Przetargi.pl
"Ochrona Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej"

Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3960910
  • Data zamieszczenia: 2023-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej
    Pl. Wolności 3
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3960910
    REGON: 001366878
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mr.powiat.sredzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ochrona Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia dotyczy bezpośredniej ochrony fizycznej Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej, pl. Wolności 3, 55-300 Środa Śląska.Obiekt podlega obowiązkowej ochronie i jest umieszczony w wojewódzkiej ewidencji obiektów i obszarów podległych obowiązkowej ochronie. Bezpośrednia całodobowa ochrona fizyczna Muzeum realizowana przez 4 (słownie: czterech) kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego.Bezpośrednia ochrona fizyczna będzie realizowana zgodnie z aktualnym Planem Ochrony Muzeum Regionalnego w Środzie Śląskiej. Szczegóły dotyczące sposobu sprawowania ochrony zostaną ustalone przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy wybranego w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zainstalowania na terenie Muzeum certyfikowanych nadajników, podłączenie ich do własnej stacji monitorowania alarmów i wyposażenie pracowników ochrony w piloty napadowe w celu wezwania w razie konieczności własnej uzbrojonej Grupy Interwencyjnej, która winna dotrzeć do obiektu w czasie nie dłuższym niż 30 minut.Bezpośrednia ochrona fizyczna realizowana będzie w 12-godzinnym systemie pracy.Założenia dotyczące ilości roboczogodzin pracy pracowników ochrony:1. Posterunek stały nr 1 – całodobowy, dwuzmianowy – jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej;2. Posterunek stały nr 2 – jednozmianowy, w godzinach otwarcia Muzeum dla zwiedzających, tj. wtorek – piątek w godz. 9.00 – 16.00 oraz sobota – niedziela w godz. 11.30 – 15.30 – jeden pracownik ochrony, a także w razie potrzeby w innych dodatkowych godzinach ustalonych przez dyrektora muzeum w związku z prowadzoną działalnością – jeden kwalifikowany pracownik ochrony;3. Zakładana miesięczna ilość roboczogodzin: 900 (bez uwzględnienia ewentualnych godzin dodatkowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 108 ustawy PZP,- spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie oferowanych usług, wymaganych przez Zamawiającego.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek jeśli potwierdzi, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie osób i mienia2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w kwocie nie mniejszej niż 300.000,00 (słownie: trzysta tysięcy) PLN.3) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami wyznaczonymi do realizacji zamówienia tj. kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej w ilości niezbędnej do prawidłowego realizowania usługi (4 pracowników), posiadaniu własnej stacji monitorowania alarmów oraz własnej grupy interwencyjnej składającej się z co najmniej 2 uzbrojonych pracowników.Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonywał należycie w okresie 5 (pięciu) lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego minimum 2 (dwie) usługi polegające na stałej obsłudze (konserwacji systemów alarmowych) zabezpieczeń technicznych lub ochrony fizycznej w obiektach muzealnych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej; każda usługa przez minimum 2 lata (wykazane w zał. nr 7 do SIWZ).Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże Certyfikat ISO 9001:2015 na ochronę. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców warunek, o którym mowa powyżej składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku (certyfikat musi posiadać tylko 1 konsorcjant).Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.- Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolności technicznej lub zawodowej lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach