Przetargi.pl
OCHRONA OBIEKTÓW SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH Z SIEDZIBAMI W : Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, Obornikach ul. Piłsudskiego 47, Obornikach ul. Piłsudskiego 57, Międzychodzie ul. Sikorskiego 22,

Sąd Rejonowy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, Aleja 1 Maja 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921913 , fax. 061 2920002
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach
    Aleja 1 Maja 5a 5a
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921913, fax. 061 2920002
    REGON: 00032411600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA OBIEKTÓW SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH Z SIEDZIBAMI W : Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, Obornikach ul. Piłsudskiego 47, Obornikach ul. Piłsudskiego 57, Międzychodzie ul. Sikorskiego 22,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Całodobowa ochrona obiektów Sądu Rejonowego w Szamotułach z siedzibami w: a) Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a, b) Obornikach ul. Piłsudskiego 47, c) Obornikach ul. Piłsudskiego 57. Ochrona polegać będzie na działaniach zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego, a także przeciwdziałaniu powstawania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz nie dopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na tereny chronione, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005,Nr 145, poz. 1221 j.t. z późn.zm.). Ochrona będzie realizowana w formie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracowników Wykonawcy - całodobowo przez siedem dni w tygodniu, b) całodobowego monitoringu z lokalnego systemu alarmowego, c) całodobowego monitoringu z lokalnego systemu ppoż. 2. Całodobowe monitorowanie systemu alarmowego w VI Zamiejscowym Wydziale Ksiąg Wieczystych w Międzychodzie wraz z podjazdami interwencyjnymi . Wykonawca oświadcza, że posiada ważną koncesję oraz wszelkie wymagane polskim prawem pozwolenia lub zezwolenia niezbędne do świadczenia usług ochrony osób i mienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca oświadcza, że jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej oraz że w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy rozszerzy zakres posiadanej polisy ubezpieczeniowej o ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności deliktowej za szkody w mieniu oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i Zamawiającego, oraz osób trzecich, a powstałe w związku z wykonywaniem usług, jeżeli posiadana przez Wykonawcę polisa nie posiada stosownych zapisów. Wykonawca nie jest uprawniony do przeniesienia na jakąkolwiek osobę trzecią praw lub obowiązków określonych niniejszą umową. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji obiektów przed złożeniem oferty Wykonawca opracuje niezwłocznie- nie później niż w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy instrukcje ochrony obiektów - odrębnie dla każdego obiektu i przedstawi ją Zamawiającemu. Niniejsze dokumenty zatwierdzone przez obie strony stanowić będą integralną część umowy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie z nimi swoich pracowników i umieszczenie instrukcji w miejscach widocznych w pomieszczeniach sprawowania ochrony obiektów. Służba ochrony pełniona jest przez pracowników Wykonawcy w oparciu o instrukcję ochrony obiektów i regulaminy służby wydane przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni do realizacji przedmiotu umowy pracowników ochrony których wyszczególni w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, spełniających wszystkie wymagania dla pracownika ochrony określone w rozdziale 5 (Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony) ustawy o ochronie osób i mienia, potwierdzone posiadaniem licencji pierwszego i drugiego stopnia. Nad wykonaniem czynności dozoru mienia Wykonawca czuwa poprzez pracownika dozoru i kontroli posiadającego licencję drugiego stopnia pracownika ochrony, na co Wykonawca wskaże w Załączniku nr 1 do wzoru umowy. Wykonawca oświadcza, że dysponuje co najmniej dwuosobowymi grupami interwencyjnymi zlokalizowanymi na terenie miast Szamotuły, Oborniki i Międzychód których czas dojazdu do obiektu od chwili zgłoszenia nie przekroczy 10 minut. Wykonawca na własny koszt zapewni pracownikom realizującym przedmiot umowy: a) przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż. oraz zasad udzielania pierwszej pomocy, b) jednolite umundurowanie pozwalające na ich identyfikację, c) identyfikator z imieniem, nazwiskiem oraz zdjęciem, d) bezprzewodowe środki łączności zapewniające możliwość kontaktu zarówno z patrolem interwencyjnym, jak i upoważnionymi pracownikami Zamawiającego, e) sprzęt ochrony osobistej. Wykonawca będzie podejmował natychmiastowe interwencje w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia osób znajdujących się na terenie chronionej nieruchomości oraz ich mienia, a w szczególności: kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju, zakłócania porządku; wandalizmu i niszczenia mienia zwłaszcza niszczenia zabezpieczeń drzwi, zabudowań; prób zawładnięcia mieniem znajdującym się na ternie obiektów. W razie zaistnienia wykroczenia lub przestępstwa wykonawca natychmiast po jego stwierdzeniu zawiadamia właściwą jednostkę Policji oraz Zamawiającego. Wykonawca podejmie wszelkie dopuszczalne prawem działania mające na celu zatrzymanie sprawców zdarzenia, ustalenia ich tożsamości oraz niezwłocznego przekazania Policji lub Straży Miejskiej. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonywanego w obiektach Sądu w Szamotułach i Obornikach Wykonawca zobowiązany będzie do: a) pełnienia nadzoru nad powierzonym mieniem, celem zabezpieczenia obiektu przed pożarem oraz innymi szkodami , b) wydawania - przyjmowania - za potwierdzeniem w przygotowanych przez Zamawiającego książkach wydawania - przyjmowania- kluczy zarówno do pomieszczeń biurowych jak i pomieszczeń szczególnie chronionych , c) kontrolowanego wpuszczania i wypuszczania pojazdów z parkingów służbowych d) pełnienia funkcji portiersko - informacyjnych, e) ochrony fizycznej i transportowania środków pieniężnych oraz depozytów wartościowych do banku i z banku w godzinach ustalonych przez Zamawiającego dla poszczególnych kas siedzib Sądu w Szamotułach i Obornikach transportem Wykonawcy. 3. Wykonawca wyznaczy kompetentną osobę - przedstawiciela do stałego kontaktu pomiędzy stronami - celem umożliwienia zgłaszania uwag ,zastrzeżeń oraz zmian organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach