GMINA BRZEG ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 416 99 50 , fax. 77 416 99 52
- Data zamieszczenia: 2022-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA BRZEG
ul. Robotnicza 12
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 77 416 99 50, fax. 77 416 99 52
REGON: 531412711 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Ochrona obiektów Urzędu Miasta w Brzegu – Ratusza miejskiego ul. Rynek 1 wraz z tzw. „plombą” przy ul. Sukiennice 2” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony obiektów Urzędu Miasta w Brzegu: w Ratuszu miejskim oraz w tzw. „plombie” przy ul. Sukiennice 2, w okresie 12 miesięcy (od 1 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku). Ochrona powinna mieć na celu przede wszystkim zapobieganie przebywania w ochranianych obiektach osób nieuprawnionych, zapobieganie kradzieżom mienia, ochronę przed włamaniem z zewnątrz, szczególnie po zakończeniu godzin urzędowania, zapobieganie aktom agresji, dewastacji mienia, zapobieganie rozprzestrzenianiu się pożarów oraz zapobieganie innym czynom sprzecznym z obowiązującym prawem.Usługi ochrony winny być świadczone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r., poz. 1995).Wymagania dotyczące organizacji pracy posterunku:1) w Ratuszu miejskim w Brzegu oraz w tzw. „plombie” przy ul. Sukiennice 2, posterunek (1 strażnik),2) ma to być posterunek wewnętrzny i obchodowy,3) do zakresu obowiązków strażnika należy:a) dozorowanie obiektów administracyjnych Urzędu Miasta (Ratusz „plomba”), ścisłe przestrzeganie ustaleń administracji Urzędu Miasta dot. zgody na przebywanie osób wewnątrz po urzędowych godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy – zgodnie z Zarządzeniem Nr 198/2011 Burmistrza Miasta Brzegu z dnia 30 marca 2011 roku w sprawie przechowywania i pobierania kluczy od pomieszczeń znajdujących się w Ratuszu oraz zasad udostępniania pomieszczeń niebiurowych Ratusza.b) wykorzystywanie monitoringu do zewnętrznego i wewnętrznego dozorowania obiektu Ratusza i tzw. „plomby”.c) w przypadku wystąpienia awarii zagrażających zdrowiu i życiu bądź mogących skutkować postępującymi uszkodzeniami dozorowanego mienia bezzwłoczne poinformowanie administratora budynku oraz/lub – w zależności od zagrożeń – Straży Miejskiej, Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego lub innych organów.Od strażników ochrony obiektów nie wymaga się posiadania licencji.Czas pracy strażników: w ochranianym obiekcie powinien wynosić 16 godzin na dobę, tj. od godziny 15:15 do godziny 7:15 dnia następnego (od poniedziałku do piątku).W dni wolne od pracy, praca na posterunkach powinna być pełniona przez 24 godziny na dobę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79713000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-02
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną