Przetargi.pl
Ochrona mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie

Zespół Szkół Nr 106 ogłasza przetarg

  • Adres: 03-188 Warszawa, ul. Van Gogha 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 8844380 w. 44 , fax. 0-22 6146716
  • Data zamieszczenia: 2016-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 106
    ul. Van Gogha 1 1
    03-188 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 8844380 w. 44, fax. 0-22 6146716
    REGON: 14035051000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Zespołu Szkół Nr 106 przy ul .Vincenta van Gogha 1 w Warszawie, 2) ochrony wyżej wymienionego obiektu i pomieszczeń przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochrony mienia instytucji znajdujących się w obiekcie szkolnym przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektu, 5) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 6) kontroli ruchu osobowego i ruchu materiałowego, 7) prowadzenia dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 8) monitoringu - przeszkolenia i umiejętności z zakresu obsługi monitoringu centralki sygnalizacji ppoż., centralki sygnalizacji napadu i włamania, 9) zapewnienia transmisji sygnału alarmowego, chronionego obiektu do grupy interwencyjnej przez cały czas realizacji Umowy, 10) dysponowania zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupą interwencyjną składającą się co najmniej z 2 osób, zdolnych i uprawnionych do wykonania zadań określonych w procedurze działania grupy interwencyjnej, 11) bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym obiekcie, a zwłaszcza instrukcji kontroli ruchu osobowo-materiałowego, instrukcji alarmowej i instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami, a także instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, 12) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, 13) zapewnienia przestrzegania zasad przetwarzania i ochrony przetwarzanych danych osobowych zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.), 14) natychmiastowego powiadamiania Administratora Danych Osobowych po stwierdzeniu prób lub faktów naruszenia poufności przetwarzanych danych osobowych, 15) realizację zadań przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, ubiory służbowe i identyfikatory, zgodne z Tabelą służby ochrony obiektu Zespołu Szkół, a w szczególności zobowiązany jest do zatrudniania kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z załączoną do umowy listą imienną tych pracowników, oraz do poddania pracowników procedurze uzyskania upoważnień do przetwarzania danych osobowych, 16) zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie Zespołu Szkół, tak, by nieprzerwanie był w stanie udzielić Pani Elżbiecie Gęsinie Dyrektorowi Zespołu Szkół, pełnej i odpowiadającej stanowi faktycznemu informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ, w skład której wchodzą: 1) Tabela służby ochronnej - Załączniki nr 1. 2) Instrukcja kontroli ruchu osobowo-materiałowego - Załącznik nr 2. 3) Instrukcja alarmowa - Załącznik nr 3. 4) Wyciąg z Instrukcji dotyczącej zasad gospodarki kluczami - Załącznik nr 4. 5) Procedura postępowania grupy interwencyjnej - Załącznik nr 5. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6. 7) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 7. 8) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 8 2.2 Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową kontraktową od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą, niż 6.000.000 PLN z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 01.02.2016 roku do dnia 31.01.2017 roku. Zamawiający dopuszcza złożenie promesy wydanej przez firmę ubezpieczeniową na zawarcie polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej na w/w terminy i sumy lub złożenie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia niższą niż wymagana przez Zamawiającego, łącznie z promesą lub innym dokumentem wydanym przez firmę ubezpieczeniową, potwierdzającym przyrzeczenie zawarcia umowy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej kontraktowej do sumy minimum 6.000.000 PLN z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmować będzie ochronę obiektów objętych zamówieniem w okresie od dnia 01.02.2016 roku do dnia 31.01.2017 roku. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej Zamawiający przelicza sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wystawienia polisy. 2.3. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2.4. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia minimum 6 pracowników w całym okresie obowiązywania umowy o wykonanie przedmiotowego zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy, w tym co najmniej: - 4 pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz - 2 pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub na podstawie umowy cywilnoprawnej, przy czym osoby zatrudnione na podstawie umów nie regulowanych przez Kodeks pracy muszą otrzymać wynagrodzenia w wysokości płacy minimalnej ustalonej na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314.). Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione, to usługa ochrony realizowana w obiekcie Zespołu Szkół przy ul. Vincenta van Gogha 1, zgodnie z warunkami umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wykonawca ma obowiązek w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, przedłożyć Zamawiającemu dwustronne (Wykonawca - Pracownik ochrony) oświadczenie potwierdzające zawarcie umów o pracę z osobami, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę i/lub umów cywilnoprawnych, wymienionych w pkt 2.4 ust 1) SIWZ. Oświadczenie powinno zawierać informacje o umowie zawartej z pracownikiem (między innymi: podstawa prawna zawartej umowy oraz informację potwierdzającą, iż wynagrodzenie brutto pracownika jest nie mniejsze niż wynagrodzenie minimalne brutto ustalone na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314)). 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób wymienionych w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zapewnić do wykonania przedmiotu zamówienia, pracownika ochrony o takich samych kwalifikacjach oraz poinformować Zamawiającego o takiej zmianie z 48 godzinnym wyprzedzeniem. 4) Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo w przypadku zmiany osób wykonujących czynności w ramach umowy, przedstawić Zamawiającemu oświadczenie stron, o którym mowa w pkt 2.4 ust 3) SIWZ, nie później niż na dzień podjęcia pracy w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 5) Wykonawca, zobowiązuje się do comiesięcznego składania oświadczenia o zatrudnieniu pracowników ochrony na umowę o pracę oraz pracowników zatrudnionych na podstawie umowy cywilnoprawnej(zgodnie z załącznikiem nr 7 do wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ), składanych razem z fakturą VAT , do 10 dnia miesiąca. 6) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia pracowników ochrony na zasadach opisanych w pkt.1), zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie oraz nie uwzględnieniu minimalnego wynagrodzenia w przypadku umów cywilnoprawnych, Wykonawca poniesie sankcje w postaci obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, o którym mowa w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002r. Nr 200, poz.1679 z późn. zm.), obowiązującego na dzień dokonania naruszenia. Obniżenie wynagrodzenia będzie naliczane za każdy dzień miesiąca, w którym ta osoba nie była zatrudniona, chyba że okoliczność, o której mowa powyżej wystąpiła z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (art. 36, ust 2, pkt 9 ppkt c ustawy Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawca wyraża zgodę na potrącenia z należności wynikających z bieżących faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach