Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. M. Dąbrowskiej 8 8
62-500 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2428276, fax. 063 2428224 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, a w szczególności: ochrona budynków, urządzeń, terenów, oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie od godziny 1445 do godziny 715 dnia następnego w dni robocze a w święta i dni ustawowo wolne od pracy od godziny 715 do godziny 715 następnego dnia po dniu wolnym. Ochroną objęte są obiekty znajdujące na: a. na terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, obsługowo - naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny, b. poza terenem wygrodzonym przy ul. M.Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej oraz posiadają aktualną koncesję ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, - dysponują odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód na kwotę min. 200 000 tys. zł 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem do siwz. Załącznik nr 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2- aktualna koncesja ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Załącznik nr 6 - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Załącznik nr 7 - Wykaz środków łączności, jakimi będą dysponowały osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia. Załącznik nr 8 - Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania: przez sformułowanie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. Załącznik nr 9 - Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Załącznik nr 10 - Dokumenty potwierdzające, że osoby będące uczestnikami w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie) posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Załącznik nr 11 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochrony osób i mienia dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie
Dodano: 2016-07-08 - Usługa ochrony mienia wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu - postepowanie nr 016/POZ/25/2016
Dodano: 2016-07-08 - Ochrona fizyczna od 2016 roku w okresie 12 miesięcy terenów oraz obiektów MZO S.A. przy ul. Staroprzygodzkiej w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-07-05 - Ochrona w okresie od 1 października 2016 r. do 30 września 2019 r. budynku położonego przy ul. Dożynkowej 9H w Poznaniu
Dodano: 2016-06-29 - Dozorowanie terenu kampusu uniwersyteckiego na Morasku
Dodano: 2016-06-14 - Świadczenie usług ochrony mienia i osób DZ-751-17/16
Dodano: 2016-06-10 - Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie. Znak sprawy: OA.214-1/2016
Dodano: 2016-06-06 - Usługa ochrony fizycznej obiektów,osób i mienia Muzeum Kultury Ludowej w Osieku n/ Notecią oddziału Muzeum Okręgowego w Pile
Dodano: 2016-06-06 - Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
Dodano: 2016-05-31 - - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wielkopolskim, - usługi ochrony osób i mienia realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Kaliszu, - usługi ochrony osób i mienia prokuratur okręgu ostrowskiego polegającej na: stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych oraz reagowaniu grup interwencyjnych.
Dodano: 2016-05-31