Park Narodowy "Ujście Warty" ogłasza przetarg
- Adres: 69-113 Górzyca, Chyrzyno
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 752-40-27, 752-40-28
- Data zamieszczenia: 2020-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Park Narodowy "Ujście Warty"
Chyrzyno 1
69-113 Górzyca, woj. lubuskie
tel. 95 752-40-27, 752-40-28
REGON: 81005974000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pnujsciewarty.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OCHRONA OBIEKTÓW I MIENIA PARKU NARODOWEGO „UJŚCIE WARTY” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie niezależne od siebie części: 1) Część 1 – zamówienia tj. usługa polegająca na ochronie obiektu i mienia oraz obsługa ruchu turystycznego w siedzibie Zamawiającego w Chyrzynie 1, 69-113 Górzyca w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia: a. Zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu, b. Podejmowanie działań polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu, c. Przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego, d. Obchód obiektu i przeciwdziałanie penetracji terenu przez dziki, e. Utrzymanie czystości chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego łącznie ze schodami zewnętrznymi – wejście do budynku siedziby w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżenie, posypywanie piaskiem usuwanie skutków gołoledzi itp. f. W przypadku napadu, pożaru lub innych zagrożeń dla chronionego życia lub mienia powiadomienie odpowiednich służb i wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 2) Część 2 – zamówienia tj. Usługa polegająca na ochronie obiektu oraz mienia oraz obsługa ruchu turystycznego w siedzibie Zamawiającego przy ul. 3-Lutego 90, 66-436 Słońsk w zakresie określonym opisie przedmiotu zamówienia. a. Wydawanie, przyjmowanie i przechowywanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym pracownikom Parku Narodowego „Ujście Warty” oraz nadzorowanie dokonywania wpisów w książce kluczy (w tym wydawanie i przyjmowanie kluczy od osób sprzątających pomieszczenia), b. Po zakończeniu pełnienia służby zabezpieczenie książek: ewidencji osób, kluczy oraz pełnienia służby. c. Nadzorowanie – bieżącego wizualnego monitorowania kontrolek świadczących o gotowości do uruchomienia instalacji p.poż.- odymiania, odpowiednie reagowanie na wszystkie sygnały świadczące o nieprawidłowościach zaobserwowanych na tych urządzeniach oraz pozostałych instalacjach wskazanych przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia obowiązywania umowy, d. Zapewnienie spokoju i porządku w budynku i jego otoczeniu, e. Podejmowanie działań polegających na zapobieganiu przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także jego dewastacji lub zagarnięciu, f. Przeciwdziałanie ewentualnym próbom kradzieży mienia stanowiącego majątek Zamawiającego, g. Obchód obiektu i przeciwdziałanie penetracji terenu przez dziki, h. Utrzymanie czystości chodników i ciągów komunikacyjnych przy siedzibie Zamawiającego łącznie ze schodami zewnętrznymi – wejście do budynku siedziby w stanie uniemożliwiającym poślizgnięcie się przechodzących osób (odśnieżenie, posypywanie piaskiem usuwanie skutków gołoledzi itp. i. W przypadku napadu, pożaru lub innych zagrożeń dla chronionego życia lub mienia powiadomienie odpowiednich służb i wyznaczonych pracowników Zamawiającego, 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną wybraną przez siebie ilość części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu mienia.
Dodano: 2024-03-23 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA
Dodano: 2024-03-23 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku
Dodano: 2024-02-07 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2024 roku
Dodano: 2024-01-04 - Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Świebodzinie
Dodano: 2023-12-29 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
Dodano: 2023-12-13 - ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ I MONITORINGU MIENIA
Dodano: 2023-12-05 - „Świadczenie usług ochrony obiektów i mienia oraz prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych – JG/6/2023”
Dodano: 2023-12-01 - Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze
Dodano: 2023-11-27 - Ochrona osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Zielonej Górze, przy Placu Słowiańskim 1,5,6,25 i Sądu Rejonowego we Wschowie, przy Placu Kosynierów 1C, wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej
Dodano: 2023-11-22