Przetargi.pl
Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9a - od dnia 01.12.2012r. do dnia 30.11.2013r.

Sąd Rejonowy w Płońsku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza 9a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6622010 , fax. 023 6622010
  • Data zamieszczenia: 2012-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Płońsku
    ul. Henryka Sienkiewicza 9a 9a
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6622010, fax. 023 6622010
    REGON: 00032490300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plonsk.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 9a - od dnia 01.12.2012r. do dnia 30.11.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy usługi polegającej na:ochronie obiektu i znajdującego się w nim mienia, a także ochronie pracowników Sądu i zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w budynku. Sąd ma być ochraniany w dni robocze przez 2 strażników od godz. 7.00 do 19.00 oraz przez 1 strażnika od godz. 19.00 do 7.00, a w dni wolne od pracy całą dobę przez 1 strażnika. Łączny czas pracy w okresie trwania umowy to 11.760 roboczogodzin; ochronie budynku Sądu przy ul. Sienkiewicza 9a o powierzchni użytkowej 3.711,80 m2, składającego się z 4 kondygnacji (piwnica, parter I piętro, II piętro), dwuskrzydłowego oraz patrolowaniu terenu zewnętrznego wokół budynku. Usługa wykonywana wyłącznie przez osoby nie rejestrowane w ewidencji Krajowego Rejestru Karnego i wobec których nie jest prowadzone postępowanie karne. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób w dniu podpisania umowy, którzy będą realizować dane zlecenie i załączenia do każdej wymienionej wyżej osoby: odpisu z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, oświadczenia, że nie jest prowadzone postępowanie karne, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy służbowej, a także kserokopie licencji pracownika ochrony I stopnia. Do zadań pracowników ochrony należy: 1. Stały dozór sygnałów przesyłanych przez systemy: dozoru wizyjnego i sygnalizacji alarmowania znajdujących się w ww. budynku. 2. Obsługa stanowiska systemu dozoru wizyjnego w godzinach służby przez wszystkie dni w czasie trwania umowy. 3. Ochrona przed włamaniem do obiektu. 4. Ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia w obiekcie oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego. 5. Wzmożony dozór budynku w godzinach popołudniowych i nocnych ze zwracaniem szczególnej uwagi na wejścia oraz na osoby sprzątające i inne przebywające w tym czasie w budynku za zgodą kierownictwa Sądu lub na wezwanie sądu. 6. Patrolowanie korytarzy i terenu zewnętrznego w godzinach pracy Sądu przez 1 pracownika ochrony. 7. Zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, mogące zawierać ładunek wybuchowy, sprawdzenie pomieszczeń i zabezpieczeń technicznych, tj.: zamki, kłódki, plomby, okna, oświetlenie, alarmy. 8. Po zakończeniu pracy, działalności Sądu - załączenie systemu alarmowego 9. Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Sądu pracownikom Sądu przed rozpoczęciem pracy i po jej zakończeniu. 10. Gospodarka kluczami (wydawanie i przyjmowanie od pracowników i sprzątaczek), zgodnie z procedurami obowiązującymi u Zamawiającego. 11. Wezwanie grupy interwencyjnej w przypadku wystąpienia zagrożenia lub innej potrzeby (Zamawiający wymaga pojawienia się grupy w czasie do 10 minut od wezwania). 12. Współpraca z policją sądową. 13. Natychmiastowe wzywanie Policji do dokonania czynności przekraczających uprawnienia Wykonawcy. 14. Niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania. 15. Zatrzymywanie osób nietrzeźwych, naruszających przepisy porządkowe, bhp, ppoż., popełniających lub usiłujących popełnić przestępstwo albo w inny sposób stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa funkcjonowania sądu. 16. Wykonywanie zarządzeń Przewodniczących posiedzeń sądowych w szczególności zmierzających do usunięciu osób z sal rozpraw i budynku sądu. 17. Ujawnianie faktów dewastacji mienia. 18. Niedopuszczenie do filmowania, fotografowania lub szkicowania pomieszczeń i rejonów objętych zakazem, 19. Kontrola osób wchodzących za pomocą bramkowych oraz ręcznych wykrywaczy metalu, 20. Zapewnienie bezpiecznej ewakuacji ludzi i dokumentacji służbowej. 21. Udaremnienie wejścia na teren Sądu osobom usiłującym wnieść do budynku broń i przedmioty niebezpieczne oraz podejrzane pakunki. 22. Prowadzenie depozytów broni i innych niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. 23. Podejmowanie czynności zgodnie z opracowanymi procedurami w przypadku stwierdzenia zagrożenia lub nieprawidłowości funkcjonowania urządzeń (dotyczy pożaru, włamania, zaniku zasilania energetycznego, awarii w instalacjach wodno-kanalizacyjnych, co., gazu, systemów monitorujących. 24. Czuwanie nad sprawnością sygnalizacji alarmowej, ppoż. i antywłamaniowej. 25. Postępowanie zgodne z instrukcją alarmową ppoż. i bhp oraz zasadami postępowania w wypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi. 26. W przypadkach zdarzeń nadzwyczajnych, w sytuacjach nie cierpiących zwłoki powiadamianie - na zlecenie Zamawiającego lub samoistnie odpowiednich służb miejskich oraz zabezpieczenie miejsca ich działalności. 27. Dbanie o schludny wygląd osobisty, kulturę, takt i szacunek dla pracowników i interesantów sądu. 28. Wykonywanie innych zadań stawianych doraźnie przez przełożonych w zakresie ochrony fizycznej obiektów sądowych, w tym obsługa nagrywających urządzeń monitorujących. 29. Powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku. 30. Prowadzenie książki pełnienia służby, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby. Sporządzanie meldunku pisemnego przed zakończeniem stałego dyżuru, a następnie po przybyciu zmiennika, podpisywanie przez obu zdania i przyjęcia dyżuru. 31. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zastąpić winnego uchybienia innym pracownikiem, a Zamawiający zabezpieczy obiekt we własnym zakresie, ale na koszt Wykonawcy. Pod pojęciem niezwłocznie rozumie się okres 3 godzin. 32. Znajomość systemów alarmowania: sygnalizacji pożaru, telewizji dozorowej, sygnalizacji napadowo-włamaniowej, kontroli dostępu. Pracownicy ochrony, zatrudnieni w ww. obiekcie sądowym winni być umundurowani oraz posiadać: 1) licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, 2) identyfikator umieszczony w widocznym miejscu posiadający zdjęcie oraz zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony wraz z nazwą firmy zatrudniającej. Pracownicy ochrony, powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego: 1) kajdanki, 2) ręczny miotacz gazu w żelu, 3) pałkę wielofunkcyjną typu TONFA, 4) paralizator elektryczny, Pracownicy ochrony, powinni być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej Niedopełnienie każdego z powyższych obowiązków stanowić będzie nienależyte wykonanie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do ostatecznego doboru i akceptacji osób zatrudnionych na stanowiskach pracowników ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plonsk.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach