Przetargi.pl
Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży

Sąd Okręgowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Dworna 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2166282 , fax. 086 2166281 w. 110
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Łomży
    ul. Dworna 16 16
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2166282, fax. 086 2166281 w. 110
    REGON: 00057063100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób, obiektów i mienia Sądu Okręgowego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: 1.Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego w Łomży przy ul. Dwornej 16 w godzinach od 7.00 do 22.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały licencjonowanego pracownika ochrony. W godzinach pracy Sądu pracownik ochrony zobowiązany jest przebywać w budynku głównym na wyznaczonym stanowisku z detektorem metali. Po godzinach pracy Sądu, ochrona będzie sprawowana w całym kompleksie budynków przy ul. Dwornej 16 z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. Godziny pracy Sądu Okręgowego: - poniedziałek od 7.30 do 17.00 - od wtorku do piątku od 7.30 do 15.30 2. Usługi dodatkowej ochrony osób i mienia w datach i godzinach określanych odrębnymi pismami. W kolumnie 5 formularza cenowego stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ- Okres wykonywania usługi w godzinach uwzględniono godziny pracy dwóch licencjonowanych pracowników ochrony wykonywane jeden raz w miesiącu po 8 godzin. 3. Usługi ochrony osób, obiektów i mienia w budynku Sądu Okręgowego przy ul. Wojska Polskiego 2 w godz. 7.00 do 8.00 oraz od 15.00 do 21.00 we wszystkie dni robocze w miesiącu realizowane przez jednoosobowy posterunek stały nielicencjonowanego pracownika ochrony z obowiązkami szczegółowymi określonymi w załączniku Nr 9 do SIWZ. 4. Monitorowanie zagrożeń w obiektach Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 i ul. Wojska Polskiego 2: - włamania - od załączenia do wyłączenia systemu alarmowego - napadu - całodobowo - pożaru - całodobowo - zalania wodą pomieszczenia serwerowni w bud. przy ul. Wojska Polskiego 2 - całodobowo z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi). W przypadku stwierdzenia braku możliwości monitorowania lokalnego systemu alarmowego, w szczególności na skutek uszkodzenia toru przekazu transmisji, uszkodzenia lokalnego systemu alarmowego lub dokonania w nim przestępstwa (sabotaż), Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego lub osobę upoważnioną. Dalsze decyzje w sprawie ochrony podejmuje Zamawiający. Wykonawca do czasu usunięcia przeszkód w monitorowaniu zapewni doraźną ochronę fizyczną obiektu. 5.Konserwacja : a)systemu alarmowego w budynku głównym składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej- 1 kpl - manipulatora LCD - 2 szt. - czujek ruchu- 59 szt. - radiolinii napadowej- 2 kpl. - pilota radiolinii- 12 szt. - sygnalizatora zewnętrznego- 1 szt. - sygnalizatorów wewnętrznych- 4 szt. - czujek zbicia szyby - 5 szt. b)systemu alarmowego w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrali alarmowej ATS- 1 kpl - podcentral alarmowych ATS- 3 szt. - czujek stłuczeniowych - 14 szt. - czujek ruchu - 41 szt. - manipulatorów- 2 szt. - sygnalizatorów akustycznych - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego - 1 szt. c)systemu alarmowego w budynku C sądu przy ul. Dwornej 16 zbudowanego na bazie centrali alarmowej ATS ARITECH MASTER i podcentral ATS składającego się z następujących urządzeń : - centrala ATS- 1 szt. - podcentrala ATS - 2 szt. - czujek ruchu - 9 szt. - czujek stłuczeniowych - 7 szt. - sygnalizatora wewnętrznego - 3 szt. - sygnalizatora optyczno-akustycznego- 1 szt. - manipulatorów systemu - 2 szt. d)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku głównym Sądu i budynku C składającego się z następujących urządzeń: - kamer zewnętrznych i wewnętrznych - 24 szt. - rejestratora cyfrowego- 2 szt. - pulpitu sterującego - 1 szt. - monitorów- 2 szt. - separatora SEP 2000 Rack - 2 szt. e)systemu telewizji obserwacyjnej w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - kamer wewnętrznych i zewnętrznych - 12 szt. - monitora systemu - 1 szt. - rejestratora cyfrowego- 1 szt. f)systemów kontroli dostępu w budynku głównym Sądu przy ul. Dwornej 16 i budynku C składających się z: - czytników kart - 11 szt. - zestawu domofonowego - 2 kpl. g)systemu kontroli dostępu w budynku OMKW przy ul. Wojska Polskiego 2 składającego się z: - czytników kart - 2 szt. - przycisków wejścia i wyjścia - 4 szt. - zestawu domofonowego - 1kpl. h)systemu sygnalizacji zalania wodą serwerowni - 1 kpl Konserwacja systemów wykonywana będzie raz na trzy miesiące zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pracownik ochrony bezpośredniej posiadający licencję I lub II stopnia oraz pracownik zabezpieczenia technicznego zobowiązani są do znajomości przepisów, ich przestrzegania i korzystają z uprawnień wynikających z: - Ustawy o ochronie osób i mienia z 22.08.1997r. ( tekst jednolity z 2005r. Dz. U. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); - Zarządzenia Rady Ministrów z dnia 30.06.1998r. w sprawie szczegółowych warunków użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego ( Dz. U. z 1998r. Nr 89 poz. 563); -Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18.11.1998r. ( Dz. U. z 1998r. Nr 144, poz. 933) w sprawie szczegółowego trybu działań pracowników ochrony podejmowanych wobec osób znajdujących się w granicach chronionych obiektów i obszarów; -Kodeksu Karnego Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązany będzie do postępowania z należytą starannością i ma obowiązek posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone niewłaściwą ochroną. W czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego., Osoby bezpośrednio wykonujące usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być karane i zobowiązane są do znajomości przepisów ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 z 2010r.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity z 2002r. Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm. ). Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć osoby delegowane do realizacji usługi w jednolite umundurowanie oznaczone logo firmy, imienne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego / kajdanki, paralizator, ręczny miotacz gazowy, pałka tomfa / oraz kontakt radiowy z firmą . Zamawiający przewiduje w okresie obowiązywania umowy : -Usługa ochrony fizycznej świadczona w kompleksie budynków Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 - 3 972 godziny; -Usługa ochrony fizycznej świadczona w budynku przy ul. Wojska Polskiego 2 - 1 764 godziny; -Monitorowania sygnałów alarmowych o zagrożeniach: włamania, napadu, pożaru, zalania wodą z obiektów Sądu Okręgowego przy ul. Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2 z interwencją grupy interwencyjnej (patrol 2 - osobowy pracownikami licencjonowanymi )- 12 miesięcy, -Konserwacja systemów alarmowych włamania, napadu, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu zainstalowanych w obiektach Sądu Okręgowego przy ul., Dwornej 16 i Wojska Polskiego 2 świadczona w okresach 3 - miesięcznych - 4 konserwacje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2 000 zł najpóźniej do 05.10.2012 r. do godz.10.00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj 30 dni od terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lomza.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach