Przetargi.pl
Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu.

Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 53633 Wrocław, ul. Długa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3559076 , fax. 0-71 3734906, 3550866
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    ul. Długa 49
    53633 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3559076, fax. 0-71 3734906, 3550866
    REGON: 15014200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdium.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac porządkowych : 1. Opróżnianie kubłów na śmieci (wymiana worków), popielniczek, 2. Mycie schodów i cokołów, 3. Trzepanie wycieraczek, 4. Mycie podłóg i cokołów przypodłogowych, 5. Wycieranie stolików i krzeseł na korytarzach, 6. Wycieranie mebli biurowych w pokojach, 7. Odkurzanie wykładzin dywanowych, 8. Mycie umywalek, zlewozmywaków i baterii kranowych, 9. Mycie oraz dezynfekcja muszli sedesowych, desek i pisuarów, 10. Dezynfekcja koszy na odpady i mycie 11. Uzupełnianie mydła, papieru toaletowego i ręczników papierowych w pojemniki do tego przeznaczone, 12. Usuwanie pajęczyn, 13. Sprzątanie chodnika i terenów zielonych wzdłuż terenu przylegającego do ZDiUM od strony ul. Długiej i od strony nasypu kolejowego, 14. Sprzątanie terenu w obrębie wejść do budynków w promieniu 10 m od tych wejść (10 wejść) wraz z czyszczeniem wycieraczek i kratek, 15. Sprzątanie pieszych ciągów komunikacyjnych pomiędzy budynkami oraz ciągu pieszego na rampie wzdłuż budynku „D”, 16. Opróżnianie koszy na śmieci i popielniczek znajdujących się na zewnątrz, 17. Sprzątanie wiat dla palących. 18. Odśnieżanie w okresie zimowym ciągów komunikacyjnych między budynkami i wejść do budynków na posesji przy ul. Długiej 49 – 4 x dziennie. 19. Usuwanie sopli lodowych zwisających nad ciągami pieszymi. 20. Mycie drzwi i okien, W zakresie ochrony: 1. Ochrona obiektów przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, uszkodzeniem i pożarem. 2. Kontrola i dokumentowanie wjazdów i wyjazdów wszystkich pojazdów nie będących własnością Zamawiającego z obiektu przy ul. Długiej 49. 3. Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy pełny serwis, obsługę i naprawę zainstalowanych systemów 4. Niezwłoczne reagowanie w przypadku otrzymania sygnału alarmowego poprzez: 4.1 Wysłanie sekcji interwencyjnej, która zobowiązana jest do dotarcia do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięć minut, od otrzymania sygnału, celem próby ujęcia sprawcy i rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt. 4.2 Powiadomienie bez zbędnej zwłoki, Zamawiającego, a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb miejskich (np: Straż Pożarna, Straż Miejska, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Energetyczne, itp.) 4.3 Zabezpieczenie obiektu chronionego do czasu przybycia służb, o których mowa wyżej, bądź osoby reprezentującej Zamawiającego. 4.4 Zabezpieczenie i udostępnienie zgromadzonego materiału, dotyczącego czynu zabronionego przedstawicielom organów ścigana i firm ubezpieczeniowych. 4.5 Zapobieganiu przebywania w pomieszczeniach i na terenie objętych ochroną osób niezatrudnionych i nieupoważnionych przez Zamawiającego. 4.6 Zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Zamawiającego znajdującego się na terenie i w obiektach objętych ochroną. 4.7 Zapobieganie powstawaniu pożarów i innym zagrożeniom. 4.8 Zapobieganie próbom nielegalnego wwożenia i składowania odpadów na terenie chronionych obiektów. 5. Wykonawca zobowiązuje się do realizowania ochrony obiektu na zasadach należytej staranności przy wykorzystaniu i zastosowaniu: 5.1 Systemu Alarmowego i systemu kontroli wjazdów i wyjazdów zainstalowanego w chronionych obiektach przy ul. Długiej 49. 5.2 Systemów monitorowania dla obiektów przy ul.Długiej 49 z wykorzystaniem istniejącego systemu monitorowania. 5.3 Radiowego Systemu Bezpieczeństwa (RSB), który Wykonawca na własny koszt podłączy do systemu alarmowego Zamawiającego; 5.4 Sekcji Interwencyjnej wystawionej przez Wykonawcę w składzie minimum 2 osoby, wyposażonej w niezbędne środki techniczne; 5.5 Stałego Punktu Dyżurów funkcjonującego przez całą dobę. 5.6 Systemu łączności ze wszystkimi posterunkami. 6. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązek ochrony wszystkich obiektów Zamawiającego, o których mowa w części „I” a w szczególności. 6.1 Nieprzerwane całodobowe monitorowanie systemu alarmowego. 6.2 Niezwłoczne reagowanie w przypadku otrzymania sygnału alarmowego. 6.3 W razie stwierdzenia, ze nastąpiło uszkodzenie systemu alarmowego Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym firmę konserwującą alarmy i Zamawiającego. 6.4 Monitorowania i ochrony parkingu na pojazdy porzucone i wraki. 6.5 Wykorzystania zamontowanego systemu monitoringu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74610000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000,00PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania t.j.: posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną