Przetargi.pl
Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie

Urząd Skarbowy w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. St. Daneckiej 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3830124 , fax. 41 3822341
  • Data zamieszczenia: 2011-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Miechowie
    ul. St. Daneckiej 1 1
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 41 3830124, fax. 41 3822341
    REGON: 29000748300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadzenie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywanie czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektu i mienia, konwój wartości pieniężnych oraz utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku Urzędu Skarbowego w Miechowie przy ul. St. Daneckiej 1. 1) w zakresie ochrony obiektu i mienia: - sprawowanie ochrony obiektu i mienia we wszystkie dni robocze w czasie uzgodnionym z Zamawiającym, tj.: w godzinach 14.30 - 7.30 (następnego dnia) oraz całodobowo w soboty, niedziele i pozostałe dni świąteczne przez co najmniej 1 oznaczonego i umundurowanego pracownika ochrony, zgodnie z wymogami Zamawiającego, - konwojowanie wartości pieniężnych nie przekraczających 0,3 jednostki obliczeniowej na trasie Urząd Skarbowy - Bank zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, - otwieranie i zamykanie w ustalonych godzinach wejścia głównego oraz pozostałych wejść do budynku, - wydawanie za potwierdzeniem kluczy do pomieszczeń pracownikom urzędującym w poszczególnych pokojach, - znajomość lokalizacji głównych zaworów i wyłączników: energii, wody, gazu - obchód obiektu polegający na sprawdzaniu zamknięcia wszystkich okien i drzwi po zamknięciu Urzędu, - w przypadku napadu lub pożaru obsługa systemu alarmowego, powiadomienie odpowiednio Policji lub Straży Pożarnej oraz kierownictwa Urzędu. 2) w zakresie utrzymywania czystości wewnątrz i w otoczeniu budynku a) czynności codzienne: - sprzątanie pomieszczeń budynku Urzędu, którego powierzchnia całkowita wynosi ok. 1167 m2, przy użyciu własnych środków czyszczących i dezynfekujących oraz własnym sprzętem: pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet, klatek schodowych, holi itp.: - mycie i czyszczenie powierzchni podłogowych wyłożonych kostką gresową (ok. 750 m2), - mycie i czyszczenie powierzchni podłogowych w pokojach biurowych wyłożonych wykładzinami winylowymi lub panelami podłogowymi (ok. 350 m2), - wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów itp., - opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie śmieci do pojemnika na zewnątrz, wymiana worków foliowych w koszach - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, sedesów, umywalek, spłuczek, luster itp., - bieżące uzupełnianie mydła, papieru toaletowego, kostek zapachowych, - odkurzanie i mycie kaloryferów, - mycie szklanych ścianek działowych w pomieszczeniach sali operacyjnej (ok. 80 m2), palarni i patio (ok. 30 m2) oraz przeszklonych drzwi wewnątrz budynku (ok. 85 m2), - sprzątanie, w tym odchwaszczanie, a w okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych (ok. 200 m2) wyłożonych kostką brukową, schodów, parkingów (ok. 300 m2) oraz usuwanie z nich śniegu i lodu. b) prace wykonywane okresowo: - mycie okien i parapetów zewnętrznych przynajmniej raz na kwartał (ok. 300 m2), - mycie drzwi i futryn raz w tygodniu, - konserwacja glazury w pomieszczeniach socjalnych i sanitariatach ( ok. 380 m2) raz w tygodniu, - sprzątanie piwnic i archiwum 1 raz w roku, - w okresie wiosna - jesień pielęgnacja (odchwaszczanie i zasilanie nawozami) oraz koszenie co najmniej raz na dwa tygodnie trawników znajdujących się na terenie wokół Urzędu (ok. 800 m2). Całkowita powierzchnia działki zabudowanej budynkiem Urzędu wynosi 2166 m2. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności w dniach: poniedziałki - piątki w godzinach od 15.00 do 19.00 lub w innych, gdy nie koliduje to z godzinami urzędowania Zamawiającego lub zachodzi konieczność natychmiastowego usunięcia awarii. Wykonawca zapewni odśnieżanie chodników przyległych do posesji Urzędu - w miarę zaistniałych potrzeb; również w dni wolne od pracy. Sprzątanie plombowanych pomieszczeń biurowych (pokoje 8 - 9, 24, 23 wraz z zapleczem), a także piwnice i archiwum powinno być wykonywane w godzinach pracy Urzędu. Godziny pracy Urzędu: poniedziałki: 7.30 - 18.00 wtorki - piątki: 7.30 - 15.30 Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może być zlecone przez Wykonawcę innemu podmiotowi. Wykonawca powinien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem i zakresem wykonywania zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 01 stycznia 2012 r. - 31 grudnia 2013 r. III. Ilość osób wykonująca dla Zamawiającego: 1. Ochronę i konwój - 1 osoba w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, 2. Sprzątanie - 2 osoby. Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia i osób (pracowników obiektu) Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. St. Daneckiej 1 w Miechowie przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz, a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania. Konwój pieszy (lub zapewnienie przewozu) w obie strony w godz. pomiędzy 14.30 - 15.00 pracownika kasy Urzędu do banku BPH SA O/Miechów przy ul. Sienkiewicza 16. Czas ww. konwojów (przewozów) musi być odnotowany w księdze obiektu prowadzonej przez pracowników ochrony. IV. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem własnymi środkami oraz własnym sprzętem. V. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszystkim osobom wykonującym pracę wynikającą z niniejszego zamówienia odpowiednich, jednolitych, zaakceptowanych przez Zamawiającego ubrań służbowych, identyfikatorów ze zdjęciem oraz sprzętu do komunikowania się z odpowiednimi służbami, między sobą oraz z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_US/root_Urzad+Skarbowy+Miechow/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach