Przetargi.pl
Ochrona mienia

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 59-800 Lubań, ul. J. Dąbrowskiego 29c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6463750 , fax. 075 6462192
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. J. Dąbrowskiego 29c 29c
    59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6463750, fax. 075 6462192
    REGON: 23082738800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ochrona fizyczna prowadzona od godziny 15.00 - 6.00 w dni pracownicze tygodnia oraz w weekendy i dni wolne od pracy 24 godziny. Pracownik ochrony umundurowany, wyposażony w identyfikator. Zadania dla pracownika ochrony na posterunku: ochrona mienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, podejmowanie stosownych działań w celu niedopuszczenia do kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia, stały kontakt z policja w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa lub porządku publicznego, przeciwdziałanie wchodzeniu na teren obiektu osób nieupoważnionych niedopuszczenie do popełnienia przestępstwa lub wykroczenia na chronionym obiekcie, Opis chronionego obiektu. Budynek Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaniu jest obiektem 2 kondygnacyjnym niepodpiwniczonym. Powierzchnia całkowita działki, na której znajduje się budynek oraz sprzęt PZD wynosi 2917m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 6. Posiadają własną grupę interwencyjną
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oferta musi zawierać: 1. Formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wypełniony i podpisany projekt umowy (zał. nr 3 do SIWZ) 5. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do SIWZ) 6. Wykaz osób nadzorujących i kontrolujących prace pracowników ochrony fizycznej, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 7. Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z pózn. zm) uprawniająca do świadczenia usług w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 8. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B) Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. C) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatluban.pl, www.pzdluban.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach