Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia realizowana przez Specjalistyczna Formację zwana SUFO w całodobowym systemie zmianowym.

Jednostka Wojskowa 3233 ogłasza przetarg

  • Adres: 37-710 Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 677 16 56 , fax. 016 677 16 16
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3233
    ul. Wojska Polskiego 22 22
    37-710 Żurawica, woj. podkarpackie
    tel. 016 677 16 56, fax. 016 677 16 16
    REGON: 65011942700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia realizowana przez Specjalistyczna Formację zwana SUFO w całodobowym systemie zmianowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony fizycznej osób i mienia przez specjalistyczną formacje SUFO, na rzecz Jednostki Wojskowej 3233 w Żurawicy Miejscem wykonania zamówienia jest teren i obiekty Zamawiającego zlokalizowane : kompleks nr 3510 w Żurawicy przy ulicy Wojska Polskiego 22; kompleks nr 5928 Pikulice k/ Przemyśla. W dni powszednie od poniedziałku do piątku, dni świąteczne, soboty i dni ustawowo wolne od pracy. Przetarg poniżej 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1- Prawa Zamówień Publicznych, oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24.ust. 1 i 2. Ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń Wykonawców i zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia ) Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta dla JW 3233 sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy Pzp według załącznika nr.3 do SIWZ . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji naczelnika urzędu skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności, bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych - również wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy- według załącznika nr. 4 do SIWZ . Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VI ust. 3 SIWZ usługi zostały wykonane należycie. 11. Koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określająca zakres i formy ich prowadzenia - zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 r . o ochronie osób i mienia. 12. Polisa, lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia w zakresie: odpowiedzialności cywilnej deliktowej. 13. Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE wraz z zaświadczeniem o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, dla każdej z osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub posiadających notarialne poświadczenie pełnomocnictwa do reprezentowania firmy dla danego działania dla firm posiadających wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej. 14.Warunki umowy (podpisanie wszystkich stron projektu umowy) - załącznik nr 5 do SIWZ 15. Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia aktualnych badań lekarskich i nie posiadaniu przez nich ograniczeń psycho - fizycznych stwierdzonych grupą inwalidzką uniemożliwiających lub utrudniających należyte wykonanie przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ. 16. - Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (licencjonowani pracownicy ochrony), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywanych przez nich czynności - uprawnień załącznik nr 7 do SIWZ. 18. Oświadczenie Wykonawcy, o posiadaniu pełnomocnika ochrony informacji niejawnych - załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach