Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie

Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75736 Koszalin, ul. Gnieźnieńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 423 021 , fax. 943 422 768
  • Data zamieszczenia: 2018-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
    ul. Gnieźnieńska 9
    75736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 423 021, fax. 943 422 768
    REGON: 33055750800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.koszalin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie realizowana w formie: 1) Bezpośredniej ochrony fizycznej stałej prowadzonej przez jednego pracownika Wykonawcy: a) od 01 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2019 roku w dni robocze od godziny 22:00 do godziny 06:00 (posterunek 8 godzinny) oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy (posterunek 24 godzinny). b) od 01 stycznia 2020 roku do końca trwania umowy całodobowo (posterunek 24 godzinny) w dni robocze, w soboty, niedziele i święta oraz inne dni ustawowo wolne od pracy. Bezpośrednia ochrona fizyczna dotyczy obiektów Zamawiającego przy ulicy Gnieźnieńskiej 9. 2) Ochrony polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w oparciu o zainstalowane urządzenia; 3) Ochrony pomieszczeń kas MZK Sp. z o.o. w Koszalinie; 4) Ochrony stacji paliw MZK Sp. z o.o. w Koszalinie, zlokalizowanej przy ulicy Gnieźnieńskiej 9; 5) Ochrony stacji paliw MZK Sp. z o.o. w Koszalinie, zlokalizowanej przy ulicy Wąwozowej 1; 6) Ochrony przystani Koszalin – Jamno, przy ulicy Promowej 1.2 Szczegółowe obowiązki i zadania pracowników ochrony: 1) każdorazowo przed przejęciem dyżuru, zmiana przejmująca dyżur musi obejść wszystkie obiekty sprawdzając, czy nie wystąpiły na terenie obiektu próby kradzieży, dewastacji lub inne zjawiska kryminogenne; 2) w czasie przyjmowania dyżuru sprawdzić zainstalowany sprzęt i wyposażenie portierni; 3) co 40 minut (należy okresowo, co najmniej 4 x w miesiącu, zmieniać ustalone godziny obchodu) prowadzić obchód obiektu sprawdzając, czy nie występują na terenie obiektu próby kradzieży, dewastacji lub inne zjawiska kryminogenne tj. sprawdzając: a) stan zabezpieczenia budynków przed włamaniem; b) stan plomb pomieszczeń magazynowych; c) stan zewnętrzny pojazdów parkujących na terenie obiektu; d) stan zabezpieczenia ppoż.; e) stan ogrodzenia; f) stan innych urządzeń znajdujących się na terenie Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie; 4) obchód obiektu prowadzić po wyznaczonej trasie zgodnie z rozmieszczeniem punktów kontrolnych, zainstalowanych na terenie chronionego obiektu; 5) sprawdzać zabezpieczenie obiektu obserwując teren obiektu na ekranach monitorów telewizji przemysłowej; w razie stwierdzenia prób kradzieży, dewastacji lub przebywania osób postronnych natychmiast udać się w miejsce zdarzenia, a w razie potrzeby wezwać patrol interwencyjny w celu ujęcia sprawców i przekazania ich policji oraz zanotować ten fakt w książce meldunków; o każdym zdarzeniu tego typu należy natychmiast poinformować Kierownika lub upoważnionego pracownika Działu Administracyjno - Gospodarczego; 6) od godziny 24:00 do 06:00 zamykać szlabany przy bramie wjazdowej na teren zajezdni; 7) wyrywkowo, poprzez wezwanie do okazania, kontrolować torby i pakunki wchodzącym i wychodzącym z zakładu pracownikom Zamawiającego; 8) na teren zakładu wpuszczać i wypuszczać osoby posługujące się kartą elektronicznego systemu rejestracji czasu pracy lub osoby wykonujące usługi dla Zamawiającego, według wykazu dostarczonego przez Zamawiającego; 9) prowadzić, według dostarczonego wzoru, ewidencję wjeżdżających i wyjeżdżających autobusów i innych pojazdów; 10) pracownicy administracji Zamawiającego mogą przebywać na terenie zakładu po godzinach pracy jedynie za pisemną zgodą Zarządu Zamawiającego; w odniesieniu do pozostałych pracowników Zamawiającego fakt ich pobytu na terenie zakładu pracy poza godzinami pracy potwierdza ich bezpośredni przełożony; fakt oraz czas pobytu na terenie zakładu stwierdza pracownik ochrony dokonując wpisu do zeszytu ewidencyjnego znajdującego się w portierni; 11) jeżeli pracownik Zamawiającego przebywa poza godzinami pracy na terenie zakładu sprawdzić jego tożsamość i uprawnienia do przebywania na terenie zakładu; w przypadku braku uprawnienia na przebywanie poza godzinami pracy na terenie zakładu, wezwać pracownika do opuszczenia zakładu, a powyższy fakt odnotować w „zeszycie ewidencyjnym”. 12) wydawać i odbierać klucze do pomieszczeń Zamawiającego, zgodnie z zasadami obowiązującymi u Zamawiającego 1.3 Szczegółowe obowiązki w zakresie ochrony, o której mowa w ust. 3.1.1. pkt. 2). 1) przyłączenie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie do Alarmowego Centrum Odbiorczego (zwane dalej ACO) i przekazywanie sygnałów alarmowych drogą radiową za pomocą nadajnika radiowego z kas oraz stacji paliw Zamawiającego; 2) zapewnienie przyjęcia przez ACO sygnału o zagrożeniu w czasie nie dłuższym niż 5 sekund; 3) zapewnienie, że czas podjęcia interwencji w obiekcie przez Zmotoryzowaną Grupę Interwencyjną (zwaną dalej ZGI) nie przekroczy 5 minut. Zamawiający wymaga, aby ZGI poruszała się pojazdem oznakowanym w trwały sposób, posiadającym stałą łączność radiową z ACO zgodnie z posiadanym zezwoleniem. 1.4 Szczegółowe obowiązki w zakresie ochrony pomieszczeń kas Zamawiającego, o których mowa w ust. 3.1.1.pkt. 3): 1) dostarczenie i aktywacja, czyli podłączenie instalacji chronionego obiektu do ACO Wykonawcy w zakresie: a) powiadomienia o włamaniu, b) powiadomienia o napadzie. 2) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pochodzących z instalacji elektrycznej sygnalizacyjnej chronionego obiektu i powiadamianiu dyżurnego Komendy Miejskiej Policji, Pogotowia Ratunkowego, najbliższej Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PS oraz osób wskazanych przez Zamawiającego; 3) czuwanie ZGI i jej niezwłoczna reakcja na każdy sygnał alarmowy z chronionego obiektu (włamanie, napad, pożar). 4) rejestrowanie sygnałów z obiektu i udostępnianiu wydruków z rejestru na żądanie Zamawiającego. 1.5 Szczegółowe obowiązki w zakresie ochrony stacji paliw MZK, o której mowa w ust. 3.1.1. pkt. 4): 1) dostarczenie i wyposażenie, w co najmniej 2 stałe i 2 przenośne przyciski napadowe oraz aktywacji, czyli podłączeniu instalacji chronionego obiektu do ACO Wykonawcy w zakresie powiadomienia o napadzie; 2) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pochodzących z instalacji elektrycznej sygnalizacyjnej chronionego obiektu i powiadamianiu dyżurnego Komendy Miejskiej Policji, Pogotowia Ratunkowego, najbliższej Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PS oraz osób wskazanych przez Zamawiającego; 3) natychmiast reagować na sygnał „NAPADU” ze stacji paliw MZK postępując zgodnie z odrębną instrukcją, która zostanie przekazana, po podpisaniu Umowy. 4) czuwanie ZGI i jej niezwłocznej reakcji na każdy sygnał alarmowy z chronionego obiektu (napad, pożar); 5) rejestrowanie sygnałów z obiektu i udostępnianie wydruków z rejestru na żądanie Zamawiającego (wydruki będą dostępne przez okres 1 roku liczony od dnia rejestracji). 1.6 Szczegółowe obowiązki w zakresie ochrony stacji paliw MZK, o której mowa w ust. 3.1.1. pkt.5); 1) dostarczenie i wyposażenie, w co najmniej 2 stałe i 2 przenośne przyciski napadowe oraz aktywacji, czyli podłączeniu instalacji chronionego obiektu do ACO Wykonawcy w zakresie powiadomienia o napadzie; 2) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pochodzących z elektrycznej instalacji sygnalizacyjnej chronionego obiektu i powiadamianiu dyżurnego Komendy Miejskiej Policji, Pogotowia Ratunkowego, najbliższej Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PS oraz osób wskazanych przez Zamawiającego; 3) czuwanie ZGI i jej niezwłocznej reakcji na każdy sygnał alarmowy z chronionego obiektu (włamanie lub napad); 4) natychmiast reagować na sygnał „NAPADU” ze stacji paliw, postępując zgodnie z odrębną instrukcją, która zostanie przekazana, po podpisaniu Umowy 5) rejestrowanie sygnałów z obiektu i udostępnianie wydruków z rejestru na żądanie Zamawiającego (wydruki będą dostępne przez okres 1 roku liczony od dnia rejestracji). 6) zapewnienie odbioru obrazu z kamer zainstalowanych na stacji paliw w ACO (dyżurny ACO, na podstawie zdalnego podglądu obrazu z kamer, weryfikuje zasadność alarmu i podejmuje decyzje o wysłaniu ZGI. 1.7 Szczegółowe obowiązki w zakresie ochrony przystani Koszalin – Jamno, przy ulicy Promowej, o której mowa w ust. 3.1.1. pkt. 6) 1) monitorowanie - obserwacja terenu obiektu na ekranach monitorów telewizji przemysłowej z wykorzystaniem kamer Zamawiającego; w razie stwierdzenia prób kradzieży lub dewastacji natychmiast wezwać patrol interwencyjny oraz poinformować upoważnionego pracownika Działu Administracyjno – Gospodarczego. 2) zapewnienie dojazdu grupy interwencyjnej – na wezwanie pracownika ochrony Wykonawcy. 3) zapewnienie dojazdu grupy interwencyjnej – na wezwanie pracownika Zamawiającego, w godzinach od 20:00 do 6:00, w okresie od 01 czerwca do 31 sierpnia, każdego roku obowiązywania umowy. Sposób wzywania ZGI do uzgodnienia z Zamawiającym. 1.8 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: 1) umundurował pracowników w jednolite ubiory. 2) wyposażył pracowników w identyfikatory. 3) wyposażył pracowników w niezbędny sprzęt konieczny do ochrony obiektu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi dla swej ważności być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). Termin ważności wadium – od terminu składania ofert do terminu związania ofertą. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty w oryginale. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku poz. 1804 z późniejszymi zmianami). 4.Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać, co najmniej następujące warunki: 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. jego nazwę i adres; 2) określać kwotę gwarantowaną w złotych; 3) określać termin ważności gwarancji od terminu składania ofert do terminu związania ofertą; 4) określać przedmiot gwarancji, nazwę i numer zamówienia wynikający ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz tytuł (np. wadium); 5) być gwarancją samoistną, nie odwoływalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie); 6) zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji w przypadku, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek: BANK MILLENNIUM O/KOSZALIN nr rachunku S.W.I.F.T. BIGBPLPWXXX, IBAN PL 88 1160 2202 0000 0002 6524 1840 z opisem wadium – przetarg nieograniczony nr NO-JP-2210-26/2018 „Ochrona osób i mienia Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie”. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku o rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, jeżeli wykaże, że: 1) posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenie technicznego 2) posiada pozwolenie radiowe Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiokomunikacyjnych urządzeń nadawczych lub nadawczo – odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji ruchowej lądowej typu dyspozytorskiego oraz na używanie urządzeń nadawczych lub nadawczo – odbiorczych pracujących w sieci typu monitorowanie systemów alarmowych na obszar gminy i miasta Koszalin
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa bez wezwania. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. 6.2. pkt 1) SIWZ składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez Właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 oraz ust.5 okt.5 i 6 ; 2) od pkt. 6.2.ppkt 2) do pkt. 6.2. ppkt. 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale. 4) Do oferty stanowiącej załącznik nr 1 Wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 i 6.2 od ppkt 1) do ppkt.9) SIWZ; 3) załącznik nr 5 do SIWZ; 4) załącznik nr 3 do SIWZ, o którym mowa w pkt. 12.6 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach