Przetargi.pl
Ochrona mienia, budynku i osób, konwojowania wartości pieniężnych oraz monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Dębicy

Sąd Rejonowy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, ul. Słoneczna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 6827361, 6907609 , fax. 0-14 6827361 w. 200
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy
    ul. Słoneczna 3
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 6827361, 6907609, fax. 0-14 6827361 w. 200
    REGON: 32428600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia, budynku i osób, konwojowania wartości pieniężnych oraz monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Dębicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - ochrona osób, obiektu i mienia w Sądzie Rejonowym w Dębicy; - konwojowanie wartości pieniężnych w Sądzie Rejonowym w Dębicy; - monitoring budynku Sądu Rejonowego w Dębicy; 1. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób, obiektu i mienia należy w szczególności: 1. Stała całodobowa bezpośrednia fizyczna ochrona osób i mienia świadczona w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy i terenie przyległym do budynku (parking wewnętrzny – ogrodzony oraz zewnętrzny), realizowany poprzez prowadzenie obserwacji wzrokowej oraz poprzez system telewizji dozorowej (obrazy z kamer umieszczonych wewnątrz i na zewnątrz budynku Sądu). Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 odbywać się będzie w następujący sposób: • od poniedziałku do piątku w godzinach od 19.00 – 7.00 następnego dnia fizyczny dozór obiektu przez jednego pracownika; • w soboty, niedziele i święta – całodobowy dozór obiektu przez jednego pracownika; • w poniedziałki od godziny 7.00 – 18.00 – jeden pracownik do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty oraz urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki RTG. • od wtorku do piątku od godziny 7.00 – 15.30 – jeden pracownik do obsługi bramki wykrywającej metale i inne przedmioty oraz urządzenia do prześwietlania bagażu – prześwietlarki RTG. a) Prowadzenie kontroli ruchu osobowego interesantów Sądu Rejonowego w Dębicy połączone z obsługą bramki wykrywania metali oraz urządzeniem do prześwietlaniem bagażu. b) Zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie budynku Sądu Rejonowego w Dębicy. c) Zapewnienia bezpłatnie niezwłocznej reakcji grup interwencyjnych na wezwanie pra-cowników ochrony w przypadku zagrożenia. d) Zapewnienie udzielenia bezpośredniej pomocy w razie zagrożenia, w tym włamaniowego lub napadowego poprzez reakcję grup interwencyjnych. e) Strzeżenie wejścia do budynku w godzinach pracy Sądu Rejonowego w Dębicy, jak również całych obiektów po zakończeniu urzędowania. f) Ścisłą współpracę i udzielanie pomocy pracownikom w przypadku zagrożenia. g) Korzystanie z technicznych środków ochrony mienia ( telewizja przemysłowa, systemy kontroli dostępu ) oraz z systemów antynapadowych zainstalowanych w Sądzie Rejonowym w Dębicy. h) Stałe informowanie kierownictwa Sądu i bezpośrednich przełożonych o zaistniałych i potencjalnych zagrożeniach. i) Stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 36 ust. 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz. U. 2018.2142 t. j. ze zm). j) Dokonywanie obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Sądu po godzinach pracy Sądu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne, przeciwpożarowe. k) Składanie bieżących meldunków do Zamawiającego o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczaniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego. l) Składanie Zamawiającemu raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych pod-czas dyżuru oraz przypadkach o wystąpienia ewentualnej kradzieży czy zniszczenia mie-nia. m) Otwieranie obiektu i wpuszczanie na jego teren pracowników Sądu w godzinach porannych oraz zamykanie obiektu niezwłocznie po zakończeniu godzin urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Sądu po godzinach urzędowania czyn-ności związanych z pełnionymi dyżurami ( np. zastosowanie tymczasowego aresztowa-nia), osoba ochraniającą obiekt zobowiązana jest do wpuszczenia na teren obiektu osób wskazanych w ww. pracowników, wpisania do książki godziny wejścia i wyjścia pracownika oraz nadzorowania ich przebywania w budynku. n) Niedopuszczanie do przebywania na terenie ochranianego obiektu osób postronnych po godzinach urzędowania Sądu, poza przypadkami opisanymi w pkt. M. o) Sprawdzanie zabezpieczenia pomieszczeń znajdujących się w budynku Sądu po godzi-nach urzędowania i czynnościach wykonywanych w tych pomieszczeniach przez pra-cowników firmy świadczącej usługi sprzątania, celem zamknięcia otwartych okien, sprawdzanie czy w pokojach socjalnych oraz sanitariatach są pozamykane krany, nie do-chodzi do wycieków wody ze spłuczek lub innych awarii, które powodowałyby zalanie pomieszczeń. p) Przeszkolenie pracowników ochrony z zakresu polityki bezpieczeństwa Sądu Rejonowe-go w Dębicy oraz zobowiązania pracowników ochrony do jej przestrzegania. q) Przeszkolenie pracowników narażonych na promieniowanie jonizujące przy obsłudze urządzenie do prześwietlania bagażu w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej wg załącznika nr 9 do SIWZ. r) Zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym, rozkła-du pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp. s) Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym za-kresie wyłączników głównych gazu, energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączni-ków systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, w tym obsłu-giwanie centrali przeciwpożarowej, centrali systemów alarmowych. W przypadku wystą-pienia alarmów niezwłoczne telefoniczne informowanie wyznaczonych pracowników Zamawiającego, w przypadku uruchomienia alarmu przeciwpożarowego niezwłoczne podjęcie procedury przeciwpożarowej i ewentualnie w przypadku fałszywego alarmu odwołanie przyjazdu jednostki Państwowej Straży Pożarnej. t) Wykonawca skieruje do wykonywania pracy osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 2. Konwojowanie wartości pieniężnych. a) Konwój wartości pieniężnych odbywać się będzie na trasie pomiędzy siedzibą Zamawiającego tj. Sądu Rejonowego w Dębicy mieszczącego się w Dębicy przy ul. Słonecznej 3, a kasą banku PKO BP o/Dębica, mieszczącego się w Dębicy, przy ul. Żeromskiego 9. b) Przewóz wartości pieniężnych odbywać się będzie: • W poniedziałek – w godzinach pomiędzy 15.30 – 16.00; • Od wtorku do piątku – w godzinach pomiędzy 14.45 – 15.00 Transport wartości pieniężnych będzie wykonywany zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. 3. W zakresie świadczenia usług monitoringu wraz z reakcją grupy interwencyjnej wykonawca zobowiązuje się do całodobowego monitorowania obiektu Sądu Rejonowego w Dębicy. 4. Dodatkowo Zamawiający wymaga od wykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia wymaga: 1). Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę ( art.29 ust. 3a ustawy PZP ) osób wykonujących czynności związane z ochroną fizyczną osób i mienia 2). Przez cały okres trwania umowy co najmniej wskazana w ofercie ilość osób w przeliczeniu na etaty, skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, będzie musiała uczestniczyć w wykonywaniu usług. Zmiana osób skierowanych do wykonywania usługi nie prowadzi do zmiany umowy, z zastrzeżeniem spełniania zapisów SIWZ oraz oferty Wykonawcy. Wykonawca poza osobami, które faktycznie będą wykonywały usługi ochrony obiektu wskaże Zamawiającemu uprawnioną osobę, która będzie prowadziła bezpośredni nadzór nad osobami skierowanymi do wykonywania przedmiotu zamówienia. Wskazana osobą będzie przeprowadzać osobiście kontrolę wykonywania usługi ochrony co najmniej dwa razy w tygodniu. Z każdej kontroli zostanie odnotowany zapis w książce dyżurów o przeprowadzonej kontroli (data, godzina i podpis osoby kontrolującej). Osoba, która będzie przeprowadzać kontrolę, nadzór nad osobami wykonującymi przedmiot zamówienia nie może uczestniczyć w wykonywaniu usługi ochrony na obiekcie Zamawiającego. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4)Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi: - oświadczenie o stanie zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, w którym wykaże ilość osób zatrudnionych, w tym niepełnosprawnych oraz wymiar etatu na jakim są zatrudnione. - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię zanonimizowanych umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Imię i nazwisko oraz kod tytułu ubezpieczenia nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 4.1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym terminie dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: na potwierdzenie należy złożyć koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia zgodnie z ustaw z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. 2020, poz. 838 j.t.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.debica.sr.gov.pl informacji z otwarcia ofert, zgodnie z art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( załącznik nr 8 ). Forma oświadczenia: oryginał w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach