Przetargi.pl
Ochrona mienia terenu Zespołu Pałacowo - Parkowego w Klemensowie. Ochroną objęty zostanie pałac oraz teren parku o powierzchni 136 ha. Zamawiający wymaga ochrony całodobowej pełnionej przez jednego pracownika, w ciągu doby wymagane jest co najmniej dwukrotne obejście terenu parku.

Starostwo Powiatowe w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Przemysłowa 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6382270 , fax. 084 6393152
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zamościu
    ul. Przemysłowa 4 4
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6382270, fax. 084 6393152
    REGON: 95037151900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl/starostwo
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia terenu Zespołu Pałacowo - Parkowego w Klemensowie. Ochroną objęty zostanie pałac oraz teren parku o powierzchni 136 ha. Zamawiający wymaga ochrony całodobowej pełnionej przez jednego pracownika, w ciągu doby wymagane jest co najmniej dwukrotne obejście terenu parku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia terenu Zespołu Pałacowo - Parkowego w Klemensowie. Ochroną objęty zostanie pałac oraz teren parku o powierzchni 136 ha. Zamawiający wymaga ochrony całodobowej pełnionej przez jednego pracownika, w ciągu doby wymagane jest co najmniej dwukrotne obejście terenu parku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 746100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają koncesję do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych, - mogą wykazać się doświadczeniem w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w zakresie chronienia obszarów z obiektami użyteczności publicznej o podobnej rozległości. - posiadają kadrę do wykonania przedmiotowego zamówienia - zaoferują jako minimalny 14 dniowy termin płatności miesięcznej faktury; - zapewnią interwencje wyspecjalizowanej grupy szybkiego reagowania z czasem reakcji na zgłoszenie do 15 minut; - zamawiający nie dopuszcza wykonania części zamówienia przez podwykonawcę; - akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy. 4. Aktualną koncesję, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem dotyczącym ochrony mienia, wydaną przez właściwy organ administracji. 5. Certyfikat ISO lub AQAP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, zajmujący się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzający spełnienie wymagań jakościowych w zakresie ochrony osób i mienia. 6. Aktualne zaświadczenia Naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed terminem składania ofert. 7. Aktualną polisę OC od ryzyka w działalności gospodarczej obejmującej okres, w którym będzie realizowane zamówienie, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku posiadania polisy, której termin obowiązywania nie obejmuje całego okresu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oświadczenia o zawarciu dalszej polisy w wysokości określonej poprzednią polisą, zaprezentowaną w dniu otwarcia ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług objętych zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością. 9. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentowania - oryginalny dokument pełnomocnictwa wraz z opłatą skarbową zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach