Przetargi.pl
Ochrona obiektów w Gdyni

Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-673 Warszawa, ul. Podleśna 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (022) 5694100/101 , fax. (022) 8345466, 5694325
  • Data zamieszczenia: 2010-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej
    ul. Podleśna 61 61
    01-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (022) 5694100/101, fax. (022) 8345466, 5694325
    REGON: 00008050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona obiektów zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Waszyngtona 42
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 5.000,00zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: -spełniają warunki określone przepisami art. 22.1 ustawy Pzp; -posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 800.000,00 zł; -w ciągu jednego roku kalendarzowego wykażą obrót na łączną kwotę minimum 250.000,00 zł netto - w branżach określonych w przedmiocie zamówienia; -wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej trzy usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem oraz przedstawią referencje potwierdzające, że usługi te wykonane zostały z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru (aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej *) ) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do postępowania - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem; *) - potwierdzone za zgodność z oryginałem 2)koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do postępowania - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do postępowania - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 6)wykaz wykonanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców o wartości łącznej netto nie mniejszej niż 250.000,00 zł. w ciągu jednego roku kalendarzowego. Do wykazu Wykonawca dołączy kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem, dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, 7)kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującą przedmiot zamówienia) na sumę gwarancyjną ubezpieczenia - w kwocie nie mniejszej niż 800.000,00 zł (lub oświadczenie, że w przypadku wyboru naszej oferty, przed podpisaniem umowy, pod rygorem utraty wadium, przedstawi Zamawiającemu dowód zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia). Chodzi o aktualną polisę OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej (obejmującej przedmiot zamówienia), której wysokość ma wpływ na ilość otrzymanych punktów badanej oferty. Uwaga: Wysokość polisy ubezpieczeniowej nie może ulec zmniejszeniu w czasie całego okresu trwania umowy. 8)Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiada wiedzę i doświadczenie; - dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 9)Oświadczenie, że zarówno ochrona fizyczna, monitoring, jak i obsługa grup interwencyjnych nie będą oddane w podwykonanie innemu podmiotowi. 10)Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu udzielone dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę i wymagane oświadczenia, o ile nie wynika ono z załączonego do oferty dokumentu. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 11)Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach