Przetargi.pl
Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48 będącym składowiskiem odpadów komunalnych

Agencja Komunalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-620 Brzeszcze, ul. Kościelna 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2111247 , fax. 032 2111543
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Komunalna Sp. z o.o.
    ul. Kościelna 7 7
    32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 032 2111247, fax. 032 2111543
    REGON: 27220393300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ak.brzeszcze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednoosobowa jednostka oraganizacyjna prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48 będącym składowiskiem odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. usytuowanego w Brzeszczach ul. Graniczna 48 będącym składowiskiem odpadów komunalnych. Obsada: Jeden pracownik ochrony: w poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, - od godz. 21.00 - do godz. 7.00 następnego dnia w piątek, - od godz. 21.00 - do godz. 6.30 następnego dnia w soboty, - od godz. 14.30 - do godz. 7.00 następnego dnia w niedziele i święta - od godz. 7.00 - do godz. 7.00 następnego dnia Drugi pracownik ochrony: codziennie - od godz. 21.00 - do godz. 5.00 następnego dnia. Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi ochrony w czasie trwania umowy nie przekroczy 25050 osobogodzin (8350 osobogodzin w roku). Zleceniodawca zastrzega sobie prawo obniżenia liczby osobogodzin w roku o 20% . Zleceniobiorca zobowiązuje się dodatkowo do wykonywania na rzecz Zleceniodawcy następujących czynności: -prowadzenie ewidencji osób przebywających na składowisku, -prowadzenie ewidencji samochodów wjeżdżających na składowisko, ważenie ich na wadze samochodowej, wypisywanie kwitów wagowych, -obsługa pompy odcieków, sprawdzanie stanu poziomu zbiornika na odcieki, -monitoring ppoż. sektorów składowiska oraz linii segregacyjnej, -ręczne - letnie i zimowe - utrzymanie wagi samochodowej i dojścia do budynku biurowego, z zastosowaniem sprzętu i materiałów powierzonych przez Zleceniodawcę -Zleceniobiorca zobowiązany jest wyposażyć pracowników ochrony w posiadające przycisk antynapadowy środki łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami oraz bazą Zleceniobiorcy. Czas przyjazdu grupy interwencyjnej Zleceniobiorcy nie może przekroczyć 15 minut licząc od momentu kontaktu pracowników ochrony z bazą Zleceniobiorcy. Pracownicy ochrony muszą posiadać aktualne badania lekarskie dopuszczające ich do wykonywania określonej w SIWZ pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zanmawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4.złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 5.spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 5.2.Zamawiający oceni spełnianie wymaganych warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami); 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej jedno o wartości powyżej 100.000.,00 złotych netto na rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 6.4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć polisę ubezpieczeniową na kwotę minimum 2.500.000,00 złotych, w tym 1.000.000,00 złotych odpowiedzialności za szkody w rzeczach -mieniu znajdujące się w pieczy, pod dozorem lub kontrolą zleceniobiorcy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na ww. kwoty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ak.brzeszcze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach