektu - do pięciu minut od chwili odebrania sygnału o bezpośrednim zagrożeniu obiektu, d. przerwanie przestępczej działalności sprawcy, e. ujęcie sprawcy na gorącym uczynkulub w pościgu podjętym bezpośrednio po jego popełnieniu, f. oddanie sprawcy w ręce Policji, g. w przypadku gdy sprawca nie zostanie ujęty Wykonawca ma obowiązek powiadomić Policję o zaistniałym zdarzeniu, h. zabezpieczenie dowodów popełnionego przestępstwa. 2B Opis budynku w części użytkowanego przez Sąd Rejonowy przy ul. Tanowskiej 8 w Policach: a. w użytkowaniu przez Sąd znajdują się pomieszczenia na pierwszym piętrze budynku oraz część archiwalna znajdująca się w piwnicy budynku, b. łączna powierzchnia jaka jest użytkowana przez Sąd Rejonowy w tym budynku i będzie podlegać ochronie wynosi 696,76 m2, c. w pomieszczeniach tych znajduję się system z czujnikami ruchu i centralką do której można podłączyć nadajnik w celu śledzenia sygnałów wysyłanych z czujników. 3.Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby: a) nie karane za przestępstwo umyślne, b) posiadające co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej. 4.Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 5.Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Wykonawca będzie przekazywał osobie upoważnionej przez Zamawiającego szczegółowy przydział osób na poszczególne obiekty, zgodnie z ustalonymi harmonogramami. 6.Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2012 roku (planowany termin zakończenia robót budowlanych 30.09.2012r.) Zamawiający planuje oddanie do eksploatacji obiektu położonego w Policach przy ul. Korczaka 13 nr 15. W tym terminie nastąpi przeprowadzka z budynku położonego w Policach przy ul. Tanowskiej 8 do nowego obiektu. Z uwagi na brak możliwości precyzyjnego określenia faktycznego terminu oddania budynku do eksploatacji, w przypadku wcześniejszego ukończenia inwestycji Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu wykonania usługi polegającej na ochronie osób, obiektów i mienia Sądu Rejonowego Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie w budynkach położonych w Policach, ul. Tanowska 8 o okres maksymalnie 2 miesięcy. Natomiast w przypadku przedłużenia prac budowlanych w budynku Sądu w Policach położonym przy ul. Korczaka 13 nr 15 i koniecznością pozostania pracowników Sądu w tym okresie w budynku przy ul. Tanowskiej 8 Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. O ewentualnym wcześniejszym terminie zakończenia umowy w części dotyczącej wykonywania usługi w pomieszczeniach Sądu w Policach przy ul. Tanowskiej 8 Wykonawca zostanie powiadomiony z co najmniej 30 dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 707100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin-pz.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną