Przetargi.pl
Ochrona mienia IMBiGS

Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-673 Warszawa, ul. Racjonalizacji 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8530201, 8431944 , fax. 0-22 8435981
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego
    ul. Racjonalizacji 6/8 6/8
    02-673 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8530201, 8431944, fax. 0-22 8435981
    REGON: 00005777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo- Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia IMBiGS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istotą przedmiotu zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia należącego do Zamawiającego w okresie od 01 maja 2011 r. do 30 kwietnia. 2012 r. (12 miesięcy) w następujących lokalizacjach: OBIEKT nr 1 adres: 02-673 Warszawa, ul. Racjonalizacji 6-8 OBIEKT nr 2 adres: 04-800 Pruszków, ul. Żbikowska 22 OBIEKT nr 3 adres: 04-697 Warszawa, ul. Mrówczej 243, 212 i 212 A OBIEKT nr 4 adres: 02-676 Warszawa, ul. Suwak 4 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez umundurowanych pracowników Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z 22.8.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145,poz. 1221 ze zm.), i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem mienia oraz działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą. 2. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy należy strzeżenie mienia i wyposażenia obiektów poprzez dokonywanie okresowych obchodów tych obiektów oraz obserwację monitorów wizyjnych przesyłających obraz z kamer rozmieszczonych na terenie obiektu i w jego otoczeniu zewnętrznym (w obiektach wyposażonych w monitoring wizyjny), a także reagowanie na sygnał alarmu antywłamaniowego, ze szczególnym uwzględnieniem: a. kontrolowania zamknięcia wszystkich drzwi ewakuacyjnych, b. zwracania uwagi na osoby palące w miejscach niedozwolonych, c. kontrola ruchu samochodów i osób przez bramy wjazdowe i wejścia główne d. kontrolowania wynoszonych paczek lub przedmiotów mogących wskazywać, że stanowią one mienie Zamawiającego, e. zwracania uwagi na wnoszone lub pozostawione bez opieki podejrzanie wyglądające bagaże lub pakunki, f. kontrolowania stanu pomieszczeń po godzinach pracy, w tym zamknięcia okien i drzwi, g. wydawania, odbioru i zabezpieczenia kluczy do pomieszczeń służbowych, z uwzględnieniem poświadczenia tych czynności odpowiednim wpisem do książki, h. eliminowanie zagrożeń mogących sprzyjać kradzieżom z włamaniem do ochranianych obiektów lub pojazdów na parkingach oraz organizowanie pomocy policji w przypadkach powstania takich zagrożeń i niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie swoich przełożonych i wyznaczonych pracowników Instytutu. i. obserwowanie osób, których zachowanie może budzić uzasadnione podejrzenie o zamiarze dokonania przestępstwa lub wykroczenia i w razie konieczności podjecie interwencji przy użyciu środków prawnie dozwolonych współmiernych do zagrożenia. j. ujawniania awarii i zdarzeń mających wpływ na funkcjonowanie i bezpieczeństwo obiektu, informowania o nich wyznaczonych pracowników Zamawiającego lub odpowiednich służb oraz swoich przełożonych, a także wpisywania tych zdarzeń i podjętych działań w książce raportów oraz sporządzanie protokołów szkód, k. podejmowania natychmiastowych działań interwencyjnych w przypadku zauważenia lub otrzymania informacji o w/w zagrożeniach zgodnie z obowiązującymi instrukcjami Wykonawcy i Zamawiającego w tym zakresie, l. dbanie o wygląd zewnętrzny i zachowanie kultury osobistej i poprawnej komunikacji z ludźmi. 3. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 4. Na terenie ochranianych obiektów Wykonawca zobowiązany będzie do : a. przejęcia ochranianych obiektów protokołem zdawczo-odbiorczym od firmy dotychczas je ochraniającej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obecności przy przejęciu wyznaczonych pracowników Zamawiającego, b. prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów Zamawiającego. c. realizacji i przestrzegania zaleceń Powiatowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Inspekcji Pracy, służb P.Poż., BHP, UDT. itp. oraz współpracy ze służbami techniczno-administracyjnymi Zamawiającego, d. wyposażenia swoich pracowników w jednolite umundurowanie, bezprzewodowe środki łączności ,identyfikatory ze zdjęciem na czas wykonywania obowiązków służbowych, e. zainstalowania na terenach ochranianych obiektów czujników elektronicznej kontroli obchodu terenu (z rejestracją daty i godziny) w ilości i miejscach wyznaczonych wspólnie z Zamawiającym 5. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Warunki, sposób, parametry i minimalne wymagania wykonania zamawianej usługi w tym opis poszczególnych obiektów i zakresy podstawowych i dodatkowych obowiązków pracowników ochrony, podano w Opisie przedmiotu zamówienia i warunków wykonania usługi - Załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiedza i doswiadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imbigs.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach