Przetargi.pl
Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ogłasza przetarg

  • Adres: 65-265 Zielona Góra, Lubuska 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
    Lubuska 11
    65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
    REGON: 001059308
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia jest ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów, przy ul. Lubuskiej 11, 65-265 Zielona Góra.1.2. Wykonawca powinien dysponować centrum monitorowania alarmów do kontroli pracowników ochrony i powinien w ramach ww. systemu zapewnić całodobowe monitorowanie elektronicznego systemu kontroli pracy i obchodów. Zamawiający przed podpisaniem umowy może zweryfikować gotowość wykonawcy w przedmiotowym zakresie (termin nie dłuższy niż 7 dni), a w przypadku braku potwierdzenia spełnienia tego warunku uzna tę okoliczność za uchylenie się od podpisania Umowy i zatrzyma wadium. Koordynator wyznaczony z ramienia Wykonawcy jest zobowiązany co najmniej 7 razy w miesiącu dokonać kontroli pracownika ochrony na stanowisku pracy w zakresie prawidłowości wykonywania obowiązków (w tym co najmniej 2 razy w porze nocnej) poprzez osobiste przybycie na posterunek.1.3. Ochrona mienia i osób polegać będzie m. in. na:• natychmiastowym reagowaniu na wszelkie (również telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia osób lub obiektu,• zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom, mieszkańcom i osobom znajdującym się w budynku, ochronie obiektu przed napadem, włamaniem i kradzieżą itp.,• obsługa systemów alarmowych i wizyjnych znajdujących się w obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 1.000,00 zł. (słownie: tysiąc złotych 00/100).1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).2. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr rachunku: 15 1020 5402 0000 0002 0300 2425 z dopiskiem: Wadium – Ochrona.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz musi być załączony do oferty w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do wydania dokumentu.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 Pzp.7. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK ZDOLNOSCI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie kompleksowej ochrony mienia (trwające nie mniej niż 9 miesięcy) o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda.Uwagi: Zamawiający uzna za spełnione warunki SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie posiadane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres od wymaganych w niniejszym rozdziale; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie zdobyte w realizacji robót wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami Zamawiający uzna za spełnione warunki, gdy wymagany zakres robót został faktycznie wykonany przez Wykonawcę, a nie jego współpartnera lub współpartnerów; W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna za spełniony niniejszy warunek, gdy współpartner, który posiada wymagane doświadczenie, wykona co najmniej zakres przedmiotu zamówienia określony w niniejszym rozdziale SWZ. Zamawiający oceniając warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach