Sąd Rejonowy w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 11
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 6248840 , fax. 0-16 6248840
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jarosławiu
ul. Jana Pawła II 11 11
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 0-16 6248840, fax. 0-16 6248840
REGON: 00032430000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona osób i mienia, konwojowanie wartości pienieżnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług: SIEDZIBA JAROSŁAW Część A. Ochrona osób i mienia w budynku Sądu i na terenie posesji, ( CPV 79 71 0000-4 - usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu ) poprzez: 1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu i całej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie : 1 osoba w godz. urzędowania Sądu tj. 7.30-15.30 w dni robocze oraz 1 osoba w godz. 7.00-19.00 w dni robocze Dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz.7.30-15.30 w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z tygodniowym wyprzedzeniem. 2. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających: a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu; b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu; System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie. 3. konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających, co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji. 4. wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia; 6. ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem; 7. ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących w budynku i przebywających w nim stron; 8. przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 9. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynku: Pracownicy Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną o godzinie 19:00 zamykają budynek Sądu przy ul. Jana Pawła II 11 w Jarosławiu i przekazują klucze w depozyt wyznaczonemu pracownikowi Wykonawcy, który uczestniczy w zamykaniu budynku. Pracownik Wykonawcy, któremu powierzono klucze do budynku Sądu o godzinie 7:00 przekazuje klucze pracownikowi pełniącemu ochronę fizyczną i uczestniczy w otwieraniu budynku Sądu. 11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego: W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego przez pracowników Zamawiającego, pracowników Prokuratury Rejonowej w Jarosławiu, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku a następnie jego zamknięcia na wezwanie. Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36. O terminie usługi Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynków w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyspieszonym Zamawiający lub pracownik Prokuratury Rejonowej zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut. 12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy. Część B. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie) 1.Wykonywanie czynności konwojowania wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport / środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu a bankiem - do 25 konwojów miesięcznie. Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy sądu w porze ustalonej między Wykonawcą a Zamawiającym. W przypadku zmiany godziny konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z godzinnym wyprzedzeniem. Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o. 2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem; 3.Ochrona przed kradzieżą, napadem, rabunkiem; 4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. SIEDZIBA PRZEWORSK Część C. Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Przeworsku - ul. Lwowska 9 i na terenie posesji wraz z otwieraniem i zamykaniem budynków mieszczących się przy ul. Lwowskiej 9 w Przeworsku i ul. Stepkiewicza 2 w Przeworsku CPV - 79 71 0000-4 -usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu. poprzez: 1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu z siedzibą w Przeworsku mieszczącego się przy ul. Lwowskiej 9 i całej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie : - 1 osoba w godz. urzędowania Sądu, tj. Poniedziałek: 7.30 do 18.00 Wtorek-Piątek: 7.00-16.00 - dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz. 7.30-15.30 w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z 3 - dniowym wyprzedzeniem. 2. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających: a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu; b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu; System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie. 3. konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających, co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji. 4. wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia; 6. ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem , 7. ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących w budynku i przebywających w nim stron; 8. przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 9. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynków: Każdego dnia roboczego 30 minut przed rozpoczęciem urzędowania Sądu pracownik Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną w asyście pracowników Wykonawcy, którym powierzono pełnienie asysty sprawdza zabezpieczenie plomby w portfelu depozytowym, odbiera klucze i otwiera budynki mieszczące się przy ul. Lwowskiej 9 i ul. Stepkiewicza 2 w Przeworsku. Po zakończonym dniu roboczym osoby zajmujące się sprzątaniem, po wykonaniu swoich czynności telefonicznie powiadamiają firmę zajmującą się otwieraniem i zamykaniem budynków celem przybycia i dokonania zamknięcia budynków. Godzina zamknięcia budynków nie może przekroczyć godz. 21.00. Firma ochroniarska plombuje klucze w portfelu depozytowym i przechowuje je do następnego dnia roboczego. 11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego: W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu z siedzibą w Przeworsku przez pracowników Zamawiającego Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku, a następnie jego zamknięciu na wezwania. Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36. O terminie usługi zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynk w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyśpieszonym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut. 12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy. Część D. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Przeworsku mieszczących się przy ul. Lwowskiej 9 (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie) 1. Wykonywanie czynności konwojowania wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport / środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu, a bankiem - do 25 konwojów miesięcznie. Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o. Zamawiający nie zleca każdorazowo wykonania konwoju. Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy Sądu w porze ustalonej między Zamawiającym i Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany pory konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z godzinnym wyprzedzeniem. 2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem 3.Ochrona przed kradzieżą, napadem rabunkiem. 4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. SIEDZIBA LUBACZÓW Część E. Ochrona osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Lubaczowie - ul. Mickiewicza 24 i na terenie posesji wraz z otwieraniem i zamykaniem budynków mieszczących się przy ul. Mickiewicza 24 - CPV - 79 71 0000-4 - usługi ochroniarskie, CPV-79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu. poprzez: 1. wykonywanie czynności ochrony i dozoru mienia w budynku Wydziałów Zamiejscowych w Lubaczowie mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 24 i całej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie : - 1 osoba w godz. urzędowania Sądu, tj. Poniedziałek: 7.30 do 18.00 Wtorek-Piątek: 7.00-16.00 - dodatkowo w sytuacjach tego wymagających - 1 osoba w godz. 7.30-15.30 w dzień roboczy - do 12 razy w roku. Dzień ustalany każdorazowo między Zamawiającym a Wykonawcą w trakcie wykonywania zamówienia z 3 - dniowym wyprzedzeniem. 2. wykonywanie czynności ochrony i dozoru poprzez obsługę istniejących systemów kontrolnych i zabezpieczających: a) obsługa bramki detekcyjnej ( wykrywacza metali) w godzinach pracy Sądu; b) całodobowy monitoring z reakcją grupy interwencyjnej w ciągu 15 minut od rozpoczęcia alarmu; System przeciwpożarowy jest zintegrowany z systemem zabezpieczającym. Sygnał wysyłany jest drogą radiową na zastrzeżonym paśmie. 3. konserwację i utrzymanie sprawności systemów kontrolnych i zabezpieczających, co najmniej raz na kwartał. Zamawiający ponosi koszt naprawy oraz wymiany urządzeń w systemach kontrolnych i zabezpieczających po okresach gwarancji. 4. wykonywanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony osób i mienia z zachowaniem należytej staranności i w poszanowaniu godności osobistej osób; 5. utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia; 6. ochronę przed włamaniem, kradzieżą, napadem, rabunkiem; 7. ochronę przed utratą zdrowia lub życia osób urzędujących w budynku i przebywających w nim stron; 8. przestrzeganie instrukcji przeciwpożarowej oraz instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych; 9. zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 10. Usługa asysty przy otwieraniu i zamykaniu budynków: Każdego dnia roboczego 30 minut przed rozpoczęciem urzędowania Sądu pracownik Wykonawcy pełniący ochronę fizyczną w asyście pracowników Wykonawcy, którym powierzono pełnienie asysty sprawdza zabezpieczenie plomby w portfelu depozytowym, odbiera klucze i otwiera budynki mieszczące się przy ul. Mickiewicza 24. Po zakończonym dniu roboczym osoby zajmujące się sprzątaniem, po wykonaniu swoich czynności telefonicznie powiadamiają firmę zajmująca się otwieraniem i zamykaniem budynków celem przybycia i dokonania zamknięcia budynków. Godzina zamknięcia budynków nie może przekroczyć godz. 21.00. Firma ochroniarska plombuje klucze w portfelu depozytowym i przechowuje do następnego dnia roboczego. 11. Świadczenie usług otwierania i zamykania budynku Sądu w dni wolne od pracy na wezwanie Zamawiającego: W przypadku konieczności wykonywania obowiązków służbowych w budynku Sądu Rejonowego w Jarosławiu z siedzibą w Przeworsku przez pracowników Zamawiającego Zamawiający, pracowników Prokuratury zawiadamia Wykonawcę o potrzebie otwarcia budynku, a następnie jego zamknięciu na wezwania. Przewidywana ilość w/w usług dodatkowych: 36. O terminie usługi zawiadamia Wykonawcę z dwudniowym wyprzedzeniem. Nie dotyczy to dyżurów aresztowych i rozpraw prowadzonych w trybie przyśpieszonym. W przypadku konieczności otwarcia i zamknięcia budynku w związku z wykonywanym dyżurem aresztowym lub rozprawami prowadzonymi w trybie przyśpieszonym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę w dniu dyżuru. Wykonawca winien stawić się na wezwanie w ciągu 15 minut. Zamawiający dostarczy Zamawiającemu harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur. 12. Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy na każdy miesiąc w terminie do 28 dnia poprzedniego miesiąca harmonogram dyżurów i nazwiska osób uprawnionych do wejścia do budynku w związku z pełnionym dyżurem. Pracownicy Wykonawcy będą otwierać i zamykać budynek Sądu w razie potrzeby, na wezwanie telefoniczne osób pełniących w danym dniu dyżur aresztowy. Część F. Konwojowanie wartości pieniężnych dla Sądu Rejonowego w Jarosławiu - Wydziałów Zamiejscowych w Lubaczowie mieszczących się przy ul. Mickiewicza 24 (CPV-79710000-4-usługi ochroniarskie) 1. Wykonywanie czynności konwojowania wartości pieniężnych poprzez ochronę oraz transport / środek transportu Wykonawcy/ pracownika wraz z gotówką na trasie do 1 km, pomiędzy siedzibą Sądu, a bankiem - do 25 konwojów miesięcznie. Wartość jednego konwoju nie przekracza 1 j.o. Zamawiający nie zleca każdorazowo wykonania konwoju. Konwoje wykonywane są w dni robocze w godzinach pracy Sądu w porze ustalonej między Zamawiającym i Wykonawcą. W przypadku konieczności zmiany pory konwoju lub zorganizowania dodatkowego konwoju Zamawiający zawiadamia Wykonawcę z godzinnym wyprzedzeniem. 2.Zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem 3.Ochrona przed kradzieżą, napadem rabunkiem. 4.Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ochrona imprezy KARPACKIE KLIMATY 2016
Dodano: 2016-06-06 - Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz ) budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4
Dodano: 2016-06-01 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej
Dodano: 2016-05-24 - Ochrona osób i mienia
Dodano: 2016-05-12 - Ochrona mienia Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. oraz Inkubatora Technologicznego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy DNI KROSNA, SOBÓTKA, WIDOWISKO HISTORYCZNE 2016
Dodano: 2016-04-14 - Ochrona imprezy MAJÓWKA 2016
Dodano: 2016-03-11 - USŁUGA OCHRONY MIENIA I OBIEKTÓW ORAZ ZEPEWNIENIE BEZPIECZEŃSTWA PACJENTÓW I PERSONELU ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY PRZY UL. KRAKOWSKIEJ 91
Dodano: 2016-03-03 - Kompleksowa ochrona obiektów, osób i mienia na trenie Spółki, przewóz inkasa oraz świadczenie usług porządkowych
Dodano: 2016-02-04