Przetargi.pl
"Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych"

Gmina Rajgród ogłasza przetarg

  • Adres: 19-206 Rajgród, ul. Warszawska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 272 19 40, , fax. 86 272 19 41
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rajgród
    ul. Warszawska 32
    19-206 Rajgród, woj. podlaskie
    tel. 86 272 19 40, , fax. 86 272 19 41
    REGON: 45066974300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych”, która obejmuje swym zakresem m. in. wykonanie: 1. Dokumentacji projektowej przedsięwzięcia. Podstawą sporządzenia dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wymaganej przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, jest wstępna koncepcja zagospodarowania działek wraz z wykonaniem utwardzeń i lokalizacją małej architektury i nasadzeń oraz koncepcja punktów widokowych wraz z określeniem standardów materiałowych. Koncepcja określi zakres zadań, sposób realizacji, rodzaj użytych materiałów, a także inne, niewyszczególnione elementy integralnie związane z planowaną inwestycją. 2. Ścieżki przyrodniczej z punktami aktywności przyrodniczej (punkty cichej obserwacji przyrody, punkty słuchania przyrody, punkty dalekiej obserwacji przyrody, punkty edukacyjne), wzdłuż nabrzeża Jeziora Rajgrodzkiego; 3. Schodów z rampą i punktów widokowych z terenowym punktem edukacyjnym. 4. W ramach zamówienia, na podstawie przygotowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, należy wykonać prezentację multimedialną (animację/wizualizację) w formie filmiku, wykonaną w technologii 3D, planowanego przedsięwzięcia, umożliwiającą szczegółowe zapoznanie się z projektem przed rozpoczęciem prac inwestycyjnych, przedstawiającą jego funkcjonalność w sposób atrakcyjny i zrozumiały dla osób potencjalnie zainteresowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wniesienia zmian do wykonanej przez Wykonawcę prezentacji multimedialnej. Prezentacja multimedialna dostarczona będzie Zamawiającemu w wersji elektronicznej. 5. Opracowanie i przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie wszelkich wymaganych obowiązującym prawem zgód i decyzji administracyjnych, niezbędnych do przeprowadzenia inwestycji, w tym m. in. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodno–prawne, pozwolenie konserwatora zabytków, decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie na budowę, wszelkie uzgodnienia branżowe i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego tych decyzji. Jeżeli organ wydający decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach stwierdzi konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko, wykonawca sporządzi Raport o oddziaływaniu na środowisko w liczbie egzemplarzy wymaganej do wniosku + jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 6. Wykonywanie corocznych kontroli technicznych w okresie trwania gwarancji. 7. Wszelkie elementy drewniane należy wykonać z materiału - drewna o najwyższych parametrach jakościowych, nie mniejszych niż D-30 (zalecany gatunek np. azjatycki – modrzew syberyjski). Deski pokładów pomostów nie mogą być ułożone bezpośrednio na legarach. Należy zastosować dystanse między deską a legarem, zapewniające przepływ powietrza. Zamawiający przewiduje zastosowanie alternatywnych rozwiązań w zakresie zamiennego zastosowania materiałów wykonanych z drewna, takich jak kompozyt, materiały syntetyczne- drewnopodobne, hanit, itp. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje prac związanych z zaprojektowaniem i wybudowaniem amfiteatru i centrum aktywności przyrodniczej, wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ – Przedmiar - poz. 3.1 2. Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania należy uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych, zapewniając dostępność do ścieżki przyrodniczej i dydaktycznej biegnącej wzdłuż nabrzeża Jeziora Rajgrodzkiego, poprzez wykonanie dojazdów, podjazdów/ramp dla osób z niepełnosprawnością (jeżeli będzie to wymagane). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres zadań oraz ramowy sposób ich wykonania został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, oraz projekcie umowy, które stanową integralną część niniejszej SIWZ, z wyłączeniem prac związanych z budową amfiteatru z infrastrukturą towarzyszącą i centrum aktywności przyrodniczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 79 8768 0003 3900 0550 2000 0040 z adnotacją: „Wadium do przetargu ZPI.271.12.2020 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów , potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach