Przetargi.pl
Ochrona mienia

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355, budynków przy ul. Włókienniczej 54 i Ciepielowskiej 13, 13A;. ochrona kasy w budynku przy ul. Trakt Lubelski 355, konwojowanie wartości pieniężnych; monitorowanie sygnałów alarmowych z nadajników, zainstalowanych w siedzibie ZGN przy ul. Trakt Lubelski 353; Trakt Lubelski 355; oraz w budynkach przy ul. Płowieckiej 77; Rzeźbiarskiej 34/36; Bachusa 7 wraz z zainstalowaniem własnych centralek do przesyłania sygnałów monitorujących, podejmowanie interwencji przez wyspecjalizowane załogi na każdy sygnał alarmowy emitowany z systemów alarmowych w poszczególnych obiektach oraz prowadzenie konserwacji pięciu systemów alarmowych. 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługę Ochrony mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355, budynków przy ul. Włókienniczej 54 i Ciepielowskiej 13, 13A;. ochrona kasy w budynku przy ul. Trakt Lubelski 355, konwojowanie wartości pieniężnych; monitorowanie sygnałów alarmowych z nadajników, zainstalowanych w siedzibie ZGN przy ul. Trakt Lubelski 353; Trakt Lubelski 355; oraz w budynkach przy ul. Płowieckiej 77; Rzeźbiarskiej 34/36; Bachusa 7 wraz z zainstalowaniem własnych centralek do przesyłania sygnałów monitorujących, podejmowanie interwencji przez wyspecjalizowane załogi na każdy sygnał alarmowy emitowany z systemów alarmowych w poszczególnych obiektach oraz prowadzenie konserwacji pięciu systemów alarmowych. 2. W zakres usług dotyczących obiektu przy ul. Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355 wchodzi: - dyżur jednego pracownika ochrony w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek pełniony od godziny 15:30 i trwa do godziny 8:30 następnego dnia (17 godz.) - w dni wolne od pracy dyżur jednego pracownika ochrony trwa całodobowo (24 godz.) - dyżur dodatkowy pełniony przez drugiego pracownika ochrony co noc rozpoczyna się od godziny 19:00 i trwa do godziny 7:00 następnego dnia (12 godz.)., - razem 11355 godzin. 3. Zakres usług dotyczących obiektu przy ul. Trakt Lubelski 355 - ochrona kasy przez jednego pracownika w dniach: poniedziałek od godziny 9:00 do godziny 15:30 (6,5 godz.), - razem 325 godzin. 4. Zakres usług dotyczących obiektu przy ul. Włókienniczej 54 (36 godzin każdego dnia) - dyżur jednego pracownika ochrony w dni robocze i wolne od godz. 7:00 do godz. 7:00 następnego dnia (24 godziny), - dyżur dodatkowy pełniony przez drugiego pracownika ochrony co noc rozpoczyna się od godziny 19:00 i trwa do godziny 7:00 następnego dnia (12 godzin) - razem 13140 godzin. 5. Zakres usług dotyczących obiektu przy ul. Ciepielowskiej (24 godzin każdego dnia) - dyżur jednego pracownika ochrony w dni robocze i wolne- od 1 stycznia 2010r. do 28 lutego 2010r. - razem 1420 godzin. 6. Zakres usług dotyczących konwojowania wartości pieniężnych: - konwojowanie wartości pieniężnych z siedziby ZGN do wskazanego banku i ze wskazanego banku do siedziby ZGN (1 raz w tygodniu - wtorki) - 50 konwojów w ciągu roku, - konwoje ponad limit roczny rozliczone zostaną na podstawie odrębnej faktury zgodnie z ceną zamieszczoną na formularzu ofertowym, - zapotrzebowanie na konwojowanie wartości pieniężnych zgłaszane będzie telefonicznie na 1 dzień przed terminem konwoju przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, - usługi konwojowania odbywać się będą transportem Wykonawcy usług na jego koszt w terminach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego. 7. Zakres usług dotyczących konserwacji systemów alarmowych, zainstalowanych w obiektach: Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355, Płowieckiej 77, Rzeźbiarskiej 34/36, Bachusa 7 (10 przeglądów konserwacyjnych). - Sprawdzanie poprawności działania poszczególnych elementów systemu, - Przeprowadzanie napraw i regulacji elementów współpracujących z centralą alarmową, nie objetych gwarancją. 8. Świadczenie usług polegających na: -instalacji własnych centralek przesyłających sygnał alarmowy do dyspozytora na terenie obiektów przy ul. Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355, Płowieckiej 77, Rzeźbiarskiej 34/36, Bachusa 7, -całodobowym monitorowaniu sygnałów alarmowych emitowanych z systemu zainstalowanego w starej i nowej siedzibie ZGN przy ul. Trakt Lubelski 353, Trakt Lubelski 355 oraz na terenie obiektów przy ul. Płowieckiej 77, Rzeźbiarskkiej 34/36, Bachusa 7, -przekazywanie sygnałów oraz informacji załogom interwencyjnym w celu podjęcia szybkiej interwencji, -podejmowanie interwencji w okresie całej doby, w czasie nie dłuższym niż 10 minut od chwili otrzymania informacji przez wyspecjalizowane załogi na każdy sygnał alarmowy emitowany z centrali alarmowej zainstalowanej w starej i nowej siedzibie ZGN przy ul. Trakt lubelski 353, Trakt Lubelski 355 oraz na terenie obiektów przy ul. Płowieckiej 77, Rzeźbiarskiej 34/36, Bachusa 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: (Ocena spełnienia poniższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia) 6.1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2.Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, konwojowaniu wartości pieniężnych oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Spełnienie w/w warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty. 6.3.Wykonali lub wykonują kompleksowo w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia - każde o wartości nie mniejszej niż 100000 złotych brutto, świadczonych przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego, obejmujące ochronę fizyczną obiektów użyteczności publicznej, konwojowanie wartości pieniężnych, monitoring obiektów, podejmowanie interwencji przez grupy interwencyjne. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 9.1.6 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji i załączonych do oferty dokumentów, że w/w usługi zostały wykonane z należytą starannością. 6.4.Dysponują lub będą dysponowali sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia rozumianym jako wyposażenie w środki łączności, trezer do konwojowania wartości pieniężnych, środki bezpośredniego przymusu oraz broń gazową, minimum sześć samochodów z grupami interwencyjnymi. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie oświadczenia o posiadanym sprzęcie, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. 6.5.Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (które będą pełniły nadzór nad realizacją zamówienia) oraz minimum 30 pracowników ochrony w tym grupy interwencyjne. Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie wykazu pracowników, określonego w pkt 9.1.8 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ lub pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz właściwych licencji. 6.6.Posiadają polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na sumę ubezpieczenia minimum 1 000 000,00 złotych z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie ochrony osób i mienia, na jedno lub wszystkie zdarzenia, która swoim zakresem obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia, w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu danej waluty określonego przez NBP w dniu wystawienia polisy. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 9.1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik nr 3 9.1.3. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierającą zapisy określone w pkt 8.1 ust. od 1 do 7 oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 8.4. (dotyczy również spółek cywilnych). 9.1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5. Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej, konwojowaniu wartości pieniężnych oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 9.1.6. Wykaz wykonanych kompleksowo w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 2 zamówień każde o wartości nie niższej niż 100 tysięcy złotych brutto, świadczonych przez okres nie krótszy niż pół roku dla jednego Zamawiającego obejmujące ochronę mienia i konwojowanie wartości pieniężnych, monitoring obiektów oraz interwencje grup interwencyjnych opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 9.1.7. Dokumenty potwierdzające, iż usługi wymienione w wykazie określonym w poz. 9.1.6 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru usług itd.); 9.1.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt 6.5 SIWZ, opracowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 9.1.9. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował wyposażeniem w środki łączności, trezer do przewożenia wartości pieniężnych, środki bezpośredniego przymusu oraz broń gazową, minimum sześć samochodów z grupami interwencyjnymi wypełnione zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 9.1.10. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.11. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.1.12. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach wymienionych w pozycji 9.1.8 i 9.1.9 wykonawca wskazał sprzęt i osoby, którymi będzie dysponował. 9.1.13. Licencje II stopnia dla 2 osób, które zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 j.t.) mogą pełnić funkcję kierowniczą. 9.1.14. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 1 000 000 złotych, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 6.6. niniejszej SIWZ. 9.1.15. Pełnomocnictwo dla osoby, upoważnionej do składania postąpień w aukcji elektronicznej, podpisane przez osobęy uprawnionąe do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w aukcji elektronicznej. 9.2. Dokumenty wymienione w pozycjach: 9.1.4 - 9.1.15 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy). 9.3. W przypadku dokumentów wymienionych w pkt 9.1.2 - 9.1.14, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli ww oświadczeń i dokumentów lub złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach