Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w budynku sądowym w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27

Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sienkiewicza 27
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 688 25 67 , fax. 15 688 26 87
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu
    ul. Sienkiewicza 27 27
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 688 25 67, fax. 15 688 26 87
    REGON: 83122086000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w budynku sądowym w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony budynku Sądów i Prokuratur w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27, który w szczególności obejmuje: ochronę fizyczną budynku Sądów i Prokuratur w Tarnobrzegu jak też pracujących w nim osób, przeciwdziałanie zdarzeniom i przestępstwom godzącym w dobra przekazane do ochrony oraz naruszeniom porządku i bezpieczeństwa na chronionym terenie, obsługi sytemu telewizji użytkowej, sytemu sygnalizacji napadu, p.poż, oraz niezwłoczne podejmowanie stosownych działań po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu. obsługa bramkowego detektora metalu oraz stacjonarnego urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu wraz z kontrolą osób wchodzących (niedopuszczalna sytuacja wejścia osób posiadających niebezpieczne urządzenie lub przedmioty jak również osób będących pod wpływem alkoholu, narkotyków itp.), Wykonawca przejmie w/w urządzenia na warunkach wyznaczonych przez Zamawiającego. W związku z obsługą urządzeń do prześwietlania bagażu pracownicy ochrony muszą posiadać orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy przy tego rodzaju urządzeniach w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi. nadzorowania, otwierania i zamykania obiektu zgodnie z ustalonym porządkiem i rozkładem pracy, wykonywania systematycznych kontroli systemu zabezpieczenia obiektu, kontrola pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach (w okresach świątecznych szczególnie), głównie pod kontem wystąpienia awarii sieci wod-kan, c.o., oraz zapobiegania włamaniom, kradzieżom oraz niszczenia mienia Zamawiającego, zapobiegania - w miarę możliwości - ewentualnym skutkom zdarzeń nadzwyczajnych np. awaria sieci wod-kan, co, pożarów, zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego zapobiegania i likwidowania zagrożeń dla zdrowia lub życia osób przebywających na terenie objętym ochroną, uniemożliwianie wyjścia z terenu obiektu osób co do których istnieje uzasadnione podejrzenie, że osoby te dokonały lub usiłowały dokonać przestępstwa lub wykroczenia na szkodę Zamawiającego do czasu przybycia Policji, udzielania informacji osobom wchodzącym do sądu, wydawanie i przyjmowanie kluczy od pracowników i osób sprzątających przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy, udzielania pomocy osobom niepełnosprawnym wchodzącym do sądu, monitoring parkingów samochodów osobowych, jak też z innych wydarzeń rażąco naruszających spokój i porządek na terenie bezpośrednio przyległym do budynku i podejmowanie stosownych reakcji zapobiegającym ew. niepożądanym zdarzeniom, odśnieżanie schodów terenowych stanowiących wejście do budynku Sądu, posypywania biegów solą, piaskiem itp. (sól i piasek zapewni Zamawiający) wykładania i zwijania w zależności od potrzeb bieżników (wyłapywaczy brudu i piasku) na odcinku dojścia do drzwi budynku sądu. prowadzenie książki dyżurów, w której będą odnotowywane istotne zdarzenia zaistniałe podczas realizacji przedmiotu umowy, oraz osoby przebywające po godzinach pracy ze wskazaniem czasookresu, rzetelne prowadzenie książki dyżurów, zawierającej istotne uwagi zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia dyżuru. Zakończenie i przyjęcie dyżuru musi być odnotowane i potwierdzone podpisami zdającego i przyjmującego, przestrzeganie instrukcji, otrzymanych od Zamawiającego w zakresie bhp i p.poż., przeciwdziałanie handlowi obnośnemu; zachowania się wobec osób trzecich powściągliwie i bez poufałości; stanowcze interweniowanie, nie przekraczające ogólnie przyjętych norm taktu i kultury; wykonywanie innych poleceń z zakresu służby ochronnej zlecone przez Dyrektora Sądu lub osoby przez niego upoważnionej. Ochrona realizowana będzie w systemie całodobowym: Przez trzech pracowników w ciągu 8 godzin pracy sądów i prokuratur, Przez jednego pracownika w pozostałe 16 godzin - poza godzinami pracy oraz przez jednego pracownika w dni ustawowo wolne od pracy. Zadaniem pracowników ochrony fizycznej jest przede wszystkim posiadanie znajomości newralgicznych punktów ochrony w budynku, ich zagrożenia oraz sposobu zabezpieczeń technicznych budynku. W godzinach pracy sądu: jeden pracownik obsługiwał będzie system monitoringu, system kontroli wejść, udzielał informacji wchodzącym, wydawał klucze itp. Zadaniem pozostałych pracowników jest ciągły monitoring kondygnacji na których znajdują się sale rozpraw (jeden pracownik na piętrze II, jeden na piętrze I). Zadaniem tych pracowników jest także dokonywanie obchodów budynku jak też udzielania pomocy - w przypadku zagrożenia, na wezwanie - przez sędziów, prokuratorów jak też pracowników sądów i prokuratur. Pracownicy ochrony monitorujący korytarze winni posiadać środki komunikacji telefonicznej (krótkofalówki lub telefony bezprzewodowe lub podobne urządzenia).W przypadku każdorazowej zmiany zatrudnienia pracownika ochrony Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowej aktualizacji zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności W okresie szczególnego zagrożenia obiektów zamawiającego przekazanego do ochrony (np. rozprawy z udziałem szczególnie niebezpiecznych oskarżonych) Wykonawca zapewni wsparcie grupy interwencyjnej. Grupa ta składać się będzie (w zależności od stopnia zagrożenia) z minimum 2 osób wyposażonych w samochód, broń palną i środki przymusu bezpośredniego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takich rozprawach z minimum 24 godz. wyprzedzeniem. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej do budynku Sądu wynosi 10 minut. Zadaniem grupy interwencyjnej jest przyjazd do obiektu i przerwanie działalności przestępczej na terenie obiektu. Koszty związane z przyjazdem grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. Wszelkie informacje dotyczące przedmiotu umowy, Zamawiającego, Użytkownika, nie mogą być wykorzystane do żadnego rodzaju materiałów propagandowych i czynności z tym związanych w szczególności, jako prezentacje w środkach masowego przekazu, filmach, ulotkach, folderach, systemach teleinformatycznych itp., oraz nie mogą być przekazywane osobom trzecim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy o numerze: BGK/Rzeszów NR 87 1130 1017 0021 1000 7590 0004 z dopiskiem: Wadium przetargowe - Ochrona osób i mienia w budynku sądowym w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 27 Sygn. ZP 226-5 2015 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275). Forma pieniężna - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data i godzina jego zaksięgowania na koncie Zamawiającego, nie później niż do dnia 28 października 2015 r. godz. 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: poziom zatrudnienia osób niepełnosparawnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnobrzeg.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach