Przetargi.pl
OCHRONA MIENIA I OSÓB NA OBIEKTACH ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2251875 , fax. 042 2251878
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2251875, fax. 042 2251878
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA MIENIA I OSÓB NA OBIEKTACH ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa ochrony mienia i osób terenów i obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach, tj: a) terenu (wraz z obiektami na nim się znajdującymi) na których zlokalizowana jest siedziba Zamawiającego - ul. Warzywna 6 w Pabianicach, b) terenu wraz z obiektami na nim się znajdującymi przy ulicy Szpitalnej 2 w Pabianicach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do nieruchomości przy ulicy Warzywnej 6: a) W zakres usługi wchodzi: - monitorowanie 24 h/dobę kasy w budynku; monitorowanie przez Centrum Operacyjne lokalnego systemu alarmowego oraz przyjmowania informacji alarmowych i niezwłocznie powiadamianie o nich w zależności od rodzaju alarmu: 1. Powiatowej Komendy Policji, 2. Powiatowej Komendy Straży Pożarnej, 3. Pogotowia Energetycznego PGE Dystrybucja Spółka z o. o., 4. Pogotowia Gazowego, 5. Zleceniodawcy lub osoby przez niego upoważnionej. - ochrona terenu wraz z mieniem znajdującym się na nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie zmianowym przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy: 1. dni robocze od poniedziałku do piątku: w godzinach od 19:00 do 7:00 dnia następnego, 2. dni wolne od pracy dla Zamawiającego (sobota, niedziele i święta): w godzinach od 12:00 do 7:0 dnia następnego łącznie w całym okresie obowiązywania umowy (01.01 - 30.06.2010 roku) szacowana ilość godzin pracy firmy ochroniarskiej wyniesie 2 863 godzin, rozliczenie między stronami za dany miesiąc będzie polegało na przemnożeniu zrealizowanych godzin pracy przez stawkę jednostkową podaną w ofercie. - konserwacja i przegląd sygnalizacji włamania i napadu w sposób umożliwiający sprawne jej działanie, nie rzadziej jednak niż raz w kwartale; wykonanie usługi zostanie odnotowane w protokole. - świadczenie usług konwojowania wartości pieniężnych w dniach, godzinach i na trasie wskazanej przez Zamawiającego - 1 raz w miesiącu; konwojowanie wartości pieniężnych będzie się odbywać środkami transportu będącymi w dyspozycji Wykonawcy i na jego koszt. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszty świadczenia usługi określonej w tired pierwszy, trzeci i czwarty w kosztach godzinowego wynagrodzenia określonego na podstawie definicji w tired drugi. b) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie ochranianego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. c) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 5 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) d) Włączenie i wyłączenie lokalnego systemu alarmowego. e) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego (pod rygorem odstąpienia z winy Wykonawcy przez Zamawiającego od umowy) patrolowania terenu, co należy odnotowywać w odpowiednim rejestrze. f) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. g) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie, przy zachowaniu formy pisemnej. h) Wykonawca zabezpiecza konwój minimum jednym pracownikiem posiadającym licencję pracownika ochrony pierwszego lub drugiego stopnia - stosownie do treści art. 3 ust. ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. nr 145 poz.1221 z późn. zm.) i) Termin realizacji usługi: od dnia 01.01.2010 roku od godziny 0:00 do dnia 30.06.2010 roku do godziny 24:00, z zastrzeżeniem zasad określonych w pkt a) tired drugi - podana w pkt. a) szacunkowa ilość godzin uwzględnia podany czasookres trwania umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do nieruchomości przy ulicy Szpitalnej 2: a) W zakres usługi wchodzi ochrona terenu wraz z mieniem znajdującym się na nim, wykonywana przez osoby zatrudnione w systemie zmianowym przy zastrzeżeniu, iż w każdej chwili usługę świadczyć będzie jedna osoba Wykonawcy: 1. dni robocze od poniedziałku do piątku: w godzinach od 19:00 do 7:00 dnia następnego, 2. sobota: w godzinach od 12:00 do 7:00 dnia następnego, 3. niedziele i święta: w godzinach od 7:00 do 7:00 dnia następnego łącznie w całym okresie obowiązywania umowy (01.01 - 30.06.2010 roku) szacowana ilość godzin pracy firmy ochroniarskiej wyniesie 2 719 godzin, rozliczenie między stronami za dany miesiąc będzie polegało na przemnożeniu zrealizowanych godzin pracy przez stawkę jednostkową podaną w ofercie. b) W przypadku wystąpienia alarmu na terenie ochranianego obiektu, zostaną wysłane specjalistyczne uzbrojone formacje obronne Wykonawcy lub firm (firmy) z nim współpracujących (grupy patrolowo-interwencyjne) wyposażone w broń palną bojową obiektową oraz środki przymusu bezpośredniego. c) W przypadku otrzymanego sygnału alarmowego Wykonawca zobowiązany jest przybyć na miejsce zdarzenia najpóźniej w ciągu 5 minut i podjąć działania zmierzające do ustalenia okoliczności wskazujących na popełnienie przestępstwa, jeśli takowe wystąpiły, z równoczesnym powiadomieniem stosownych organów porządkowych (Straż Miejska, Policja) d) Wykonawca zobowiązany jest do cogodzinnego (pod rygorem odstąpienia z winy Wykonawcy przez Zamawiającego od umowy) patrolowania terenu, co należy odnotowywać w odpowiednim rejestrze. e) Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania działań prewencyjnych ograniczających zagrożenie mienia. f) Wykonawca zobowiązany jest powiadamiania Zamawiającego o konieczności poprawy zabezpieczenia mienia znajdującego się na ochranianym terenie, przy zachowaniu formy pisemnej. g) Termin realizacji usługi: od dnia 01.01.2010 roku od godziny 0:00 do dnia 30.06.2010 roku do godziny 24:00 - podana w pkt. a) szacunkowa ilość godzin uwzględnia podany czasookres trwania umowy. 4. Wykonawca w celu realizacji usługi zobowiązany jest ponadto do: a) Posiadania aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej. b) Ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego za szkodę wynikła z zawinionego niewykonania lub nienależytego wykonania zleconej usługi. 5. Zamawiający w celu realizacji usługi zobowiązuje się do: a) Zapewnienia warunków socjalno-bytowych tj: ogrzewanego pomieszczenia/wartowni, dostępu do WC, do szatni, umywalni z ciepła i zimna wodą. b) Zabezpieczenia technicznego (w tym zapewnienie właściwego oświetlenia i ogrodzenia terenu) oraz zabezpieczenia ppoż obiektu i dbania o właściwy stan techniczny. c) Zabezpieczenia mienia i wartościowych urządzeń pomieszczeniach niedostępnych dla osób nieuprawnionych. d) Reagowania na pisemne zgłoszenia Wykonawcy o konieczności zabezpieczenia mienia znajdującego się na chronionym terenie bądź w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak obowiązku wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ww ustawy. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie B. wykonać zamówienie w terminie: od dnia 01.01.2010 roku do 30.06.2010 roku ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym C. zaakceptować termin i sposób płatności - płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury, fakturowanie etapowe w okresach miesięcznych według rzeczywistej ilości przepracowanych godzin ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w formularzu ofertowym D. posiadać aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i minia oraz konwojowania środków pieniężnych. ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokument, który Wykonawca złoży w ofercie E. wykazać się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy; ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o dokumenty, które Wykonawca złoży w ofercie; brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio do formy organizacyjnej: - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; lub - odpis z właściwego rejestru. wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami (wzór w SIWZ). 3. Formularz oferty (wzór w SIWZ). 4. Formularz cenowy (wzór w SIWZ). 5. Pozostałe dokumenty, jakie winien złożyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz (wzór w SIWZ) zawierający wykonanie minimum 5 zamówień o tożsamym co przedmiot zamówienia charakterze i wartości w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), za tożsame rozumie się w tym przypadku zrealizowanie usług ochrony obiektów administracji państwowej, samorządowej i użyteczności publicznej o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż cena ofertowa Wykonawcy; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień. brak którejkolwiek danej przy określonej pozycji lub dokumentu potwierdzającego jej należyte wykonanie skutkować będzie brakiem jej uwzględnienia przez Zamawiającego b). aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania środków pieniężnych c). oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy, z podaniem zakresu powierzonych prac, nazwy oraz adresu firmy będącej podwykonawcą (wzór w SIWZ). Wszystkie ww dokumenty składać należy w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach