Przetargi.pl
Ochrona obiektów Inspektoratu ZUS w Opocznie, Inspektoratu ZUS w Skierniewiczch i Biura Terenowego ZUS w Rawie Mazowieckiej.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. I. Mościckiego 40/42
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7244163 , fax. 044 7244163
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim
    ul. I. Mościckiego 40/42 40/42
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 044 7244163, fax. 044 7244163
    REGON: 00001775600284
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów Inspektoratu ZUS w Opocznie, Inspektoratu ZUS w Skierniewiczch i Biura Terenowego ZUS w Rawie Mazowieckiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona obiektów Inspektoratu ZUS w Opocznie, Inspektoratu ZUS w Skierniewiczch i Biura Terenowego ZUS w Rawie Mazowieckiej w okresie od 01-01-2010r. do 31-12-2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -Prawo zamówień publicznych (Dz.U.223 z 2007r, poz.1655)tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie ochrony osób i mienia wynikające z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740 ze zm.). 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a) Wykonali (bądź wykonują) z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej jedną usługę w zakresie ochrony osób i/lub mienia (obiektów), 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r, poz.1655). 2. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do składanej oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Wypełniony formularz oferty. 1.2 Wypełniony formularz/formularze cenowe na wybraną/wybrane części zamówienia. 1.3 Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.4 Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 1.5 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r, poz.1655), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223 z 2007r, poz.1655), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 1.6 Wykaz wykonanych (wykonywanych) w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania usług w zakresie ochrony osób i/lub mienia (obiektów), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (wykonywania) i odbiorców, stanowiący załącznik nr 2 do części III SIWZ. Niezbędne jest załączenie do wykazu dokumentów (referencji) potwierdzających, że usługi zostały wykonane bądź są wykonywane należycie. Usługi nie potwierdzone w/wym. dokumentami nie będą brane pod uwagę przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.7 Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności w zakresie ochrony osób i mienia. 1.8 Zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 1.9 Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (za aktualny przyjmuje się dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 1.10. Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (za aktualną przyjmuje się informację wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.11 W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy załączyć również pełnomocnictwo (dotyczy to zarówno Wykonawców występujących indywidualnie jak również występujących wspólnie - konsorcjum). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3, 1.8, 1.9, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.2 nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.3 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1.10 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr223 z 2007r, poz.1655). 4.Dokument, o którym mowa w pkt. 2.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert a pozostałe dokumenty określone w pkt. 2 i 3 winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.zus.pl/zampub/files/20482/04NxHQlltNC.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach