Przetargi.pl
Ochrona mienia Nadleśnictwa Zagnańsk w 2014r

Nadleśnictwo Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Przemysłowa 10A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3001044-46 , fax. 041 3001044-46
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zagnańsk
    ul. Przemysłowa 10A 10A
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3001044-46, fax. 041 3001044-46
    REGON: 29002013028001
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Nadleśnictwa Zagnańsk w 2014r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona całości mienia Nadleśnictwa Zagnańsk znajdującego się przy ul. Przemysłowej 10A w Zagnańsku w 2014 roku. W szczególności ochrona ogrodzonego terenu, budynków, budowli i innych obiektów oraz znajdującego się tam mienia zlokalizowanego przy ul. Przemysłowej 10A w Zagnańsku. Wykonawca będzie sprawował stałą, bezpośrednią, minimum jednoosobową ochronę fizyczną obiektów. Pracownik wykonawcy będzie stale obecny w chronionych obiektach w okresie od 01-01-2014 r do 31.12.2014r, w dni robocze od godziny 15:00 do godziny 7:30, a w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązany będzie także do utrzymania w czystości, odśnieżania i zwalczania śliskości ścieżek, chodników, wjazdów, placów utwardzonych oraz koszenie i pielęgnacja terenów zielonych wokoło siedziby Nadleśnictwa Zagnańsk przy ul. Przemysłowej 10A w Zagnańsku oraz na terenie bezpośrednio przylegającym do nieruchomości (poza ogrodzeniem). Zadania ochrony: a) ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem; b) podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji uszkodzenia mienia wszystkich podmiotów znajdujących się na chronionym terenie; c) stały kontakt z policją i strażą pożarną w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego; d) przeciwdziałanie wchodzeniu na tereny chronione osób nieupoważnionych; e) niedopuszczanie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionych obiektach; f) bieżące prowadzenie raportu ze zdarzeń oraz przekazywanie go raz w miesiącu Zamawiającemu; g) ciągłe monitorowanie terenu, w tym: przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia nie rzadziej niż co 1 godzinę; h) ochrona mienia przed pożarem i innymi zdarzeniami losowymi; i) koszenie trawy w okresie wegetacyjnym nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu; j) pielenie chwastów wokół drzewek i krzewów na klombach, likwidacja roślin na chodnikach i dojazdach, grabienie liści itp.; k) sprzątanie terenu parkingu, otoczenia biura, oraz terenu bezpośrednio przylegającego (poza ogrodzeniem); l) usuwanie piachu i ziemi z parkingu i ścieżek po okresie zimowym; ł) odśnieżanie parkingu, dojazdów, chodników oraz zwalczanie śliskości; Zadaniem pracownika ochrony jest także dokonywanie ochrony obiektów Nadleśnictwa oraz wykonywanie poleceń Zamawiającego nie ujętych a pojawiających się w trakcie sprawowania ochrony. Pracownicy, którzy zostaną skierowani do ochrony obiektów winni posiadać licencję pracownika ochrony oraz posiadać odpowiednie umundurowanie - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. Zamawiający zobowiązuje się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. Ze strony zamawiającego osobami upoważnionymi są: Nadleśniczy, Zastępca Nadleśniczego, Sekretarz, pracownicy Straży Leśnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia powinny posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp oraz ochrony p.poż. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania usługi oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym. Zabrania się osobom wykonujący przedmiot zamówienia wprowadzania na teren objęty ochroną osób postronnych oraz członków rodziny. Wykonawcą zobowiązany będzie także do: - Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. - Złożenia, przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia, przez osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tego oświadczenia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy oraz osobach wykonujących przedmiot zamówienia bezterminowo. - Prowadzenia książki dyżurów, do której osoby sprawujące bezpośrednią ochronę zobowiązane są do wpisywania wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony, a także wykonanych połączeń telefonicznych. - Składania do pierwszego dnia roboczego po upływie miesiąca, w którym była wykonywana usługa (lub na każde żądanie Zamawiającego), książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. - Zgłaszania usterek, uszkodzeń, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania usługi. - Ścisłej współpracy z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację przedmiotu zamówienia. - Zapewnienia nadzoru i kontroli kierowniczej nad pracownikami wykonującymi przedmiot zamówienia. - W przypadku stwierdzenia faktu kradzieży z włamaniem - zawiadomienia Zamawiającego. - Przeprowadzenia wspólnie z Zamawiającym wstępnego dochodzenia oraz inwentaryzacji pokradzieżowej. - Świadczenia wszystkich usług będących przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu osobom wykonującym własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń oraz innych elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. - Zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od wykonywania przedmiotu zamówienia osób, które według Zamawiającego nie wykonują należycie przedmiotu zamówienia. - Ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. - Pokrycia roszczeń w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec Zamawiającego związanymi z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. - Ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób wykonujących w imieniu Wykonawcy usługi będące przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 700.00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013-11-28 do godz. 09:30. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ o. Kielce 28 2030 0045 1110 0000 0027 4790; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_zagnansk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach