Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia oraz wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu w obiektach boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i ul. Św. U. Ledóchowskiej w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, ul. Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 04
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    ul. Franciszka Klimczaka 2 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 04
    REGON: 01525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia oraz wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu w obiektach boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i ul. Św. U. Ledóchowskiej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia oraz wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu w obiektach boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i ul. Św. U. Ledóchowskiej w Warszawie. Łączna liczba roboczogodzin wynosi 14208. Szczegółowe planowane grafiki pracy stanowią załączniki nr 1 i 2 do umowy. Zobowiązuje się Wykonawcę do: 1. Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach kompleksu boisk sportowych Orlik 2012 przy ul. Sytej 123 i przy ul. św. Urszuli Ledóchowskiej, zwanych dalej obiektami chronionymi. 2. Ochrony obiektów chronionych i ich pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych. 3. Ochrony mienia obiektów chronionych przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją. 4. Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektów chronionych oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Kultury, Promocji i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 5. Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektów chronionych i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 6. Prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej (załączniki nr 3 i 4 do umowy) dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 7. Wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy. 8. Zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut. 9. Zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiektach chronionych tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom Urzędu Dzielnicy Wilanów odpowiedzialnym za administrowanie chronionymi obiektami informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. 10. Posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 400.000,00 zł. z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia. 11. Sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitariatów przy użyciu środków dostarczonych przez Wykonawcę: mycia na mokro podłóg, rur, umywalek i armatury, muszli i desek klozetowych z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych odpowiednich do każdej powierzchni; uzupełniania: mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego oraz kostek zapachowych w muszlach klozetowych; wycierania kurzu z powierzchni płaskich (parapety, meble); mycia klamek i drzwi (miejsca zabrudzone); opróżniania koszy na śmieci - wymiany worka i wynoszenia śmieci do śmietnika na zewnątrz budynku oraz segregowania surowców wtórnych i wyrzucania do odpowiednio oznaczonych pojemników znajdujących się na terenie kompleksu boisk sportowych Orlik 2012. 12. Sprzątania terenów zewnętrznych i terenu przed wejściem na teren boisk sportowych ORLIK: zamiatania, zbierania śmieci, zanieczyszczeń, opróżniania koszy na śmieci. 13. Pielęgnacji zieleni: koszenia trawników na terenie kompleksu boisk sportowych Orlik 2012. 14. Sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni - boiska do piłki nożnej (sztuczna trawa), - boiska do koszykówki (nawierzchnia poliuretanowa), - powierzchni terenów zielonych, - ciągów komunikacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatu potwierdzającego jakość wykonywanych usług, np. ISO 9001:2008
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach