Przetargi.pl
Ochrona mienia, budynku i osób, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6827361, 6907609 , fax. 0-14 6827361 w. 200
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Słoneczna 3
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6827361, 6907609, fax. 0-14 6827361 w. 200
    REGON: 32428600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: debica.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia, budynku i osób, konwojowanie wartości pieniężnych oraz monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona osób, obiektu i mienia w Sądzie Rejonowym w Dębicy; - konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Dębicy; - monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy; 1. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia należy w szczególności: 1. Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 odbywać się będzie w następujący sposób: • od poniedziałku do piątku w godzinach od 19.00 – 7.00 następnego dnia fizyczny dozór obiektu przez jednego pracownika; • w soboty, niedziele i święta – całodobowy dozór obiektu przez jednego pracownika; • w poniedziałki od godziny 7.00 – 18.00 – jeden pracownik do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty oraz urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki RTG. • od wtorku do piątku od godziny 7.00 – 15.30 – jeden pracownik do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty oraz urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki RTG. a) Prowadzenie kontroli ruchu osobowego interesantów Sądu Rejonowego w Dębicy połączone z obsługą bramki wykrywania metali oraz urządzeniem do prześwietlaniem bagażu. b) Zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie budynku Sądu Rejonowego w Dębicy. c) Zapewnienia bezpłatnie niezwłocznej reakcji grup interwencyjnych na wezwanie pra-cowników ochrony w przypadku zagrożenia. d) Zapewnienie udzielenia bezpośredniej pomocy w razie zagrożenia, w tym włamaniowego lub napadowego poprzez reakcję grup interwencyjnych. e) Strzeżenie wejścia do budynku w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Dębicy, jak również całych obiektów po zakończeniu urzędowania. f) Ścisłą współpracę i udzielanie pomocy pracownikom w przypadku zagrożenia. g) Korzystanie z technicznych środków ochrony mienia ( telewizja przemysłowa, systemy kontroli dostępu ) oraz z systemów antynapadowych zainstalowanych w Sądzie Rejonowym w Dębicy. h) Stałe informowanie kierownictwa Sądu i bezpośrednich przełożonych o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach. i) Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. 2018.2142 t. j. ze zm). j) Dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Sądu po godzinach pracy Sądu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne, przeciwpożarowe. k) Składanie bieżących meldunków do Zamawiającego o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczaniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego. l) Składanie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych pod-czas dyżuru oraz przypadkach o wystąpienia ewentualnej kradzieży czy zniszczenia mie-nia. m) Otwieranie obiektu i wpuszczanie na jego teren pracowników Sądu w godzinach porannych oraz zamykanie obiektu niezwłocznie po zakończeniu godzin urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Sądu po godzinach urzędowania czyn-ności związanych z pełnionymi dyżurami ( np. zastosowanie tymczasowego aresztowa-nia), osoba ochraniającą obiekt zobowiązana jest do wpuszczenia na teren obiektu osób wskazanych w ww. pracowników, wpisania do książki godziny wejścia i wyjścia pracownika oraz nadzorowania ich przebywania w budynku. n) Niedopuszczanie do przebywania na terenie ochranianego obiektu osób postronnych po godzinach urzędowania Sądu, poza przypadkami opisanymi w pkt. M. o) Sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu po godzi-nach urzędowania i czynnościach wykonywanych w tych pomieszczeniach przez pra-cowników firmy świadczącej usługi sprzątania, celem zamknięcia otwartych okien, sprawdzanie czy w pokojach socjalnych oraz sanitariatach są pozamykane krany, nie do-chodzi do wycieków wody ze spłuczek lub innych awarii, które powodowałyby zalanie pomieszczeń. p) Wykonawca skieruje do wykonywania pracy osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 2. Konwojowanie wartości pieniężnych. a) Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego tj. Sądu Rejonowego w Dębicy mieszczącego się w Dębicy przy ul. Słonecznej 3, a kasą banku PKO BP o/Dębica, mieszczącego się w Dębicy, przy ul. Żeromskiego 9. b) Przewóz wartości pieniężnych odbywać się będzie: • W poniedziałek – w godzinach pomiędzy 15.30 – 16.00; • Od wtorku do piątku – w godzinach pomiędzy 14.45 – 15.00 Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 3. W zakresie świadczenia usług monitoringu wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonawca zobowiązuje się do całodobowego monitorowania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy. 4. Dodatkowo Zamawiający wymaga od wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia wymaga: 1). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę ( art.29 ust. 3a ustawy PZP ) osób wykonujących czynności związane z ochroną fizyczną osób i mienia 2). Przez cały okres trwania umowy co najmniej wskazana w ofercie ilość osób w przeliczeniu na etaty, skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, będzie musiała uczestniczyć w wykonywaniu usług. Zmiana osób skierowanych do wykonywania usługi nie prowadzi do zmiany umowy, z zastrzeżeniem spełniania zapisów SIWZ oraz oferty Wykonawcy. 3)Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi: - oświadczenie o stanie zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, w którym wykaże ilość osób zatrudnionych, w tym niepełnosprawnych oraz wymiar etatu na jakim są zatrudnione. - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię zanonimizowanych umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko oraz kod tytułu ubezpieczenia nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustaw z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. 2018. 2142 j.t. ze zm ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.debica.sr.gov.pl informacji z otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 8 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach