Przetargi.pl
Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, a w szczególności: ochrona budynków, urządzeń, terenów, oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie od godziny 1445 do godziny 715 dnia następnego w dni robocze a w święta i dni ustawowo wolne od pracy od godziny 715 do godziny 715 następnego dnia po dniu wolnym. Ochroną objęte są obiekty znajdujące na: a. na terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, obsługowo - naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny, b. poza terenem wygrodzonym przy ul. M.Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej oraz posiadają aktualną koncesję ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, - dysponują odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód na kwotę min. 200 000 tys. zł 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem do siwz. Załącznik nr 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2- aktualna koncesja ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Załącznik nr 6 - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Załącznik nr 7 - Wykaz środków łączności, jakimi będą dysponowały osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia. Załącznik nr 8 - Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania: przez sformułowanie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. Załącznik nr 9 - Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Załącznik nr 10 - Dokumenty potwierdzające, że osoby będące uczestnikami w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie) posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Załącznik nr 11 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach